![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus je hebt het boek al gelezen?
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan heb ik het niet eens over de interpretatie van de vertaler. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 26 mei 2010 om 14:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan net zo goed zeggen dat leeuwen ook moorden, dat is er evenveel op als Hitler en Stalin. Laatst gewijzigd door Travis66 : 26 mei 2010 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Het klopt trouwens niet wat je zegt. Hij beweert niet dat iemand anders een bewijs heeft, hij heeft de claims zelf onderzocht. Lees het boek. Het is een fenomeen die wel veel voorkomt, en niet alleen in landen waar ze in reincarnatie geloven. Hier een filmpje met een moeder die hetzelfde heeft met haar kind. http://www.youtube.com/watch?v=OarxB...layer_embedded En hier nog een geval: http://www.youtube.com/watch?v=1RRs7fXjs_w
Laatst gewijzigd door exodus : 26 mei 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hitler was katholiek. Hij heeft de "Got mit uns" slogan geintroduceerd, een weesgegroetje verplicht bij de aanvang van de lessen in ss-scholen. Het Vaticaan heeft hem nooit wat in de weg gelegd, ze vonden het niet nodig hem te excommunicieren of zijn boeken op de index te zetten. Stalin was een gebuisde orthodoxe leerling-priester. Moet je daar niet een beetje gelovig voor zijn, om zo'n "studies" aan te vatten? Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 mei 2010 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga nu even naar je links kijken en kom dan terug>. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Opvallend, zelfs zijn ouders dachten dat hij maar wat fantaseerde, maar toen dat gezwel verdween dachten ze dat er meer moest zijn. Niet alleen zou dit geval reincarnatie bewijzen, het bewijst dan ook dat vreemde voorwerpen in ons vorige lichaam (kogel) zich uiten als gezwellen in een volgend leven, en dat erover praten voldoende is om die gezwellen weg te "toveren". Sta me toe het tweede filmpje te negeren, dit is te belachelijk voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Zo kwam een tienermeisje mij deze week met grote ogen vertellen dat Rihanna gechanteerd wordt door de "illuminati" om "symbolen" te tonen in clips.
Bewijs: Youtube. Ja, de Youtube jeugd, is het nu om te lachen of om te huilen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
![]() Citaat:
Punt is dat het gezwel werkelijk verdwenen is op een onverklaarbare manier , dat bevestigd zelfs de dokter. Citaat:
Citaat:
Het tweede filmpje is nochtans veel sterker, maar duurt ook wat langer.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 mei 2010 om 14:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo genees ik keer op keer vanzelf na een verkoudheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kinderen zelf hoor/zie ik niets vertellen. Mij lijkt dit toch een redelijk belangrijk "feit". Of overdrijven mama's nooit als het hun kinderen betreft? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Als je echt iets wil opsteken over het onderwerp
http://www.bbc.co.uk/apps/ifl/learni...=reincarnation |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het filmpje vond ik weinig overtuigend. Het is zeker geen bewijs. Ik kan me best voorstellen dat een kind antwoord met "ik ben jouw papa" op een "ik ben jouw papa" van zijn vader. Of een kind dat een naam broebelt die toevallig de naam van een eiland zou nen zijn. Kinderen genoeg op de wereld, het zou al raar zijn als het NIET gebeurde. Ik zeg niet dat het gebeurde op de manier dat ik hier schrijf. Ik zeg alleen dat er evenveel bewijs is voor mijn interpretatie als voor de jouwe. Geen. Die Dr. zijn wikipediapagina kon me beter boeien. Ik denk zelfs niet dat ik in staat ben om zijn quantumtheorie te weerleggen. Wat niet wil zeggen dat ik hem ook ga geloven, maar hij mag best verder zoeken. Als hij met bewijs komt, dan ben ik zeker geinteresseerd. Maar bewijs heb ik nog steeds niet gezien hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 26 mei 2010 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |