![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat je aanvoert over de "katholieke/christelijke godsdienst, de bijbel" heeft zijn tijd gehad en de mensen hier zijn vrij er voor honderd procent hun voeten aan te vegen zonder lijfstraffen en dood te moeten vrezen. Terwijl het voor onze islambroeders, of het nu allemaal komt uit de 7de eeuw of niet, precies nog hun dagelijks leven bepaalt en moet bepalen! Voor sommigen is het een kwestie van leven of dood voor zichzelf en anderen via aanslagen! Het is NU dat er in die landen nog vrouwen worden gestenigd, mensen worden opgehangen, zweepslagen krijgen, ledematen worden afgehakt, NU! Jij komt ons vertellen dat men dat bij ons eeuwen geleden ook deed, want het staat in de bijbel, dus is het ok? Sta jij in loondienst van de islam of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je dan ook een verbod van de vrije meningsuiting?; want zo zou men ook invloeden kunnen rondzaaien. Citaat:
Je hebt gelijk, iedereen zou de vrije keuze moeten hebben zelf de drug te kiezen die hij/zij wil gebruiken. Natuurlijk zonder dat anderen de keuze beïnvloeden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En geen één van die drie godsdiensten interresseren mij. Van de RKK-dwingelandij zijn wij vanaf, nu nog de islam aanpakken, dat die nooit zoveel macht krijgen als de kerk hier ooit had. D�*t is belangrijk voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 6 april 2010 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 6 april 2010 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker op het geloof in het algemeen want ik kan gelovige enkel en alleen een stel hypocriete domme bangeriken noemen. Geen groter gelovigen dan de vrouwen van lichte zeden. 's Avonds in de vitrine en 's ochtends in de kerk kaarsjes gaan branden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mensen die denken dat de VRT objectief nieuws brengt als het over allochtonen gaat, zijn verschrikkelijk naïef. Ze hebben het lef niet om een kat een kat te noemen als het over iets gaat waar hun godsdienst mee te maken heeft. Want stel dat je per ongeluk iets verkeerds zou zeggen... De woorden discriminatie en racisme hebben hun waarde al lang verloren. Ik ben geen racist omdat ik tegen een bepaalde godsdienst ben. Ik heb niks tegen mensen die normaal doen (van welke origine dan ook) maar ik moet niks hebben van vrouwen die aan scholen staan, 's middags, om hun kinderen af te halen, en die dan in een vreemde taal niet sprekend maar roepend met hun kinderen naar huis wandelen. Waarom spreken ze geen Nederlands? Als iemand bij mij aanbelt en in een vreemde taal iets zou vragen zou rapper de deur zien toegaan dan dat ze openging. Ik bekijk ook geen mensen die hier al jaren wonen en nog geen woord Nederlands verstaan. Als ze niet mee willen werken na jaren, dan zijn dat voor mij vreemden zonder respect die niet willen integreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En wie gaat tegen zulke mensen komen zeggen: Jullie wonen hier nu al meer dan 5 jaar (voorbeeld). Nu gaan jullie Nederlands leren of er volgen sancties. Ik heb van een maatschappelijk werkster die voor de stad werkt al andere verhalen gehoord.
Iemand die werkt bij het gemeentebestuur en instaat voor huisvesting kreeg eens een koppel over de vloer rond een uur of 10 in de ochtend. Dit koppel eiste (eisen) op staande voet een huurwoning. Nu en direkt want we blijven hier zitten tot je ons iets geeft. Het waren Nieuwe Belgen. En ik kreeg zo verschillende verhalen te horen tot ik antwoordde dat ik zo'n werk nooit zou volhouden. En ge moogt daar niks op zeggen want anders discrimineert ge mensen. Een 2-tal persoonlijke ervaringen: in mijn straat staan een paar leegstaande stadswoningen. Deze worden keer op keer gekraakt. Het zijn geen Vlamingen. Ik bel naar de politie. Personen worden verwijderd. Twee dagen later zitten ze daar weer. Ik bel de politie en zeg dat ze er weer zitten, vreemden. Antwoord: de burgemeester heeft gezegd dat we in de winter geen mensen mogen buiten zetten. Ander voorbeeld: vorig jaar moest ik wegens ziekte naar de adviserend geneesheer. 4 kabinetten. Eén groep van 3 mensen, een vrouw met en één zonder hoofddoek met een klein kind van ongeveer 10 jaar. Luidruchtig en niemand die er ziek uit zag. Ik dacht dus dat het voor dat kind was. De oudste vrouw met hoofddoek had veel plezier en lachtte verschillende keren op vulgaire manier luidruchtig. Op een bepaald moment zijn ze aan de beurt en alle 3 binnen bij die dokter. Na ongeveer één minuut kwam die dokter uit zijn kabinet en liep naar de receptie en zei: bel eens de politie want die mensen willen mijn kabinet niet verlaten. Jammer genoeg moest ik toen bij mijn arts binnen maar toen ik buiten kwam stond die dokter met de politie te praten en ik hoorde hem duidelijk zeggen: ze willen mijn kabinet niet verlaten. Dingen uit het leven gegrepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=704 Spijtig dat je niet kan uitleggen waarom dit volgens jou moet verboden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jij in je kritiek niet verder geraakt dan "naamgeving" voor gelovigen had ik al gemerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpend lezen wel te verstaan. Laatst gewijzigd door Garry : 7 april 2010 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Angshaas , ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zou ook kunnen helpen als zij eens in een frituur kwamen eten. Of ik nu bij den Turk, den Griek of den Chinees ga eten, overal zie ik overwegend Vlamingen. Omgekeerd uiterst zelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quick , mcdo ook goed? En nee het is niet overwegend vlamingen beter zou zijn nederlanders .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Banneling
|
![]() Kan er iemand mij zonder omwegen eens vertellen wat de meerwaarde is van een hoofddoekverbod?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |