Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2010, 20:38   #2761
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat uw Amerikaanse vriend betreft; ik denk dat dit te maken heeft met culturele verschillen. Om het heel zwart- wit voor te stellen, lozers zijn dik, met gele tanden, winners stralen jeugd( witte tanden!) en gezondheid uit ( slank zijn!)in en samenleving zonder goed sociaal vangnet moet je lijken op de winners, in Europa wordt daar anders naar gekeken denk ik.
Daarom dat in Europa steeds meer gebleacht wordt, steeds meer en vooral steeds jongere vrouwen naar een plastisch chirurg trekken en de wachtlijst voor een maagverkleining steeds langer wordt.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 21:00   #2762
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dit is toch geen tegenvraag.
"Jij denk het gebrek aan vrije keuze; de dwang die er bestaat af te doen met "Wordt u door hen al dan niet hardhandig tot de orde geroepen" alsof enkel fysieke dwang van tel is."
U beantwoordde in post #2749 mijn vraag met een wedervraag. Zolang daar door u geen antwoord op gegeven wordt, zie ik niet in waarom ik wel op uw vragen antwoord zou moeten geven.

Citaat:
Ze doet wel terzake. Je hebt toch gelezen wat er in de post staat waarop ik reageerde.
http://forum.politics.be/showthread....53#post4758253
U heeft mijn vragen daarover toch ook gelezen? (zonder er op geantwoord te hebben)

Citaat:
Dat zou een antwoord moeten zijn op "vind je het normaal dat iemand (zelfs ook wildvreemden) me er over aanspreken?"
Niet 'zou moeten zijn', maar 'is'.

Citaat:
Jij weet toch niet hoe ik er op reageer. Jij weet niet eens in welke bewoordingen ze me erop aanspreken.
Het enige wat ik hier vertel; is dat ik er op wordt aangesproken.
Het kan me geen zier schelen hoe u erop reageert. Edoch, op uw forumgedrag afgaande, vindt u het blijkbaar heel erg dat u de vraag gesteld wordt waarom u niets aan uw grijze haar doet. Anders zou u zulks geen 'dwang' genoemd hebben en er bovendien inmiddels al talloze berichten aan gewijd hebben.

Citaat:
Misschien kan je eens leren discussiëren zonder iemand (in verdekte termen) dom te noemen. Enig argument stond er niet in je post. http://forum.politics.be/showthread....45#post4758345
Er stonden genoeg argumenten en bovendien een verwijzing naar alle antwoorden op de nadien door u gestelde vragen aan mij in die post. U wilt of kan die blijkbaar niet zien, lezen en/of tot u door laten dringen.
En ik ga er natuurlijk van uit dat u te goeder trouw handelt, dat u dus geen kwaadaardige motieven hebt om zo te blijven zeveren om, zoals al eerder gezegd, drie keer niks. Vanuit die nog immer positieve uitgangspositie ten opzichte van de goedwillende intenties van uw persoontje kan men dan weinig anders doen dan concluderen dat u bepaald geen lid van de Mensa bent. Tja, verder niet mijn probleem natuurlijk.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 21:15   #2763
artisjok
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door artisjok : 18 mei 2010 om 21:16.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 21:20   #2764
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Is dit draadje ondertussen van naam veranderd?

Heet het vanaf nu; "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen artisjok omdat ze haar grijze haren niet wil verven"? of -

Heeft ze de draad weer helemaal naar zich toegetrokken zodat het - voor de zoveelste X - een draadje om haar eigenste nederige persoontje gaat en vooral de ware reden van het opstarten van de draad moet verdoezeld worden - óók een tactiek natuurlijk!?

@ ilwill; ga asjeblief vooral door met plaatsen van de dagelijkse 'verrijking'!

@ Steve; jongen, je maakt jezelf wel ongeloofwaardig hoor met je;
Citaat:
Belgische vrouwen scheren zich vaker dan mannen, dat blijkt uit recent onderzoek. De helft van de dames scheert haar schaamstreek, daarbij is de 'Brazilian wax' het populairste motiefje. 50 procent van de mannen wil een volledig kale schaamstreek bij zijn partner.
Wélke vrouwen scheren of ontharen zich het meest jeweetwelwaar - dragen een schaamdoek op hun 'schaam'haar en moeten aan de onderkant - waar eigenlijk het échte schaamhaar zit (of hoort te zitten) - volledig kaal zijn als een klein meisje ?* la 'Aisha' waarschijnlijk???
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 21:23   #2765
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Applaus arti, staande ovatie, di's je allerbeste argument ooit!

...of geef je Sus een punt, awel, hij heeft het overduidelijk verdiend, pobrecito!
Oud 18 mei 2010, 21:24   #2766
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
@ Steve; jongen, je maakt jezelf wel ongeloofwaardig hoor met je;

Wélke vrouwen scheren of ontharen zich het meest jeweetwelwaar - dragen een schaamdoek op hun 'schaam'haar en moeten aan de onderkant - waar eigenlijk het échte schaamhaar zit (of hoort te zitten) - volledig kaal zijn als een klein meisje ?* la 'Aisha' waarschijnlijk???
Ik citeer alleen maar een onderzoek dat alle kranten haalde en nee, dat is niet alleen een thema onder allochtonen. De laatste jaren geen flair of ander damesblad meer gelezen? Of richten die zich alleen op moslima's tegenwoordig?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 21:31   #2767
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Heeft ze de draad weer helemaal naar zich toegetrokken zodat het - voor de zoveelste X - een draadje om haar eigenste nederige persoontje gaat en vooral de ware reden van het opstarten van de draad moet verdoezeld worden - óók een tactiek natuurlijk!?
Neen ik trek de draad niet naar mij toe.
Je hebt de discussie deze keer wel gevolgd hoop ik.

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U mag zo denken, maar in de ochtend vind ik geen reclamejongen aan tafel die me zegt dat ik zonder het gebruik van zijn produkt de deur niet uitmag,evenmin spreekt mijn schoonfamilie me daarop aan of plegen ze overleg hoe me tot de orde te roepen,ik hoop dat u zelf ziet dat uw betoog rammelt en geen klein beetje!
Ik wordt er wel op aangesproken dat ik mijn grijs haar niet verf.
Zelfs ook al enkele malen door wildvreemden.
Jij doet blijkbaar wel je best om weer over mij te beginnen.
Heb je ook iets on topic te vertellen?
Oud 18 mei 2010, 21:32   #2768
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik citeer alleen maar een onderzoek dat alle kranten haalde en nee, dat is niet alleen een thema onder allochtonen. De laatste jaren geen flair of ander damesblad meer gelezen? Of richten die zich alleen op moslima's tegenwoordig?
Neeje Steve, ik lees gene Flair, ik weet niet eens of ze dat hier verkopen (en España), maar ja, nee 't is waar, het is niet enkel een thema dat leeft bij 'allochtonen' (zoals jij hen verkiest te noemen), ook bij 'anders'chtonen leeft het inderdaad, maar wie wordt er 'verplicht' om het te doen?

Aaah, da's andere koek eyh?
Oud 18 mei 2010, 21:42   #2769
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wordt er wel op aangesproken dat ik mijn grijs haar niet verf.
Zelfs ook al enkele malen door wildvreemden.
In welke wereld leeft u eigenlijk? Verzorgd grijs haar is best mooi, hoor. Ik draag mijn haar nu al 20 jaar hetzelfde, geen kat die er iets van zegt. Dat het hier en daar grijs wordt, wat kan het mij schelen? Dat ik rimpels begin te krijgen, wat kan het mij schelen? Dat ik serieus uitzak, wat kan het mij schelen? Ik voel me goed en de rest van de wereld neemt mij zoals ik ben of draait zijn kop maar om. U verkeert in vreemd gezelschap als uw kennissen en weet ik veel wie zoveel kritiek op uw grijs haar levert. Geen wonder dat u een voorstandster bent van hoofddoeken Een beetje karakter, Artisjok, laat u door de buitenwereld niks aanpraten.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 18 mei 2010 om 21:43.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 21:58   #2770
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
In welke wereld leeft u eigenlijk? Verzorgd grijs haar is best mooi, hoor. Ik draag mijn haar nu al 20 jaar hetzelfde, geen kat die er iets van zegt. Dat het hier en daar grijs wordt, wat kan het mij schelen? Dat ik rimpels begin te krijgen, wat kan het mij schelen? Dat ik serieus uitzak, wat kan het mij schelen? Ik voel me goed en de rest van de wereld neemt mij zoals ik ben of draait zijn kop maar om. U verkeert in vreemd gezelschap als uw kennissen en weet ik veel wie zoveel kritiek op uw grijs haar levert. Geen wonder dat u een voorstandster bent van hoofddoeken Een beetje karakter, Artisjok, laat u door de buitenwereld niks aanpraten.
Zo is't!
Oud 18 mei 2010, 22:52   #2771
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

En wat zegt NVA over de "allochtonen"?
Oud 18 mei 2010, 23:02   #2772
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
En wat zegt NVA over de "allochtonen"?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Eigenvolksamen.jpeg‎
Bekeken: 229
Grootte:  101,1 KB
ID: 67404  

-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 23:14   #2773
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

En over het binnenstromen van asielzoekers en illegalen?
Snelbelgwet, etc...
Oud 18 mei 2010, 23:24   #2774
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wordt je gedwongen een beha te dragen? Nee toch?
Als je ooit hoort over een dame die gestenigd/ afgeranseld/bespuwd/ beledigd/gearresteerd werd omdat ze geen bh droeg ,kom het dan maar vertellen...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 23:32   #2775
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Vertel eens; vind je het normaal dat iemand (zelfs ook wildvreemden) me er over aanspreken?
Is enkel het hardhandig tot de orde roepen van tel?
Vergeef me, maar ik heb twijfels over de authenticiteit van jouw verhaal. Ofwel gaat het mischien niet enkel over je grijze haarbos ? Zie je er verder bijzonder verwaarloosd en slonzig uit ? Vuile kleren, rotte tanden enz ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2010, 23:45   #2776
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Eigen volk samen.
Neen djimi, de vraag gaat over allochtonen. Eigen volk zijn autochtonen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 05:04   #2777
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik leef in deze wereld; en natuurlijk is grijs haar best mooi.
Mijn collega's kies ik niet; en ik heb nergens geschreven dat ik zoveel kritiek krijg.
Ik ben ook helemaal geen voorstander van de hoofddoek.

Maar misschien kan jij antwoorden; Vind jij het normaal dat iemand er mij over aanspreekt?
Oud 19 mei 2010, 07:37   #2778
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Hangt veel af van je haartooi, grijs haar kan mooi zijn maar het moet wel verzorgd zijn.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 08:05   #2779
Maarschalk_Zjoekov
Partijlid

Maarschalk_Zjoekov's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Hangt veel af van je haartooi, grijs haar kan mooi zijn maar het moet wel verzorgd zijn.
+1
vergeet niet dat je ook een mooi kapsel moet hebben.

Facisme en racisme kan je alleen maar aanpakken door ze te begrijpen.
Maarschalk_Zjoekov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 08:36   #2780
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Zoals ze het verwoord is een oordeel natuurlijk moeilijk. Als je bijvoorbeeld een publieke job hebt zoals een secretaresse, leerkracht of wat dan ook dan is het evident dat je voorkomen verzorgd moet zijn. Als dit niet is is het niet verbazingwekkend dat je erover wordt aangesproken.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be