![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De vergelijkende statistieken al eens bekeken van kindersterfte door IDF acties en Hamas acties? Tijd dat Israel internationaal hard veroordeelt wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Omdat grote broer, de VS bommen dropt op "verdachten" van terreur, dachten zij dat ook eens te proberen en er mee weg te komen. Voorspelbare dommerikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Omdat fora nooit realiteitsgebonden zijn. Misdaad bespreken mag, misdaad aantonen niet. Voor de gevoelige zieltjes.
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag zoveel misdaden aantonen als je wilt hoor, niemand zal je tegenhouden. Zomaar choquerende foto's dumpen in het midden van een discussie is echter niet toegelaten. Degenen die dat willen zien kunnen altijd gaan rondsurfen op goregasm.com. Een link plaatsen naar de foto's in kwestie mag wel, dus er is geen sprake van censuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ondertussen wacht ik op uw citaten of verwijzingen naar het internationaal recht die scheepskapingen en aanvallen op humanitaire missies moeten legitimeren, terwijl onze voorouders reeds gedurende de Krimoorlog blijk gaven van meer humanisme.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 31 mei 2010 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In tegenstelling tot het verspreiden van leugens, het bezwadderen van slachtoffers, het als 'n mantra herhalen van perfide smeerlapperij, het beledigen van andersdenkenden, jezelf tot spreekbuis van zionisten maken, de waarheid geweld aan doen. Dat mag hier allemaal...
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Algemene en emotionele intelligentie heeft die persoon de mens die post onder "ShoshannaKimberley" allesinds niet veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de andere draad heb ik mijn mening al gegeven. Ik wil nogmaals benadrukken dat het zo niet verder moet. Heel wat mensen in Israël zullen er net zo over denken en is het feit dat men een konvooischip attaqueert - zolang het niet openlijk bewapend is dan wel wapens vervoert - een niet goed te praten gebeurtenis. Met name dat er slachtoffers gevallen zijn. In hwet verhaal kloppen een aantal zaken niet en gezien ik het relaas van de media als volstrekt onbetrouwbaar beschouw zou ik eerst wat beelden willen zien.
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het niet gestudeerd. Net zoals ik geen mensenrechten gestudeerd heb. Toch heb ik een minimale baggage over zowel internationaal recht als mensenrechten. Bon, u kan proberen die acties die nu reeds in verschillende landen kwaad en verontwaardigd onthaald werden te gaan goedpraten. U heeft daarbij noch de internationale gemeenschap noch het internationaal recht aan uw kant, ook al beweerde u eerder van wel.
![]() |
#160 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |