Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2010, 14:20   #181
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Opnieuw een onzinnig statement. Als u mijn kennis van het internationaal recht wil aanvallen teneinde de 'legitimiteit' van die actie te verdedigen, dan moet u verwijzen naar een passage uit dat internationale recht dat stelt dat 'terroristsche aanvalsdreigingen' een gegronde reden zijn om humanitaire konvooien te blokkeren of zelfs aan te vallen. Ik meen - vanuit mijn onbestaande kennis van dat internationale recht - dat dat al zeker niet meer het geval is sinds de Krimoorlog. Dat aspect (de verplichting om humanitaire konvooien hun ding te laten doen) werd ook door bvb de Geneefse Conventie verwoord. Uw Bushiaanse newspeak 'terroristische aanvalsdreiging' is vooralsnog niet omgezet in internationale rechtspraak. Bijgevolg kletst u uit uw nek. U heeft zichzelf in een onmogelijke positie geplaatst. Dat geeft niet, dat kan bij iedereen gebeuren. Het is echter idioot om - hoewel je m.i. beseft dat je dat standpunt niet kan verdedigen - je verwoedde pogingen niet op te geven. Een discussie is geen wedstrijdje 'wie heeft er hier het meeste gelijk', maar een proces waarbij je door argumenten en contraargumenten tot een besluit komt.
Kijk, hier geniet ik nu eens van, de argumenten zijn op dus gaan we maar over op wat losse statements en beledigingen verpakt onder wat mooi klinkende woordjes. Toch even een bedenking bij jouw bovenstaande post:

Ik zeg niet dat jouw kennis van internationaal recht onbestaande is. Dat heb ik ook nooit van iemand anders beweerd. Wel zeg ik dat mensen hun zelfkennis van een bepaald domein nog al gemakkelijk overschatten. Ik zie niet in waarom dat voor jou, noch mezelf niet zou opgaan. That's all.

Citaat:
In die zin is de stelling dat zowel na de Krimoorlog als na de Geneefse Conventie een vrije doorgang voor humanitaire misssies werd voorzien een objectief feit. U kan dat nagaan. Ik hoef dat niet langer na te gaan, daar mijn historische interesse mij reeds in het verleden documentaires en boeken heeft doen lezen over het belang van de Krimoorlog, de Geneefse Conventie of zelfs het Verdrag van Westfalen in het internationale politieke denken. U heeft met die dingen blijkbaar nog geen kennis gemaakt. Opnieuw: dat geeft niet. Benut deze kans om met dat internationaal recht kennis te maken, om de historische redenen te zien die aan de basis lagen voor die afspraken. Zulke kansen moet je soms gewoon grijpen.
Relevantie met deze discussie: nihil. Jouw kennis/interesse in geschiedenis staat los van het huidige internationale recht. Ik hecht meer geloofwaardigheid aan de huidige bevoegden daarvoor.

Citaat:
Verschillende landen hebben hun ambassadeurs reeds op het matje geroepen. Internationaal is er erg veel aandacht voor het gebeuren.
Zal wel.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:22   #182
Breezertrut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Kijk, hier geniet ik nu eens van, de argumenten zijn op dus gaan we maar over op wat losse statements en beledigingen verpakt onder wat mooi klinkende woordjes. Toch even een bedenking bij jouw bovenstaande post:

Ik zeg niet dat jouw kennis van internationaal recht onbestaande is. Dat heb ik ook nooit van iemand anders beweerd. Wel zeg ik dat mensen hun zelfkennis van een bepaald domein nog al gemakkelijk overschatten. Ik zie niet in waarom dat voor jou, noch mezelf niet zou opgaan. That's all.

Relevantie met deze discussie: nihil. Jouw kennis/interesse in geschiedenis staat los van het huidige internationale recht. Ik hecht meer geloofwaardigheid aan de huidige bevoegden daarvoor.

Zal wel.
Wat ge ook probeert, ge kunt de misdaden niet goedpraten, laat het varen. U lose
Breezertrut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:23   #183
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut Bekijk bericht
Turkey calls for Security Council meeting over Israel
White House 'deeply regrets' loss of life on Gaza flotilla
Pakistan condemns Israeli attack, concerned about three citizens
Britain deplores loss of life on Gaza flotilla, calls on Israel to lift Gaza blockade
Egypt summons Israeli ambassador in Cairo
UN chief 'shocked' by seriousness of Gaza flotilla clashes
Belgium: Israeli flotilla attack was 'disproportionate'
Ahmadinejad says Israel 'inhuman' for flotilla action
France FM Kouchner says 'profoundly shocked' by Gaza flottila battle
Beetje uigebreider
Citaat:
DANIEL AYALON, ISRAELI DEPUTY FOREIGN MINISTER
The armada of hate and violence in support of [the] Hamas terror organisation was a premeditated and outrageous provocation. The organisers are well known for their ties with global jihad, al-Qaeda and Hamas. They have a history of arms smuggling and deadly terror.
On board the ship, we found weapons prepared in advance and used against our forces. The organisers intent was violent, their method was violent and the results were unfortunately violent. Israel regrets any loss of life and did everything to avoid this outcome.

TURKISH FOREIGN MINISTRY
We strongly condemn these inhumane practices of Israel. This deplorable incident, which took place in open seas and constitutes a fragrant breach of international law, may lead to irreparable consequences in our bilateral relations.

GRETA BERLIN, FREE GAZA MOVEMENT SPOKESWOMAN
It's disgusting that they have come on board and attacked civilians. We are civilians.
How could the Israeli military attack civilians like this? Do they think that because they can attack Palestinians indiscriminately they can attack anyone?

SAEB EREKAT, CHIEF PALESTINIAN NEGOTIATOR
What we have seen this morning is a war crime. These were civilian ships carrying civilians and civilian goods - medicine, wheelchairs, food, construction materials - intended for the 1.5 million Palestinians holed up under a cruel and criminal siege by Israel. And for that, many have paid with their lives. What Israel does in Gaza is appalling; no informed and decent human can say otherwise.
The unarmed civilian activists were attacked on foreign vessels while sailing in international waters. This is another incident confirming that Israel acts as a state above the law. The international community must take swift and appropriate action.

MARK REGEV, ISRAELI PRIME MINISTER'S SPOKESMAN
Though our naval ervicemen were instructed to exercise maximum restraint, they were attacked. They were attacked with knives, with iron clubs, and also with live fire.
We have unfortunately 10 servicemen injured, one of them very, very seriously. The violence was initiated unfortunately by these activists, and this is regrettable.

SAMI ABU ZUHRI, HAMAS SPOKESMAN
We in Hamas consider the Israeli attack on the freedom flotilla as a great crime and a huge violation of international law. In spite of the great harm suffered by the people who joined this flotilla, we consider that their message has been delivered.

Thanks to these heroes from other countries who showed their solidarity with Gaza, the Israeli siege is now an international issue and we consider that the occupiers, through this crime, are the ones under siege now.

WHITE HOUSE SPOKESMAN WILLIAM BURTON
The United States deeply regrets the loss of life and injuries sustained, and is currently working to understand the circumstances surrounding this tragedy.

OFFICE OF BARONESS ASHTON, EU HIGH REPRESENTATIVE FOR FOREIGN AFFAIRS
High Representative Catherine Ashton expresses her deep regret at the news of loss of life and violence and extends her sympathies to families of the dead and wounded. On behalf of the European Union, she demands a full enquiry about the circumstances in which this happened.
She reiterates the European Union's position regarding Gaza - the continued policy of closure is unacceptable and politically counterproductive... She calls for an immediate, sustained and unconditional opening of the crossing for the flow of humanitarian aid, commercial goods and persons to and from Gaza.

AMR MOUSSA, ARAB LEAGUE SECRETARY-GENERAL
The Arab League's Secretary-General has called for an urgent meeting at the level of representatives to look into this heinous crime committed by Israeli forces against unarmed civilians that left scores of dead and wounded.
The Arab League strongly condemns this terrorist act.

SENIOR UN OFFICIALS ROBERT SERRY AND FILIPPO GRANDI
We are shocked by reports of killings and injuries of people on board boats carrying supplies for Gaza, apparently in international waters. We condemn the violence and call for it to stop. The situation is still ongoing and we are awaiting confirmation of what has happened.
We wish to make clear that such tragedies are entirely avoidable if Israel heeds the repeated calls of the international community to end its counterproductive and unacceptable blockade of Gaza.

NAVI PILLAY, UN HIGH COMMISSIONER FOR HUMAN RIGHTS
To foster longer-term political reconciliation, I urge the government to ensure that an independent investigation of recent events be conducted and all those found responsible for human rights violation are held to account.

WILLIAM HAGUE, UK FOREIGN SECRETARY
I deplore the loss of life during the interception of the Gaza flotilla.
We have consistently advised against attempting to access Gaza in this way, because of the risks involved. But at the same time, there is a clear need for Israel to act with restraint and in line with international obligations.
This news underlines the need to lift the restrictions on access to Gaza.

BERNARD KOUCHNER, FRENCH FOREIGN MINISTER
I am profoundly shocked by the tragic consequences of the Israeli military operation against the peace flotilla for Gaza. Nothing can justify the use of violence such as this, which we condemn.
The circumstancesof this drama must be fully brought to light and we wish for a thorough inquiry to be put in place without delay.

MAHMOUD AHMADINEJAD, IRANIAN PRESIDENT
The inhuman action of the Zionist regime against the Palestinian people and preventing the humanitarian aid from reaching Gazans does not show this regime's strength, but is a sign of its weakness, and all this brings this sinister and fake regime closer than ever to it
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:23   #184
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut Bekijk bericht
Belgium: Israeli flotilla attack was 'disproportionate'
Alsof Israël het recht heeft die schepen te enteren.

Hoe kan trouwens een convooi met hulpgoederen eigenlijk een provocatie zijn op de keper beschouwd?

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 mei 2010 om 14:24.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:23   #185
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van een vakantieland met lachende mensen, hopen eten, zon, zee en strand een arm oorlogsgebied maken is hier een schoolvoorbeeld van.
Tiens, Gaza is geen oorlogsgebied? En toch vreest Israel dat men er wapens wil binnensmokkelen? Niet erg consistent...
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:24   #186
borgerhout
Partijlid

borgerhout's schermafbeelding

Standaard

Israëlische raid: Israël legt schuld voor doden bij organisatoren

De organisatoren van de humanitaire vloot voor Gaza zijn verantwoordelijk voor de doden die zijn gevallen toen commando's van de Israëlische marine de schepen hebben bestormd, zo heeft de Israëlische minister van Defensie Ehud Barak gezegd. Hij betreurde de doden.

Op een persconferentie in Tel Aviv zei de bewindsman dat de organisatoren niet waren ingegaan op een Israëlisch aanbod om hun hulp uit te laden in Israëlische haven Ashdod voor inspectie en overbrenging naar Gaza. Volgens Barak kregen de commando's slechts van één schip, de Turkse Marama, te maken met geweld. "Gezien het gevaar moesten de soldaten wapens gebruiken om mensen uit elkaar te drijven en echte munitie te gebruiken". Hij noemde de vloot een politieke provocatie en zei dat de organisatoren hevige aanhangers zijn van terreurorganisaties.

Eerder had vicedefensieminister Danny Ayalon gezegd dat de initiatiefnemers van de vloot banden hebben met internationale terreurorganisaties zoals Hamas en al-Qaida. Barak voegde er volgens de krant Haaretz aan toe dat zijn land bereid is de consequenties te aanvaarden en zijn autonomie zal blijven verdedigen. (dpa/belga/ddh)
borgerhout is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:26   #187
Breezertrut
Banneling

Standaard

Deze terroristen hebben in de Perzische zee net 3 submarines mét nukes geplant. Het zou gek zijn hen daarmee te vertrouwen. Laten we die installaties ook maar eens checken.

Sancties, net zoals bij Noord Korea, dat weigert het npt te ondertekenen. Wat is me dát nu?!
Oud 31 mei 2010, 14:27   #188
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Niet vergeten dat gisteren nog de EU opriep om de grenzen open te stellen voor hulpgoederen. De EU kan dus nu niet vinden dat Israël correct gehandeld heeft zonder zich ongeloofwaardig te maken.

Blijkbaar vinden sommigen het belangrijker verder te palaveren over die fotos die moeten aantonen dat Gaza het goed heeft. Daar is al een draad over. Ga daar wat verder zagen.
Zo maar een losse gedachte, waarom houdt Egypte haar grenzen zwaar bewaakt en gesloten?
Alle hulpgoederen kunnen toch ook langs daar.
Oud 31 mei 2010, 14:29   #189
Breezertrut
Banneling

Standaard

Crippling sanctions, Hillary, crippling. Ik hoor het u zo graag zeggen.
Oud 31 mei 2010, 14:29   #190
Flashheart
Lokaal Raadslid

Flashheart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zo maar een losse gedachte, waarom houdt Egypte haar grenzen zwaar bewaakt en gesloten?
Alle hulpgoederen kunnen toch ook langs daar.
Egypte is een dictatuur bestuurd door een VS-puppet.
Oud 31 mei 2010, 14:29   #191
Flashheart
Lokaal Raadslid

Flashheart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgerhout Bekijk bericht
Israëlische raid: Israël legt schuld voor doden bij organisatoren

De organisatoren van de humanitaire vloot voor Gaza zijn verantwoordelijk voor de doden die zijn gevallen toen commando's van de Israëlische marine de schepen hebben bestormd, zo heeft de Israëlische minister van Defensie Ehud Barak gezegd. Hij betreurde de doden.

Op een persconferentie in Tel Aviv zei de bewindsman dat de organisatoren niet waren ingegaan op een Israëlisch aanbod om hun hulp uit te laden in Israëlische haven Ashdod voor inspectie en overbrenging naar Gaza. Volgens Barak kregen de commando's slechts van één schip, de Turkse Marama, te maken met geweld. "Gezien het gevaar moesten de soldaten wapens gebruiken om mensen uit elkaar te drijven en echte munitie te gebruiken". Hij noemde de vloot een politieke provocatie en zei dat de organisatoren hevige aanhangers zijn van terreurorganisaties.

Eerder had vicedefensieminister Danny Ayalon gezegd dat de initiatiefnemers van de vloot banden hebben met internationale terreurorganisaties zoals Hamas en al-Qaida. Barak voegde er volgens de krant Haaretz aan toe dat zijn land bereid is de consequenties te aanvaarden en zijn autonomie zal blijven verdedigen. (dpa/belga/ddh)
Walgelijk en schaamteloos.
Oud 31 mei 2010, 14:30   #192
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Tiens, Gaza is geen oorlogsgebied? En toch vreest Israel dat men er wapens wil binnensmokkelen? Niet erg consistent...
Juist wel, het stikt er van de terroristen die voorzien willen worden van wapens. Israël zou zot zijn als ze daar geen stokje voor trachten te steken.
Oud 31 mei 2010, 14:31   #193
Breezertrut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flashheart Bekijk bericht
Walgelijk en schaamteloos.
Dat is het gezicht van Israel, niets nieuw onder de zon.
Oud 31 mei 2010, 14:32   #194
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U slaagt er zelfs geeneens in de beginselen van een discussie te respecteren. Ik stel dat in beschaafd Europa (dus in de verdragen) reeds vanaf de Krimoorlog humanitaire missies worden toegelaten, zowel op het slagveld als daarbuiten. Moest uw euro nog niet gevallen zijn: dat is zowat het moment dat het Rode Kruis opgericht werd. Die mensen verkregen wapenstilstanden (zelfs in het midden van enkele veldslagen!) om er gewonden op te rapen, mensen te verzorgen en zich bezig te houden met algemene humanitaire taken (vooral het inrichten en bemannen van hospitalen).
Die humanitaire geest was geen toeval, maar een proces dat al langer bezig was en dat dan ook werd voortgezet en uitgebreid in o.m. de Geneefse Conventie. Ook daar zijn staten tot de vaststelling gekomen dat een oorlog regels nodig heeft. Totalkrieg leidt immers vooral tot erg veel slachtoffers, waarvan het merendeel burgers zijn. Zelfs onder soldaten leidt zo'n totalkrieg vooral tot ontberingen, ziekten en overlijdens aan ziekten die relatief makkelijk vermeden hadden kunnen worden.

In een algemene trend de oorlogsbezigheden te humaniseren heeft dat beschaafde Europa tenminste voor haar onderlinge oorlogen zulke spelregels vastgelegd. Een van die spelregels betreft het doorlaten van humanitaire konvooien. Nu Israël opnieuw zulke fundamentele rechtsprincipes aan haar laars lapt, kan je niet anders besluiten dan: "Niemand is nog veilig voor zulke zotten. Die klojo's openen met hun onverantwoord gedrag de figuurlijke doos van Pandora." Israël gedraagt zich alsof het in oorlog is met zowat elk ander land op deze wereld, en alsof het die oorlog zo smerig mogelijk wil maken. Dat heeft een naam: blinde terreur.

Dat zijn objectieve feiten, geen meningen. Mijn mening bestaat slechts uit de suggestie dat ons land zich niet mag laten afschrikken door dit soort van gedrag, en Israël met alle mogelijke middelen op het matje dient te roepen. Ik wil dan ook dat er politieke veroordelingen komen, en processen gestart worden omwille van de herhaalde aanslagen op die internationale rechtsprincipes. De kosten van een totalkrieg zijn immers te groot om ze te riskeren. Dat bewijst Gaza wel.

Laatst gewijzigd door Andy : 31 mei 2010 om 14:43.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:41   #195
borgerhout
Partijlid

Standaard

Sp.a en Groen! vragen maatregelen tegen Israël

In een reactie op de Israëlische raid op een hulpkonvooi hebben sp.a en Groen! gepleit voor maatregelen tegen Israël. België en Europa kunnen volgens beide partijen niet doen alsof er niets is gebeurd

Volgens Groen!-Kamerlijsttrekker Eva Brems reageert minister van Buitenlandse Zaken Steven Vanackere (CD&V) "veel te slap als hij stelt dat de reactie van Israël buitenproportioneel is". De Israëlische actie is ontwettig en moet worden gesanctioneerd. Deze reactie is symptomatisch voor het veel te aarzelende beleid van de vorige regering op Buitenlands beleid", aldus Brems.

Verenigde Naties
Groen! vraagt een internationaal onderzoek door de Verenigde Naties. In afwachting moeten België en de Europese Unie de Israëlische ambassadeur op het matje roepen, de toetredingsprocedure van Israël bij de Oeso stopzetten en de voordelige Europese handelstarieven voor producten uit Israël en de bezette Palestijnse gebieden opschorten, aldus Europarlementslid Bart Staes.

Zware veroordeling
Sp.a roept Vanackere bij monde van Kamerlijsttrekker Dirk Van der Maelen op om binnen de Europese Unie te pleiten voor een zware veroordeling van de raid en de gevolgen van de blokkade. De Unie moet volgens hem een einde maken aan de voorkeursbehandeling van Israël. "De EU behandelt Israël als een volwaardig partner. Daarom kunnen we deze daad niet zomaar aanvaarden. Het is tijd voor een reactie en extra druk op Israël. Anders zal de regering van (premier Benjamin) Netanyahu haar radicaal beleid nooit veranderen", besluit Van der Maelen. (belga/ddh)
Oud 31 mei 2010, 14:41   #196
driewerf

Standaard

Citaat:
Juist wel, het stikt er van de terroristen die voorzien willen worden van wapens. Israël zou zot zijn als ze daar geen stokje voor trachten te steken.
Alle gij? Waar zitten die terroristen dan?
Zoek de terrorist op onderstaande foto's:

Zie je hier een terrorist?

Is dit een wapendepot?

Wie draagt er een bommengordel?

Hamasmilitanten! Gevaar!

Die man gaat vanavond een Israelische bus opblazen!
Oud 31 mei 2010, 14:43   #197
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Alle gij? Waar zitten die terroristen dan?
Zoek de terrorist op onderstaande foto's:

Zie je hier een terrorist?

Is dit een wapendepot?

Wie draagt er een bommengordel?

Hamasmilitanten! Gevaar!

Die man gaat vanavond een Israelische bus opblazen!
Grapjas. Uiteraard zijn die terroristen niet zo idioot om met een groot bord waar terrorist op staat op straat te lopen.
Oud 31 mei 2010, 14:44   #198
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgerhout Bekijk bericht
Sp.a en Groen! vragen maatregelen tegen Israël
In een reactie op de Israëlische raid op een hulpkonvooi hebben sp.a en Groen! gepleit voor maatregelen tegen Israël. België en Europa kunnen volgens beide partijen niet doen alsof er niets is gebeurd

Volgens Groen!-Kamerlijsttrekker Eva Brems reageert minister van Buitenlandse Zaken Steven Vanackere (CD&V) "veel te slap als hij stelt dat de reactie van Israël buitenproportioneel is". De Israëlische actie is ontwettig en moet worden gesanctioneerd. Deze reactie is symptomatisch voor het veel te aarzelende beleid van de vorige regering op Buitenlands beleid", aldus Brems.

Verenigde Naties
Groen! vraagt een internationaal onderzoek door de Verenigde Naties. In afwachting moeten België en de Europese Unie de Israëlische ambassadeur op het matje roepen, de toetredingsprocedure van Israël bij de Oeso stopzetten en de voordelige Europese handelstarieven voor producten uit Israël en de bezette Palestijnse gebieden opschorten, aldus Europarlementslid Bart Staes.

Zware veroordeling
Sp.a roept Vanackere bij monde van Kamerlijsttrekker Dirk Van der Maelen op om binnen de Europese Unie te pleiten voor een zware veroordeling van de raid en de gevolgen van de blokkade. De Unie moet volgens hem een einde maken aan de voorkeursbehandeling van Israël. "De EU behandelt Israël als een volwaardig partner. Daarom kunnen we deze daad niet zomaar aanvaarden. Het is tijd voor een reactie en extra druk op Israël. Anders zal de regering van (premier Benjamin) Netanyahu haar radicaal beleid nooit veranderen", besluit Van der Maelen. (belga/ddh)
Kan je die , niets aan toevoegende foto's weglaten aub?
Linkje naar het artikle is voldoende
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 14:47   #199
driewerf

Standaard

Citaat:
Citaat:
Grapjas. Uiteraard zijn die terroristen niet zo idioot om met een groot bord waar terrorist op staat op straat te lopen.
Jamaar wat is het nu? Zit de Gazastrook tjokvol terroristen en wapens?
Of wonen er alleen lachende mensen die op het strand zandkastelen bouwen? Of zijn bovenstaande foto's ineens niet meer representatief voor de situatie in de Gazastrook?
Oud 31 mei 2010, 14:49   #200
borgerhout
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Kan je die , niets aan toevoegende foto's weglaten aub?
Linkje naar het artikle is voldoende

Ik zal niet weten waarom.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be