![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze hebben hun eigen scholen, zwembaden, winkels, ... Enorm maatschappelijk aangelegd dus. Dat is het hetgeen je zal bereiken als je moslims zo gaat behandelen. Volgens mij is dat het ook het beste. Sectevorming a volonte...en dan afvragen "hoe komt dat toch?" Er is geen "gewone vlaming". Gewone vlamingen zoals ik verschillen van gewone vlamingen zoals de rest hier. Ik denk niet dat je hier 5 mensen kan verzamelen en ze een maand lang bij elkaar in 1 huis kunt zetten...daarmee zijn we nu "bruggen aan het bouwen". pure tijdsverpilling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofddoek is vooral een politiek symbool geworden! Het moet tonen dat de islam onder ons is en niets in de weg mag gelegd worden... Laat die "religieuze waarden" maar achterwege. Enkel "menselijke waarden" tellen, en waarom zou daar een hoofddoekje tussen zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie hebben de term "racist" al verprutst... en nu het begrip "neutraal". Mijn "haat" tegen de islam? Misschien tegen enkelingen die het begrip "godsdienst" al eeuwen gebruiken om macht en onderdrukking te verwezenlijken? Of behoor jij ook tot diegenen die denken dat "allah" persoonlijk zijn wetjes op papier heeft gezet? En zijn profeet kon noch lezen noch schrijven... Ik voel wel medelijden voor de velen die zich dat geleuter laten aanpraten en er zelfs hun leven zouden voor oppofferen. Zielig... De meesten onder ons hebben zich ook één en ander laten aanpraten in onze "jonge jaren" waar men je gemakkelijk van alles kan wijs maken. Met wat ouder te worden moet men toch kunnen inzien wat voor geleuter dat eigenlijk allemaal is... Mocht onze "Moeder de Heilige Roomse Katholieke Kerk" van vroeger nu nog dezelfde invloed hebben op onze maatschappijen als de islam bij jullie "gelovigen"... zou ik er even lief tegen zijn, als dat je kan troosten... Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet maar bange wezeltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in tegendeel, hem zegt dat jij geen schrik moet hebben dat uw kluis bestolen wordt gezien dat diegene die jij verdenkt van zoiets te willen doen simpelweg geen interesse heeft in wat in uw kluis zit. Wie hier angstig is, lijkt mij duidelijk.
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mag ik daarover discussiëren; en zeker op een discussie-forum als politics.be. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Argumenten genoeg , maar wie help je daarmee vooruit ? Wat voor meerwaarde heeft een hoofddoekverbod? Het is een hoop gezever om te kunnen zeveren ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten nog veel minder achteruit geholpen te worden door de moslims. En het vele gezever komt er omdat jullie steeds in alles jullie zin denken te moeten krijgen. Ga daarvoor terug naar een moslimland (dus nog niet hier). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() Agresief bazeke , wat is nu uw argument ..? Dat iemand die het niet eens is met uw door haat gevoede onzin zijn land moet verlaten ?
Ga jij mss eens op missie om moslims te bekeren ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn diegenen die "zijn land moeten verlaten"? Diegenen die uit andere landen komen en er hier zomaar "hun" land van maken? Bij gebrek aan beter begin je precies de pedalen te verliezen... Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan je over dat onderwerp daar ver discussiëren want hier is het compleet naast de kwestie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde meerwaarde als indertijd het dulden van hakenkruis symbolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens in Brussel rond te lopen met iets op je hoofd waarop een (tamelijk) groot, zichtbaar hakenkruis staat. ![]() |
|
![]() |
![]() |