![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#682 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat mij eigenlijk altijd verbaasd over wetenschappers is hoe weinig kritisch ze naar zich zelf zijn. Veel van wat voor wetenschap doorgaat is maar de halve waarheid b.v. Er zit nl een heel verhaal vast aan het Michelson and Morley experiment, en dat wordt nu juist nooit in de boekjes vermeld! Maar goed, je reactie is ook weer achterlijk veelzeggend, want je wijst al af voor ik maar iets gezegd heb en dat is erg onwetenscahppelijk, onlogisch en dom. maar ja dat wisten we al. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 12 juni 2010 om 22:25. |
|
|
|
|
|
|
#683 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je blahahahahahahahahaaaaat altijd maar ipv de "info" te geven. Terwijl je van "ons" (met name P) een hele uitleg krijgt MET vb. maar ipv er iets van op te steken, zoals ik doe, ga je geen ENKELE keer zelf in op de materie. Telkens opnieuw bevestig je het vooroordeel : wat baten kaars en bril ... Als IK (gtvrddme) dacht zo'n gelijk te hebben en dit te kunnen bewijzen was ik al lang een experiment aan't opstellen. Wat doe JIJ? Laatst gewijzigd door Cdude : 12 juni 2010 om 23:48. |
|
|
|
|
|
|
#684 |
|
Minister
|
Het ontstaan van het heelal is nog steeds een mysterie waarvan nog met moeite een tip van de sluier is opgelicht door kritisch denken, onderzoek naar oorzaken en het maken van aannemelijke stellingen op basis van deze onderzoeken en bewijzen. Een andere naam is wetenschap. Het is een process dat steeds verandert en wanneer nieuwe bewijzen gevonden worden dat vaak ook nieuwe inzichten brengt. Soms worden weloverwogen hypotheses en theorieën bevestigd en soms weerlegd: leiden tot hernieuwde inzichten.
De rest is bashing met halve waarheden, verdraaingen en syllogistisch onlogische redenering door niet enkel de topicstarter alsook de aanehaalde youtube filmpjes.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ten eerste was er in eerste instantie helemaal geen null effect, en latere experimenten door anderen, met vele malen betere apparatuur hebben duidelijk aangetoond dat er wel een etherdrift is. dus... |
|
|
|
|
|
|
#686 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wetenschap lijkt, nu ja lijkt, wel aanbeden te worden, mar ja, dat is het ook, een religie! |
|
|
|
|
|
|
#687 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik bereid je langzaam voor , want je zit vast in het moeras van de wetenschappelijke dogma's en je papegaait wat kreten na. Hier doe je alsof je heel wat info aanbrengt terwijl je meestal alleen achterlijk korte verdraaide boodschapjes geeft. Of je geeft wat korte nietszeggende onwaardige kreetjes. Kom aan! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 13 juni 2010 om 05:20. |
|
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(ik weet al wat ge gaat zeggen, dat apparaat hercalibreert zichzelf enzovoort... maar gelooft gij echt twee seconden dat wat gij zegt ongemerkt kan blijven ?)
|
|
|
|
#689 |
|
Banneling
|
de oerknal was een orgasme van het vliegende spaghettimonster zoals iedereen weet
|
|
|
|
|
|
#690 | |
|
Banneling
|
Citaat:
-Ik lees niks over die "latere experimenten met vele malen beter app.". Die zijn uiteraard uitgebreid gedocumenteerd? |
|
|
|
|
|
|
#691 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben niet degene die beweert alles te kunnen ontkrachten maar op geen enkele manier beschrijft HOE. |
|
|
|
|
|
|
#692 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#693 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#694 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#695 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#696 | |
|
Minister
|
You Couldn't Make This Up' Dept: "Our Universe is 150 Billion Years Old"
Citaat:
en bron |
|
|
|
|
|
|
#697 |
|
Banneling
|
absoluut! ik heb ergens anders al vermeld dat het Michelson–Morley experiment in eerste instantie geen null effect had en een etherdrift aantoonde.
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 14 juni 2010 om 13:35. |
|
|
|
|
|
#698 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#699 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
|
|
|
|
|
#700 |
|
Banneling
|
nee hoor ik krabbel niet terug en jij leest blijkbaar niet.
ik zeg ook iets over latere experimenten, weliswaar in die andere post maar geldt ook voor hier. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 14 juni 2010 om 13:47. |
|
|
|