![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1461 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus; verslagen van 'ooggetuigen/meevarenden/vredesactivisten' die net vrijgelaten werden óók niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1462 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- Waar zijn de door kogels geraakte militairen? - Waar zijn de "verondersteld" gebruikte wapens? - Er werd volgens de opvarende reeds geschoten vanuit de touwen. Kunnen het collega's geweest zijn? Collega's die rubberkogels afvuurden? |
|
|
|
|
|
|
#1463 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ten tweede begon het allemaal bijzonder onschuldig: mensen aan boord die uitlegden waarom ze op het schip waren, een interview met een priester, een Europese vrouw, een vrouw met sluier, enz. Niet de moeite om op te nemen. Toen viel de verbinding een tijdje uit - omdat ze door Israël geblokkeerd werden - en daarna zag je de schepen afkomen en kon je de heli's in de verte zien. Dan zag je de beelden van de vaste camera binnen waar mensen hun zwemvesten aantrokken. Daarna zag je de reporters buiten die vertelden dat er geschoten werd met granaten, gas en dat er met scherp werd geschoten. Dat kon je ook horen. Je hoorde een vrouw gillen 'we are civilians, we are unarmed' en daarna 'we have casualties, we need help'. Dan zag je opnieuw beelden van binnen waar men gewonden binnenbracht. Toen kwam het commentaar van de reporter die - terwijl er geschoten werd - vertelde dat de commando's aan boord kwamen en je zag ze op de achtergrond afdalen. Ik heb dus gezien en gehoord dat er geschoten werd voor er ook maar één commando aan boord was.
|
|
|
|
|
#1464 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
JIJ hebt helemaal niks gehoord of gezien, je was er niet eens bij dude, ik ken een forum waar ze erg blij zouden zijn met jouw lidmaatschap, zelfs daar zijn ze niet eens zo fanatiek als jij!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1465 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
U hecht blindelings geloof aan wat het IDF zegt en toont? blindelings? Kan u mij verklaren hoe dat komt dat u dat allemaal zomaar gelooft?
|
|
|
|
#1466 | |
|
Banneling
|
Citaat:
MTV generatie? |
|
|
|
|
|
|
#1467 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Leg mij uit wat dat Turks schip vol haatbaarden gewapend met dolken en ijzeren staven in die wateren kwam uitvreten ? Iets anders dan " last zoeken " komt mij niet in de geest. Er liepen ook nog wat extreem linkse zeveraars uit Europese landen tussen, die wilden ook eens iets meemaken, om later voor de TV over te kunnen komen liegen, zoals we van hen gewend zijn...Verder ? Dat was het denk ik. Goederen komen er genoeg binnen in Gaza, daar zaten ze op deze aandachtshoeren niet te wachten. Integendeel, want na dit spijtige voorval zal de kustlijn nog strenger bewaakt worden, net zoals de andere grenzen. De Israëlische soldaten zitten nu in rood alarm ! Nul-tolerantie. Dankzij deze paar boten vol ambraszoekers. |
|
|
|
|
|
|
#1468 |
|
Minister-President
|
Sterker nog: hij hecht blindelings geloof aan wat het IDF aan engelstalige propaganda verspreidt.
|
|
|
#1469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Case closed, de ministe heeft gesproken!
Laatst gewijzigd door SDX : 2 juni 2010 om 16:42. |
|
|
|
|
|
|
#1470 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1471 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1472 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geluid stond aan dus ik hoorde "geluiden en spraak" Begrijp je de vragen niet? |
|
|
|
|
|
|
#1473 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Je kon op de teller onderaan zien hoeveel mensen er tegelijkertijd aan het meekijken waren. Dat schommelde tussen de 8.000 en de 12.000. Ik was dus niet de enige. Die andere getuigen zullen hun versie ook wel verspreiden, net als de mensen aan boord zodra ze vanonder de Israëlische censuur uit zijn.
|
|
|
|
#1474 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1475 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zin 1:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 2 juni 2010 om 16:43. |
||
|
|
|
|
|
#1476 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelf niet informeren (dom of lui), verzoek tot staving stelling "lamaar" en dan zo reageren op een duidelijk welbeschreven relaas? Ik gok op een rookgordijn om het gebrek aan kennis/inzicht te verdoezelen. |
|
|
|
|
|
|
#1477 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1478 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De 'getuigen' die aan boord waren - vergeef me - maar dat ik daar niet blindelings in geloof, net zomin als U blindelings de uitleg van the IDF gelooft!
|
|
|
|
|
|
|
#1479 | |
|
Banneling
|
Citaat: