![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Menigeen heeft hier alvast Uw wil naast Uw kennis kunnen leggen: Willen en kunnen is in deze hetzelfde.
#143 |
Minister-President
|
![]() Taak van VB is blijven staan, taak van nva is niet ten ondergaan.
Waar wacht je op?
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 10 juni 2010 om 08:47. |
![]() |
![]() |
#144 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Wat onafhankelijkheid streven ze toch allebei naar onafhankeljkheid....of niet soms?....OF NIET SOMS?....O F N I E T S O M S? ![]() Is het fout om in deze ideologische eenheid (of niet soms?) toch een bepaalde diversiteit te benadrukken? Citaat:
mijn antwoord is ook eerlijk en er zit nog veel meer in... ![]() Citaat:
ik niet want: VB-stem = NVA-stem + kultuurbehoud Citaat:
Neemt u mij ondertussen niet kwalijk dat ik mijn stem blijf geven aan diegenen die koppig en helemaal alleen reeds vijfentwintig jaar hebben bewezen gelijk te hebben? Citaat:
I don't think so.... Neen, de taak van de NVA (als ze de grootste V partij worden) is hun electorale macht gebruiken om hun vlaams nationalistische slagkracht uit te breiden in plaats van die grote Vlaams nationalistische support door een cordon te helpen kortwieken. Zij hoeven helemaal niet een soort kartel te maken, zij hoeven helemaal niet in bed te gaan liggen met het VB. Het enige democratisch én strathegisch fatsoen bestaat er in om er mee op te houden om hun vlaams nationalistische neefjes democratisch monddood te maken.
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Wat kan je anders verwachten van iemand met als nick "Hot Marijke" op een politiek forum
![]()
#147 |
Gouverneur
|
![]() Jogo. Plaatst ge het nu ook nog in zijn context? Die eerste quote was een eerste reactie, de tweede een reactie op nog andere zaken die men zei. Als ge de posts hier tussen in leest, lijkt het mij duidelijk dat Txiki gelijk heeft met dit advies.
Lees ook zijn derde post waarin hij zich verontschuldigd voor zijn eerste, nogal botte, reactie. ![]()
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() eb N-va komt in hetzelfde cordon. u denkt toch niet dat de traditionele partijen de kaas van hun boterhammeke laten pikken zeker. ze zijn zo tevreden met n-va. de versnippering is zo groot, doordat de wever niet door dezelfde deur kan als de winter. de traditionele, hoe dan ook lachen de overlopers van n-va nogal uit. nog een schutskringetje erbij.
|
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Ja? Op wat baseer je dat? Pre-electorale koorts van de traditionele partijen?
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() 2/3 meerderheid in elke taalgroep...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ken Filip persoonlijk en hij is een zeer minzaam man. Dat kan helaas niet gezegd worden van sommige volgelingen die enkel kunnen schelden en persoonlijk worden. Dat soort gedrag is hetgeen ik altijd al walgelijk vond bij verschillende militanten van het VB: zo plat, zo lomp. Zoek eens op wat "gentleman" betekent en probeer dat eens toe te passen, dat heeft meer klasse en charme dan blinde uitschijterij.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 10 juni 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() en gij geloofd dat de grondwet veranderd wordt. veel over gepalaverd zal er worden, maar veranderen, alleen ten voordele van de franstaligen!
|
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Troost u, ik dacht dat er een man met een ferme midlife crisis achter die nick schuilging
![]() Maar t'is verdorie de riekende mossel herself, wie had dat gedacht.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 juni 2010 om 10:42. |
![]() |
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat ben ik. Dacht je dat ik mijn naam zou laten misbruiken door één of andere wacko hier ? Het gaat er al gek genoeg aan toe.
#157 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |