![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Het stukje in de vorige aflevering waarbij Boeddha cocaïne snoof vond ik best grappig. "Buddha, don't do coke in front of kids!"
Maar vanuit die hoek heb ik nog geen doodsbedreigingen vernomen.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.boingboing.net/2010/04/13...turns-200.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men weet dat indien men lacht met de profeet, moslims of de Islam en met doet dit met bekendheid van naam, dat daar consequenties aan vasthangen. Zowel voor degene die de spot drijft als zijn naaste familie (vrouw, kinderen, .... ).
Theo Van Gogh heeft zijn laatste minuten doorgebracht, krijsend als een varken wegens zijn opengesneden keel.... De makers van de deense cartoons zijn nog steeds aan het onderduiken, en recent is nog een poging tot moord verijdelt op een van hen. Hoe zeer dit ook af te keuren is, het is nu eenmaal de realiteit waar we allen moeten mee leren leven. Ik ben blij om te zien dat de makers van South Park hun familiale leven hebben verkozen, boven wat goedkope pret met miljarden mensen.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nog niet zoveel afleveringen van gezien, maar ik moest wel lachen toen het hondje van Paris Hilton zelfmoord pleegde omdat het zijn bestaan niet meer kon hebben.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 april 2010 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is het niet eerder het belachelijk maken van eisen van een bepaalde bevolkingsgroep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Off-topic: Bij south park wordt altijd een thema uit het nieuws gekozen en daarrond wordt een aflevering gemaakt. Bij de meeste andere cartoons wordt maatschappijkritiek maar terzijde geuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De "slave" die ze daarna rectaal opnam ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2: Waarom??
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 24 april 2010 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() download gewoon de niet-gecensureerde versie
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En doe zoals ik, stuur mijn avatar rond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Raven
Je stelling dat je er mee moet leren leven - nee, naar mijn mening hoeven we dat niet. Als het zo is dat er groepen islamitische moordcommando's rondlopen die het hebben voorzien op mensen die openlijk niets op hebben met de Islam- en dat ook laten blijken - dan is het een gerechtvaardigd standpunt deze lieden/groepen uit de samenleving te verwijderen. Dat kan uiteraard op verschillende manieren gebeuren. Van de autoriteiten hoef je in onze hemisferen weinig te verwachten, maar er zijn uiteraard andere middelen en wegen wanneer dat nodig zou blijken.