![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Som jij mij eerst eens op wat de 'meerwaarde' is van het invoeren van die 'kopvodderij'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dit niet terug in het door jouw aangehaalde on-line woordenboek. http://www.woorden-boek.nl/index.php?woord=kopvod |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 april 2010 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nooit voorvechter van vrouwenrechten geweest, dus kan ik op dat gebied ook onmogelijk nu gedaan hebben. Ik voorzie enkel dat wij binnen een tiental jaren hier in de minderheid zullen zijn en dat uw moslimkuddedieren dan lang niet meer tevreden zullen zijn met alleen het recht overal en altijd te mogen een hoofddoek dragen. Dan zal het eisen zijn dat alle vrouwen een hoofddoek dragen met het gevolg dat er hier duchtig zal over en weer geschoten worden. Is het dat wat ge wil?
Laatst gewijzigd door Garry : 10 april 2010 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een ding is wel juist. De rijken zijn rijk omdat ze zich rijk gestolen hebben of om dat ze geërfd hebben van diegene die zich in het verleden rijk gestolen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Banneling
|
![]() De meeste wetten zijn gemaakt om andermans eigendom en lichaam te beschermen. Zie ook de sociale wetten, die de rijken beletten de armen nog meer uit te buiten als nu het geval is. Alle wetten zijn niet eerlijk, maar als je alle wetten afschaft, zal er toch nog een wet heersen : de wet van de jungle, van de sterkste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben er gerust in dat ze nooit zullen eisen dat iedereen een hoofddoek draagt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat we hier niet dagelijks willen geconfronteerd worden met de opdringerigheid van de islam. Maakt niet uit hoe de Joden zich kleden, dat geeft geen gevoel van "we dringen ons op". De islam-adepten werden met de paplepel ingegeven dat ze de wereld moeten veroveren om overal "islam" te hebben: volgens hen de enige aanvaarbare levensvorm op aarde. Wel, ze kunnen ons gestolen worden. Dringend tijd dat ze met harde hand op hun nummertje gezet worden en de middeleeuwers ergens anders gaan uithangen. Nog een grote vraag voor jou: leg eens uit waarom wij hen als een "verrijking" van onze maatschappij zouden moeten zien? Een gevaar voor onze maatschappij daareentegen, dat snappen we zo wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist: sinds de moslims er zijn en niet iedereen zomaar zonder tegenspraak hun achterlijke onnozelheden als een "mensenrecht" en "godsdienstvrijheid" in een kadertje zet! Wanneer ik die laatste twee grote woorden lees of gebruik + "moslims" erbij krijg ik de kriebels! Gaat gewoon niet samen: zij breken dat enkel af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben moslims met "vrije keuze" te maken? Kennen ze dat misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je het eens persoonlijk aan iedere burger, met uitzondering van de moslims zelf, gaan vragen? Ik denk dat het zal tegenvallen...
Trek er ook nog een paar politiekers af die het enkel goedkeuren om er wat meer stemmenwinst uit te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het zal tegenvallen voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. Ze hebben de vrije keuze zich hier aan te passen of op te hoepelen naar een islamitisch land. Iedereen heeft altijd wel een of andere keuze.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 11:40. |
![]() |
![]() |