![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() het vb lapt vaker de wet aan de laars...o wee als een ander dat doet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() maar bon, je hoefde hem/haar niet te beantwoorden, het is een duidelijk teken voor de rest dat dit hier leest...hij/zij zelf zal toch niet overtuigd raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die op heterdaad betrapt wordt versleept alle recht op privacy. 2) Dat was geen betoging. Dit was een betoging waarbij ik en andere forumleden aanwezig waren. http://www.youtube.com/watch?v=T9MnLVITHJo&NR=1 Laatst gewijzigd door daiwa : 23 mei 2010 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2/ Dat was wel een betoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe je alles wat niet in je kraam past staalhard ontkent. Mijn twee voorbeelden waren volkomen goede voorbeelden waar VB de wet overschreed. Dat jij dan ontkent dat het een betoging was of dat die privacywet niet verbroken werd is inderdaad ongelooflijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weet ik ook wel. Dit is mijn persoonlijke mening en ik ben er vrij zeker van indien je een bevraging onder de bevolking moest doen er veel mijn mening zouden delen. Maar ik zal het even anders stellen. Iemand beschadigt uw auto en ik filmde dat, ik bezorg dat aan de politie en die doet er niets mee of vind de dader niet. Indien ik dat op Youtube zet zou u daar bezwaar tegen hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar de grondwet maar so what. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 mei 2010 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien u dat filmpje trouwens op Youtube plaatst, zal ik mij daar -als derde partij- niets van aantrekken. Moreel bezwaar heb ik wel, maar wie ben ik om dit bezwaar tot uiting te laten komen. De politieke partijen (VB in dit geval) moeten wat mij betreft zich wél aan alle wetten houden. Door wetten niet te volgen, geven ze het slechte voorbeeld dat iedereen zich niets hoeft aan te trekken van deze wet en zal de stap vlug gezet zijn om alle andere wetten ook wegens dit precedent te breken. Een politieke partij die dus openlijk de wet niet volgt is mijns inziens een stap naar anarchie, een staat van maatschappij waar ik volledig tegen ben. Wat VB had moeten doen is de wetten op zichzelf in vraag stellen en hierover interpelleren en debateren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarnaast had ik van de politieke partijen ook wat meer zin voor wettelijkheid verwacht bij de stemming van de laatste resolutie van NVA. |
|
![]() |
![]() |