![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() Moslimkrapuul valt onze europese meisjes aan.
schandaal vuile linkse was : de deur open zetten voor dat krapuul http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rachting.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * geeuw *
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Cdenv is blijkbaar ook al links aan het worden. Voila bij de vuile was.
http://www.hbvl.be/verkiezingen/2010...ereniging.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaap jij met kleren aan misschien?
![]() Jakkes...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Handig, dat wel, maar of dat je geloofwaardigheid ten goede komt, is nog maar de vraag. Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 mei 2010 om 19:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||||
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn die er dus wel, wat uw statement op z'n gat doet zitten. Citaat:
In feite was de stichter van de islam al een extremist. Of dacht u dat Mo een 'gematigd' moslim was ? Citaat:
Citaat:
"Tenslotte, heeft iemand onder ons al eens een betoging daarvan meegemaakt? Al wat wij weten, weten wij van de televisie en de gazet." Dat is dan uw 'big picture'... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als je een discussie wilt over "de inherente pedofilie in de islam", maak er dan eentje aan in het juiste subforum.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Arbiter : 28 mei 2010 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Staatssecretaris
|
![]() dat jij daar niks van vindt is the least of all.
van een kerel, met een avatar van een man in blote kont, die vindt de islam te moeten steunen... kan ik mij dat echt niet aantrekken. ten eerste moet ik geen blote ventekonten en ten tweede zijn diegene die jij denkt tegen mij te moeten verdedigen u kwader gezind dan ik... dus wie is hier de clown?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 mei 2010 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nevermind. jij staat daar toch boven. De toekomst z�*l het uitwijzen. Hoogstwaarschijnlijk mijn gelijk. Hopelijk kan je het dan nog minstens beamen. Als je nog niet van een flat bent geworpen. ![]() natuurlijk ![]() Schat.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 mei 2010 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel zijn er in België al van een flat geworpen? Of in Nederland? Of in West-Europa?
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan toch met alle geweld Engels wil gebruiken, gebruik het dan ten minste juist. De juiste uitdrukking is "whether you like it or not".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft deze boodschap de slinkse promotors van de multicul pijn gedaan en waarom, omdat geen van hen de verantwoordelijkheid wil opnemen voor hetgeen daar is gezegt en gebeurt. Wie ervoor heeft gezorgt dat deze bende racisten (sharia4belgium) aan de sleutel zou zijn geraakt van de shelter is voor de slinkse een ??????????????????? Ze verdenken iemand van een moskee even verderop maar ???????????????????? janssens weet het niet, leen verbist wist het niet, de coninck (OCMW) weet het ook niet dus, een probleem voor slinks en dit zo kort voor de verkiezing. Hoe gaat de Antwerpenaar hierop reageren?????????????? U weet wel, op de verrijking die hen te wachten staat gepromoot door slinks. Voor een filo, artisjok en aanverwanten (dit woord speciaal voor artisjok) indien bron gewenst, HET NIEUWSBLAD.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 28 mei 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |