![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 mei 2010 om 20:15. |
|
|
|
|
|
|
#422 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als Israel het recht heeft om te inspecteren of de hulpgoederen wel degelijk hulpgoederen zijn, dan heeft ze ook het recht om die inspectie af te dwingen. En dan heeft ze ook het recht om geweld te gebruiken tegen schepen die de blokkade proberen te doorbreken.
|
|
|
|
#424 |
|
Banneling
|
Dit komt nooit meer goed. Is het niet de laatste is het zeker de voorlaatste spreekwoordelijke druppel.
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat ze Hamas en Al Qaeda liever aan elkaar gelinkt zien? Omdat moslims die elkaar afmaken niet interessant is?... Of wil je impliceren dat Israël een mikpunt is van de pers. Het israëlisch-Palestijns conflict is een mikpunt misschien, maar hierin neemt alleszins de corporatieve pers voornamelijk een standpunt in dat 'pro-Israëlisch' te noemen is.
Om sommige feiten kan je niet heen natuurlijk. Het gaat hier om een voorval waarbij vele nationaliteiten betrokken zijn, toch iets belangrijkers dan een inter palestijns conflict. Ook om die reden gaat je vergelijking niet op. |
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We do not agree... |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Minister-President
|
Ik laat u hier verder trollen. Sommige minder ontwikkelde medeforummers hebben geen flauw benul van de redenen die achter dat internationale en humanitaire recht steken. Die redenen zijn ook in het belang van Israël (of toch van haar soldaten en burgers). Je kan dat recht uithollen, en dan zijn we morgen opnieuw bezig met elkaar op de goorst mogelijke manieren de kop in te slaan. Of je kan dat recht respecteren en dan slaan we elkaar enkel de kop in, en laten we gewonden, burgers, krijgsgevangenen en verplegers met rust.
Enkele landen, m.n. de VS en Israël, menen dat ze belang hebben bij een compleet wetteloze manier van oorlogvoering. Dat is ronduit achterlijk. Zolang je slachtoffers hebt in een oorlog, heb je zeer gegronde redenen om garanties voor hun lot te verkrijgen. Volgens mij kan enkel racisme of andere haat je van dat soort inzichten houden. Dommekloten zijn het.
|
|
|
#428 | |
|
|
Citaat:
http://www1.umn.edu/humanrts/instree/1909b.htm
|
|
|
|
#429 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 20:30. |
||
|
|
|
|
|
#430 |
|
|
Ik trol niet, ik vraag je gewoon om je uitspraken te verzoenen die mij contradictorisch lijken.
- Enerzijds geef je me gelijk dat Israel mag inspecteren of hulpgoederen wel degelijk hulpgoederen zijn. - Anderzijds ben je het niet met me eens dat Israel schepen mag tegenhouden die de blokkade proberen te doorbreken. Maar als Israel het recht niet heeft om die schepen tegen te houden, hoe kan het dan de lading van die schepen inspecteren?
|
|
|
#431 |
|
Banneling
|
We zullen direct weten wat internationaal recht nog inhoud, ze zijn aant vergaderen op unsc.
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/today/hi/today...00/8714171.stm Wel een hoop , geslachtoffer van de joden en demonisering van de passagiers. Vanaf de 5de minuut krijgt hij op z'n dak en speelt hij uiteraard de Hamas card Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#434 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#435 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#436 |
|
Banneling
|
Die historie ken ik niet. Daar spreek ik me niet over uit. De Amerikanen krijgen hun genocide ook nog steeds niet over hun lippen. Elk huisje heeft zo zijn kruisje. Neemt niet weg, dat ze het recentelijk tenminste opnemen voor internationaal recht en durven spreken.
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik vind het standpunten van Andy / Johan Bollen etc anders wel de meest eerbare, en bovendien de best verwoorde. Elkeen met een minimum aan gezond verstand ziet dat. Onbegrijpelijk wie in deze Israel kan gelijk geven. |
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Extreem rechts is hier zwaar pro Israel, bv Grievous, Europahater en een hele meute moslimhaters hier scharen zich achter Israel, om maar 1 reden: hun rabiate moslimhaat. That's the state we are in... |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
|
Citaat:
Er leeft geen enkele Jood in Gaza. Wie haat er dan wie, als ik mag vragen?
|
|