![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben aan het overwegen om gerechtelijke stappen tegen Codfried te ondernemen. Het moet gedaan zijn met die smerige degoutante laster. De zwaar beledigde overledenen (die voor neger worden verweten) kunnen zich niet meer verdedigen, iemand moet het voor ze opnemen. Zulke grove geschiedvervalsing zal nog nooit eerder gebeurd zijn en ik vraag me af waarom niemand eerder daar iets tegen ondernomen heeft. Deze man moet dringend opgenomen worden, hij heeft een serieus mentaal probleem. Dat gekken zomaar hun haat en hun idiotie kunnen verspreiden, op een forum als deze, dit is een schande en ontoelaatbaar.
![]() |
![]() |
#1063 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb besloten dat ik ZEKER GEEN klacht tegen Egmond Codfried zal neerleggen. Zijn onderwerp is het helemaal niet waard daarop te reageren en is zeker niet au serieus te nemen; ik zou nogal een mal figuur slaan moest ik tegen iemand als Codfried een klacht neerleggen, en omwille van wat dan nog? ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 8 mei 2010 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 |
Minister-President
|
![]() Onkruid vergaat niet.
![]() |
#1065 |
Minister-President
|
![]() Zou Hitler een neger geweest zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 |
Banneling
|
![]() ![]() Charlotte Sophie of Mecklenburg-Strelitz, Queen-consort of George III Mother of George IV and grandmother of Queen Victoria By Sir alan ramsay, detail crowning portrait Described as having a 'true mulatto-face' and 'brown.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() De mensen in het westen en het noorden van Brittannië zijn over het algemeen ook een stuk donkerder dan de rest van de Noord-Europeanen. Dat maakt hen zeker niet minder blank of meer zwart, zover we eigenlijk over het "blank" of het "zwart" ras kunnen spreken. Mensen uit de Britse eilanden(buiten Engeland), Iberië, voormalig Gallië, Zuid-Duitsland en de Alpenlanden, de Balkan, etc. stammen voornamelijk af van Keltische volkeren, die er over het algemeen wat donkerder uitzagen dan de Germaanse, Slavische en Baltische volkeren uit noorden. Laatst gewijzigd door Ulv : 17 mei 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 |
Vreemdeling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Ulv : 17 mei 2010 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 |
Banneling
|
![]() ![]() Noble Lady by Jens Juel |
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 |
Vreemdeling
|
![]() Eventjes de draad doorgenomen, dit is gewoon te erg.
![]() Egmond, waarom steek je jouw tijd en energie gewoon niet in (Sub-Saharisch) Afrikaanse geschiedenis - die overigens zeker rijk genoeg is? Laatst gewijzigd door Ulv : 17 mei 2010 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 |
Minister-President
|
![]() Shhht, ja knikken en zeker GEEN commentaar geven op zijn dogma's, tenzij je solliciteert op een plekje in zijn immense negerlijst.
![]() |
#1074 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() LOL
man nog nooit niet zo hard gelachen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 |
Banneling
|
![]() ![]() Elector Johann George II van Saksen ![]() Elector Maurits van Saksen, de schoonvader van Willem I van Oranje Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 mei 2010 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
Banneling
|
![]() ![]() [Alessandro Nivola as Henry Crawford, who is described by Jane Austen as 'black and plain.'] Jane Austen wrote about black and brown persons. Citaat:
![]() [Cassandra Austen, Jane Austen's sister: this is the type we should be looking for]] JANE AUSTEN'S OWN APPEARANCE [quote["In person she was very attractive; her figure was rather tall and slender, her step light and firm, and her whole appearance expressive of health and animation. In complexion she was a clear brunette with a rich colour; she had full round cheeks, with mouth and nose small and wellformed bright hazel eyes, and brown hair forming natural curls close round her face." James-Edward Austen, Jane's nephew ~ "... certainly pretty-bright & a good deal of colour in her face – like a doll – no that would not give at all the idea for she had so much expression – she was like a child – quite a child very lively and full of humour." Mr Fowle, family friend ~ "... her's was the first face I can remember thinking pretty ... Her hair, a darkish brown, curled naturally – it was in short curls round her face...Her face was rather round than long – she had a bright but not a pink colour – a clear brown complexion and very good hazel eyes. Her hair, a darkish brown, curled naturally, it was in short curls around her face. She always wore a cap ... before she left Steventon she was established as a very pretty girl, in the opinion of most of her neighbours." Caroline Austen, Jane's niece ~ "Her hair was dark brown and curled naturally, her large dark eyes were widely opened and expressive. She had clear brown skin and blushed so brightly and so readily." An early description of young Jane at Steventon by Sir Egerton Brydges ~ "She was tall and slender; her face was rounded with a clear brunette complexion and bright hazel eyes. Her curly brown hair escaped all round her forehead, but from the time of her coming to live at Chawton she always wore a cap, except when her nieces had her in London and forbade it." Edward Austen Leigh of Jane's appearence in the years just after the family left Southampton ~ " Her stature rather exceeded the middle height; her carriage and deportment were quiet but graceful; her complexion of the finest texture, it might with truth be said that her eloquent blood spoke through her modest cheek." " Her pure and eloquent blood spoke in her cheeks and so distinctly wrought that you had almost said her body thought." Henry Austen said of his sister ~ [/quote] Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 mei 2010 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toen de nazi's hun Arisch superras poogden te creeren, zouden ze toen ook die bleekmiddeltjes geprobeerd hebben om dat blank vel en blondharig effect te verkrijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 | |
|
![]() Citaat:
Is er nog plaats voor mij? |
|
![]() |
![]() |