![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2921 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2922 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2923 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De door jou hier geentameerde dichotomie , noopt een aantal draaddeelnemers er toe juist de criminaliteit van de 'autochtoon' onder de loupe te nemen. En zo het juiste perspectief en de verhoudingen van de diverse vormen van criminaliteit in ons land voor ogen te houden. Jouw wanhopige pogingen om 'autochtone witte criminaliteit' in deze draad buiten beschouwing te laten zullen dan ook stranden. |
|
|
|
|
|
|
#2924 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2925 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Toch is het mogelijk en nodig daarover te berichten, maar het vergt nogal wat juridische analyse van systeemgebreken. Niet iedereen heeft daar het nodige Sitzfleisch voor. Ik geloof dat ik hier wel een en ander over de gebrekkige institutionele opbouw van de EU heb gepost, waar een goede verstaander alleen maar uit kan besluiten dat daar onvermijdelijk wanbeheer, fraude en corruptie uit moeten voortvloeien, maar wel op een manier die zich totaal aan het zicht van de burger onttrekt. Eberhard: als je er werk van maakt, kún je dit onderwerp interessant brengen. Als. Want nu pak je het wel gemakzuchtig en voor velen storend, chaotisch aan. Er in deze draad naar verwijzen moet eigenlijk kunnen, maar zou in de vorm van links naar de draad over witteboordcriminaliteit moeten geschieden, wil men niet regelrecht het onderwerp zelf van de draad veranderen. Een andere mogelijkheid zou zijn, een draad over de vergelijking van beide vormen van criminaliteit te openen, een heel moeilijk onderwerp, denk ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#2926 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verbazend hoe men hier af en toe bij ongewenste informatie post gaat maken met persoonlijk doen, dreigen, kleineren, en zelfs onder druk zetten... Geeft je echt zin om posts van die persoon serieus te nemen. Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 27 mei 2010 om 12:57. |
|
|
|
|
|
|
#2927 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar ken je het verschil niet tussen waar een topic over gaat en waar jij het over wil hebben. Je kan een topic hebben over een Renault Megane...dan kan je wel afkomen met een Fiat Punto...beide zijn auto's maar dan heeft een puno nog steeds niets met de topic te maken over een Megane.
|
|
|
|
|
#2928 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoef geen moeite te doen, zijn maatjes houden zich dagdagelijks met iets nieuws bezig.
|
|
|
|
|
#2929 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Ik wil best met u een ernstige discussie voeren maar dan wel met de nodige morele eerlijkheid!" Terwijl je hem in een andere draad, waar hij je mening wel deelde kon prijzen : "Bedankt Steve om het niveau van deze discussie weer wat op peil te brengen!" Ik vind het ook zeer spijtig dat er hier geen moderator is om; al is het maar één keer; jou te vragen om eindelijk eens een concreet voorbeeld te geven van je steeds weerkerende verwijten. |
|
|
|
|
|
|
#2930 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2931 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar maak ik me schuldig aan "persoonlijk doen, dreigen, kleineren, en zelfs onder druk zetten... "? Wat jij hier schrijft trekt wel op een persoonlijke aanval. |
|||
|
|
|
|
|
#2932 | |
|
Banneling
|
Dit is een openbaar forum; iedereen kan lezen wat je schrijft.
Citaat:
Lees jij eigenlijk de berichten waarop je repliceert? Waarschijnlijk niet. You don't care. |
|
|
|
|
|
|
#2933 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2934 |
|
Banneling
|
Je hebt het nu toch gelezen. Kan je het ook nog onthouden?
Wat er moet gebeuren? 1 preventie : Nagaan wat de factoren zijn die leiden tot criminaliteit; en er oplossingen voor zoeken. 2 bestraffing : niet (enkel) in de gevangenis dumpen en na een tijd weer in de maatschappij dumpen. |
|
|
|
|
|
#2935 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet in de maatschappij dumpen = in een ANDERE(Maroc, Nigeria, ...) maatschappij dumpen? Straf uitgezeten (als je het straf kan noemen) is vrij. Laatst gewijzigd door Cdude : 27 mei 2010 om 19:24. |
|
|
|
|
|
|
#2936 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik schreef 1 preventie : Nagaan wat de factoren zijn die leiden tot criminaliteit; en er oplossingen voor zoeken. 2 bestraffing : niet (enkel) in de gevangenis dumpen en na een tijd weer in de maatschappij dumpen. Wanneer je mensen die iets misdaan hebben gewoon in de gevangenis dumpt; en daarna in een/de maatschappij is de kans op recidivisme zeer groot. En het was toch de bedoeling om minder misdaad te bekomen. |
|
|
|
|
|
|
#2937 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2938 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2939 |
|
Banneling
|
waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen ... asperges?
|
|
|
|
|
|
#2940 |
|
Banneling
|
|
|