Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2010, 10:37   #201
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Waar vind ge tegenwoordig nog nen echten hoefsmid...

Nu ik prefeer zo ne stevige metsershammer, dat trekt wat op dat ding dat Thor overal mee naartoe sleurde...
Dat lijkt me wat zwaar om mee te zeulen op café.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 10:37   #202
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
In feite is dat toch gewoon een territoriumstrijd.
ik denk niet dat ik er heb meegemaakt die uiteindelijk niet om meisjes draaiden
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 10:43   #203
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Tsss, zoals altijd en overal: cherchez la femme!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 23 maart 2010, 10:45   #204
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'k Heb nog nooit kletsen gekregen of gegeven, ben nog nooit lastig gevallen geweest, nog nooit moeten gaan lopen, nog nooit bestolen... en ik kom nochtans regelmatig in "gekleurde" buurten. Aan mijn auto is nog nooit geprutst. Niet in Mechelen, niet in Antwerpen, niet in Brussel noch ergens anders. En d'er plakt nochtans een Vlaams leeuwke op.
ge hebt gij hoerensjans gehad he gelijk of dat ze dan zeggen...

Nu wij zoeken dat niet op hoor, verre van, wij gingen gewoon op cafe om een pintje te drinken, om wat plezier te maken , niet om ons met culturele verrijkers te gaan bezig houden.

Natuurlijk is het wel zo, dat er niemand, ons moest komen lastig vallen, wij lieten ons gewoon niet doen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 10:46   #205
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me wat zwaar om mee te zeulen op café.
bwa, ge zegt gij da grote zakken in mijne frak he.

nee zoiets zeul ik inderdaad niet mee, in een cafe is trouwens materiaal genoeg aanwezig om u mee te verdedigen als het nodig is. Ge moet niks meebrengen, maar altijd improviseren he.
Oud 23 maart 2010, 10:50   #206
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge hebt gij hoerensjans gehad he gelijk of dat ze dan zeggen...

Nu wij zoeken dat niet op hoor, verre van, wij gingen gewoon op cafe om een pintje te drinken, om wat plezier te maken , niet om ons met culturele verrijkers te gaan bezig houden.

Natuurlijk is het wel zo, dat er niemand, ons moest komen lastig vallen, wij lieten ons gewoon niet doen.
Aan wat het ligt, weet ik niet. Sjans of iets anders. De enige keer dat ik bijna betrokken geraakte in een cafégevecht, was wanneer de anti-oproerpolitie ons meende te moeten in elkaar slaan na een protestactie. In Baskenland, natuurlijk.
Oud 23 maart 2010, 10:52   #207
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

nee zoiets zeul ik inderdaad niet mee, in een cafe is trouwens materiaal genoeg aanwezig om u mee te verdedigen als het nodig is. Ge moet niks meebrengen, maar altijd improviseren he.
ooit in blankenberge op den dijk eens met een kapot glas in mijn pollen gestaan ... en uiteindelijk dat conflict (was verdorie een heel rugbyploeg ferm op stap ) opgelost door voor die mannen een lieke te beginnen zingen ... maar dat glas heb ik toch thuis pas gelost ze ... beetje bluf en uiteindelijk niks gebeurd, iedereen content
Oud 23 maart 2010, 10:54   #208
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alle "roerende voorwerpen" in een café kunnen daarvoor dienen.
Oud 23 maart 2010, 10:56   #209
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, meestal is er om de een of andere reden wel een vrouwmens in betrokken...

Alhoewel niet altijd, als ze gedronken hebben durven ze ook wel irritant worden. of territoriumstrijd, allhoewel dat meestal ook weer om vrouwen of afpersingsgeld draait,

In Antwerpen, "edde gij 100 ballen voor mij..." ik zette mij direct recht, en dien eene trok aan den andere zijn mouw en ze bolden het onmiddelijk af.
Oud 23 maart 2010, 10:56   #210
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alle "roerende voorwerpen" in een café kunnen daarvoor dienen.
Onroerende ook, ge moet gewoon uw subject roerend maken.
Oud 23 maart 2010, 10:58   #211
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ooit in blankenberge op den dijk eens met een kapot glas in mijn pollen gestaan ... en uiteindelijk dat conflict (was verdorie een heel rugbyploeg ferm op stap ) opgelost door voor die mannen een lieke te beginnen zingen ... maar dat glas heb ik toch thuis pas gelost ze ... beetje bluf en uiteindelijk niks gebeurd, iedereen content
Da moet wel een ferm lieke geweest zijn, ... ofwel zingt ge zo vals dat die gasten allemaal serieus compasie met u kregen...
Oud 23 maart 2010, 10:59   #212
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onroerende ook, ge moet gewoon uw subject roerend maken.
Het enige onroerende dat ik in een café kan bedenken, zijn den toog en de muren...
Oud 23 maart 2010, 11:07   #213
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Da moet wel een ferm lieke geweest zijn, ... ofwel zingt ge zo vals dat die gasten allemaal serieus compasie met u kregen...
dat was idd ni evident van te beginnen zingen op dat moment ... een cool vrouwke dat bij mij stond begon echter direct mee te doen, en dan die paar man die we bij hadden ook

blijkbaar maakten we onszelf toch belachelijk genoeg dat die mannen (k zeg het ze waren zeker met 10 mss 15 en wij wsl met zes of zeven) t ni nodig vonden om voort te doen

of mss ook dat genen ene goesting had om als eerste voor dat glas te gaan, wie zal t zeggen

mij trouwens nog ferm aan gesneden aan dat glas, ge moet daar voorzichtig mee zijn jong !
Oud 23 maart 2010, 11:08   #214
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Het enige onroerende dat ik in een café kan bedenken, zijn den toog en de muren...
flick wilt zeggen dat ge daar ook ene serieus tegen kunt kwakken
Oud 23 maart 2010, 11:27   #215
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Soms is een gevatte repliek al voldoende,
Om een lang verhaal kort te maken, we hadden eens een schaap dat telkens weer van de weide uitbrak om bij een buur zijn groententuin met een bezoek te vereren maar 's avonds altijd braaf weer op haar plaats stond, we wisten het dus niet. Zegt die kwispel : als ik ze kan pakken zal je goei papieren moeten hebben om ze weer te krijgen. Den dezen stond juist een putje te graven en antwoordde : Mijn spade op uw bakkes zulle goei papieren genoeg zijn zeker? Hij draaide zich om en bolde het af....van mijn surrogaat-kinderen moeten ze afblijven of ik doe ongelukken.
Als het over dieren gaat (en zeker schapen), ben ik de vleesgeworden razernij. Ik heb er ooit ene op mijn kat zien sjotten. Goh.
Oud 23 maart 2010, 11:33   #216
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
flick wilt zeggen dat ge daar ook ene serieus tegen kunt kwakken
ah zo
Oud 23 maart 2010, 12:30   #217
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Als het over dieren gaat (en zeker schapen), ben ik de vleesgeworden razernij. Ik heb er ooit ene op mijn kat zien sjotten. Goh.
goh man, die wurg ik, als mijn madam me niet voor is,de furie. Dat zou pas een schoolvoorbeeld van "onweerstaanbare drang" zijn...'t komt al op enkel van aan te denken.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 14:07   #218
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Door: Novum, Vernieuwd: 23-3-2010
Klopjacht op ontsnapte asielzoeker
(Novum) - Een asielzoeker die op het punt stond uitgezet te worden is dinsdagochtend ontsnapt bij een politiebureau in Dordrecht. De politie zoekt de omgeving van het bureau aan de Overkampweg met man en macht af en heeft onder meer een helikopter ingezet.

De 19-jarige man ontsnapte rond 10.45 uur. Hij is volgens de politie niet gevaarlijk en heeft geen wapens bij zich. De man is lichtgetint en draagt een blauwe jas boven een blauwe spijkerbroek.

Hoe de man heeft kunnen ontsnappen, is niet bekend. "Dat gaan we zeker uitzoeken, maar voorlopig richten we ons op het vinden van deze man", zegt een politiewoordvoerder. Of de man uit het bureau is ontsnapt, is niet zeker. De mogelijkheid bestaat ook dat hij vanuit een politiewagen die in de buurt van het bureau was is ontsnapt. "Het kan zijn dat de man voor zijn uitzetting langs het bureau moest om wat formaliteiten af te handelen, maar dat zoeken we later uit."
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/ar...ntid=152717393

Volges mij zijn ze daar beetje de kluts kwijt na de toestanden in de zaak Milly.
Eerst een hoop kritiek over hun zoekmethodes en nu dit.
Zouden ze hier wel honden inzetten?
Voor hollandse begrippen zal dit wel een "fait divers"zijn.
Oud 23 maart 2010, 14:08   #219
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
goh man, die wurg ik, als mijn madam me niet voor is,de furie. Dat zou pas een schoolvoorbeeld van "onweerstaanbare drang" zijn...'t komt al op enkel van aan te denken.
mannekes, een beetje kalm hé, t zijn maar beesten hé ...
Oud 23 maart 2010, 14:29   #220
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en alst ooit zover komt, laat dan uwe judo achterwege ... zo rap mogelijk ene zijne neus goe raken ... dat is al regel genoeg
Om het met de woorden van Bas Rutten te zeggen: "Everybody underestimates the kick to the groin".

Een van de grappigste "zelfverdedigings"cursusjes ooit:

http://www.youtube.com/watch?v=D3K-mrlYG7Y
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be