![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou toch verwachten dat alle doden der geschiedenis op jou deur staan ted bonken , niet? Mijn kleppen staan ver open maar wat jij in je roes ziet, past daar idd niet tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tja, woorden gebruiken waarvan je de definitie niet ken en al dan niet verzonnen "getuigenissen" vormen uiteraard zéér solide bewijzen ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom zouden ze dat doen? Als ge het toch enkel in het belachelijke kunt trekken, hou dan uw mond. Ge zijt altijd welkom om een zakdoekje te komen vragen bij het overlijden van een dierbaar familielid of vriend. Ge zult ze toch met 100% zekerheid nooit meer zien of horen ![]()
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK maak mezelf niks wijs. Jij daarentegen leeft in een ==> http://www.youtube.com/watch?v=21VbKgOM0gg Laatst gewijzigd door Cdude : 27 mei 2010 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Hij zal altijd in onze herinneringen blijven leven". Lang leve het vrijdenken.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 27 mei 2010 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor, een glimlacht als ik er aan denk, een vernoeming tijdens een gesprek en verder leef je voor in de plantjes die de voedingsstoffen uit je as opnemen. De heerlijke cirkel des levens. Uiteindelijk zijn we allemaal sterrenstof... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Totaal verkeerde conlusies ingegeven door het materialistische wereldbeeld. Uiteindelijk zijn we allemaal bewustzijn.
![]() |
![]() |
#168 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Onze lichamen wel, ja. Beeld u in dat planten beïnvloed worden door de ideologie van een dode waarbij de plant groeit. Soit, mijn doden zijn niet dood, en ook niet slechts een herinnering! Citaat:
Ooit al eens verder durven denken dan die alompopulaire "conclusie"?
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 27 mei 2010 om 13:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat je die plant misschien onbewust , net iets beter verzorgd, is uiteraard uitgesloten? Of is het enkel de Elvisplant die betere blow oplevert ![]() Citaat:
Het ijzer in he hemoglobine komt niet van je fiets ![]() Prachtige eenvoud van de natuur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Feiten? Het is nog steeds niet bewezen dat er niks is na de dood. Er is meer bewijs pro dan contra als ge het mij vraagt. Meer mensen teruggekomen die vanalles te vertellen hadden dan er mensen waren die zeiden van "er was 2 keer niks". ![]() Wilt ge echt bewijs dat er niks is, pleeg dan zelfmoord. Als ik gelijk heb laat ge mij iets weten, als gij gelijk hebt... tjah, dan wordt het hier gewoon een stuk stiller ![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Narcose en zwaar trauma hebben uiteraard geen invloed op de hersens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En toch blijkt men perfect gezond uit een BDE terug te keren zeker ... Citaat:
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 27 mei 2010 om 13:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En het zware trauma, waar de chirurg aan werkte, is tegelijk ook verdwenen/genezen? Citaat:
![]() http://paranormaal.blog.nl/wetenschapper/page/2 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 27 mei 2010 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neuro-onderzoekers kunnen vandaag de dag via CT, PET en FMRI-scans al vrij goed zien hoe emoties en psychologische processen werken, puur biologisch/chemisch. Daar zijn geen spirituele aannames voor nodig. Het werkt zonder mumbo jumbo, zonder zwevend bewustzijn in een of andere dimensie. Al wat je met die dogmatische houding doet is in feite zeggen : het bewustzijn ontsnapt aan onze (be)grijpbaar universum puur op geloofsbasis. Vorige week was daar nog een fijn artikel over in Humo, ik zal het eens opzoeken. Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2010 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, eigenlijk wel... Maar liever dat dan mezelf te troosten met elfenverhaaltjes. De stellingen van de meeste luchtkastelenbouwers ken ik ondertussen al. Na deconstructie, even blazen dus, blijft er niets overeind. Wanneer ga je mij trouwens eens voorstellen aan die miljoenen doden? Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 mei 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |