![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet inderdaad niet berekenen wat ze kosten; je moet de factoren achterhalen zodat je weet welke maatregelen moeten getroffen worden. Citaat:
Kunnen we afspreken dat jij je eigen mening neerschrijft; dan schrijf ik mijn eigen mening neer? Indien je meent mijn mening te kennen en het nodig acht die weer te geven; geef je er direct een citaat met de link bij. OK? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor de leeghangers terug te sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien je bron JMDD is; wil ik graag de bron waar JMDD zich op baseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit het verschil tussen de twee beweringen? Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haal de mensen in die je kunt gebruiken, geen duizenden waar je nooit iets zult kunnen mee aanvangen. Zo moeilijk om te aanvaarden? Waarom is dat zo vanzelfsprekend in bvb Australië en hier "des duivelds"? Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft daarvan niet eens de kosten te berekenen om te weten dat er kosten aan zijn en geen inkomsten! Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al x-keren gezegd maar naar mijn weten nog geen antwoord gezien: indien JMDD het zo bij het verkeerde eind heeft, waarom blijft het dan zo stil in het multiculwereldje???????? Wellicht hebben ze er het fijne ook nog niet van berekend... omdat ze weten dat de behaalde resultaten voor hen een drama zouden zijn. Nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: het grootste gedeelte van de geregulariseerden zijn leeglopers die op onze kosten leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Pericles beweert weet ik niet; en omdat er al dikwijls halve waarheden, slecht begrepen waarheden e.d. neergeschreven worden had ik voor die cijfers graag een bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sedert wanneer krijgt links de kans om zijn mening in alle kranten te uiten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk als links geen kritiek heeft op dat , zal het wel waar zijn zeker. Het omgekeerde denken is te gek voor woorden; zo'n gelegenheid om JMDD plat te walsen zou links wel aangrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan ik nu je bron krijgen voor de cijfers die je eerder gegeven hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's de beste , alle media worden gecontroleerd door links . Rooie Martine zou het op de VRT anders wel uitgeschreeuwd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als alle media door links gecontroleerd worden; waarom heeft geen enkele Vlaamse TV-zender ooit "La face cachée du vlaams blok" uitgezonden? Kan ik nu je bron krijgen voor de cijfers die je eerder gegeven hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt; uw mening is volkomen achterhaald, ik zie niet in waarom je niet zou berekenen hoeveel die "sociale achterstelling" kost, aan wie en hoelang! U moet Nomade eens lezen van Ayaan Hirshi Ali, daar kunt u veel van opsteken! Zij omschrijft waarom haar familie "sociaal en economisch" achtergesteld raakten en bleven in het Westen, dat verhaal staat model voor het wat migranten, maar niet voor alle subgroepen! Daarom moet je gericht onderzoeken en beginnen bij feiten, onderzoek wie welke vorm van staatssteun nodig heeft voor basisbehoeften, en waarom en ook of die steun wel correct en terecht is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kan u die intelectuele eerlijkheid niet opbrengen ? Waar zouden ze trouwens werken? Ze kennen niets, kunnen niets en spreken de taal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Kunnen we afspreken dat jij je eigen mening neerschrijft; dan schrijf ik mijn eigen mening neer? Indien je meent mijn mening te kennen en het nodig acht die weer te geven; geef je er direct een citaat met de link bij. OK?" Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 29 maart 2010 om 20:04. |
||
![]() |
![]() |