![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2581 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik had hier al eerder geschreven over de video die het IDF had vrijgegeven en hoe die vervalst is. Met name bij de explosie waar je plots een reeks van witte beelden ziet. Er waren nog andere anomalieën die ik kort opgesomd hebt. Maar ik heb niet de tijd gevonden de video letterlijk beeld per beeld te analyseren.
Natuurlijk heeft iemand anders dat wél gedaan. De analyse kan je hier bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=ccmDcyDVnnI
|
|
|
|
#2582 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je bent duidelijk voor de vredesactivisten ja. Sla iedereen maar het hoofd in! BWHAAAAAAA!!!! Een echte rambo, ale, op dit forum dan toch.
Laatst gewijzigd door illwill : 16 juni 2010 om 07:21. |
||
|
|
|
|
|
#2583 | |
|
Minister
|
Citaat:
beschoten werden door de verschrikkelijke IDF stond een meneer met een micro in het midden van dit alles héél rustig alles te berichten. Vraag: kregen die schepen het aanbod naar Ashdod te varen met de belofte dat hun gift zou overgemaakt worden aan bonafide humanitaire organisaties of niet? Twee: Wat deden ZESHONDERD PERSONEN op zo'n schip? Allemaal monden die gevoed moeten worden . Ten koste natuurlijk van de zogenaamd hongerige monden in Gaza. Ik bedoel maar, het wordt allemaal een beetje te gek om waar te zijn. Maar goed: stel dat jullie op een bepaalde termijn in jullie opzet slagen. Israel verdwijnt . Of wordt een Arabische staat. Wat dan? Er zijn daar ik weet niet hoeveel andere Arabische staten in de buurt en gek genoeg ligt un levensniveau onder dat van het merendeel van de Palestijnen. Resultaat: o.k. de laatste Jood wordt afgeslacht of verjaagd. De Palestijnen nemen triomfantelijk die twintigduizend of zevenentwintigduizend vierkante kilometer in. Hun moedige krijgers gaan het hoofd rusten in de luxe hotels van Tel Aviv. Hun moedige leiders leggen de hand op alle centen en installeren zich op de beste plaatsen. En het kleine volk... Het komt voor de poorten van Europa staan bedelen. |
|
|
|
|
|
|
#2584 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je dan ook nog gemaskerd en gewapend bent.... = Shoot/hit first, ask questions later. |
|
|
|
|
|
|
#2585 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Suc6 ermee.
|
|
|
|
|
#2586 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar...nu hebben we nog steeds het filmpje niet waar we kunnen zien dat de militairen als eerste vuurde op de activisten zonder enige reden...
|
|
|
|
|
#2587 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat de journalist verder verslag uitbrengt ook al wordt er op hem geschoten, getuigt van zijn professionalisme. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#2588 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2589 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Daarop baseer ik mijn oordeel.
|
|
|
|
|
#2590 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2591 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2592 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is de vraag waar de mensen door gestorven zijn? Opnieuw, blijf bij de zaak of kom niet overal tussen met opmerkingen die er helemaal niets mee te maken hebben.
|
|
|
|
|
#2593 |
|
Minister
|
1.Illwill, je vraag hoort te zijn: hoe komt het dat alle negen doden Turken waren. Niet
dat ik wat tegen Turken heb. Maarre...Een beetje vreemd niet. Peaceful travellers, hmm. 2. Minister, ik dacht dat Israel alle foto en videomateriaal had aangeslagen. Ik wil best dat jouw ding door een satelliet of zo werd gefilmd maar er klopt iets niets. Ik heb de Israelische video's gezien (mét geluid en stemmen in het Hebreeuws) en ik heb het jouwe gezien maar de Israelische video's waren met véél meer actie gevuld. Blijkbaar hadden ze vergeten een wouldbe journalist mee te brengen . Leken ook niet zo professioneel gemaakt. 3. De volgende keer , nu we weten dat jullie vredesactivisten niet zo vreedzaam zijn, krijgen jullie vredesactivisten EERST het bevel om rechtsomkeer te maken OF naar Ashdod te varen. Wordt daar geen gehoor aan gegeven dat krijgen ze een schot voor de boeg. En luisteren ze dan nog niet dan geef ik ze de raad zwemvesten aan te trekken en de reddingssloepen te laten zakken. Want de boot wordt met lading dan gewoon gekelderd. 2.Pacifisten vechten niet. NOOIT. Want dan gaan ze tegen hun eigen doel in. Vraag aan een pacifist: 'Ja en wat ga je doen als een van die soldaten je zus probeert aan te randen? Antwoord van de pacifist: ik wring me tussen hun twee in. Dus 't waren niet echt vredesactivisten, wel. Het waren gewoon Palestijnse aanhangers. En Anti-Zionisten. Wel, wie mee wil doen in een oorlog moet niet met jammeren begin-nen als 't slecht afloopt. Behalve als hij of zij op verachting uit is. Toch fijn dat jullie zo met de lijdende mensheid begaan zijn hoor. Zeg, waarom zetten jullie de volgende keer eens geen grootscheepse hulpexpeditie met mp's en zo op touw naar een stuk of wat oorlogen in Afrika. Waar kinderen met échte hongerbuiken rond- lopen. Als ze niet aan het doodgaan zijn. O ja, dat is dus niet het onderwerp. Ik moet er een andere thread over openen, als ik het daarover wil hebben. Maar... waarom wachten tot een fascistische, racistische etc etc Zioniste dat doet, eigenlijk. Me dunkt dat jullie daar de best geplaatste mensen voor zijn. Mazzel, haver! |
|
|
|
|
|
#2594 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2595 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al de rest is juridisch getouwtrek. Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 15:45. |
|
|
|
|
|
|
#2596 |
|
Minister
|
Niet vermoord. Neergeschoten in zelfverdediging.
Jouw taak: definitie van het woord moord opzoeken in de Van Dale. |
|
|
|
|
|
#2597 |
|
Banneling
|
Owkeeee dus een Nazi die een Jood afknalt omdat hij zich verdedigt tegen zijn gedwongen deportatie is dus géén moordenaar.
Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 16:24. |
|
|
|
|
|
#2598 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#2599 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik mag er geen 16 jarige in een woonkamer van maken maar jij mag er wel een nazi en deportatie van maken.
|
|
|
|
|
#2600 |
|
Banneling
|
[quote=Francientje;4821766]De enige, zeer eenvoudige waarheid is dat Israël in een constante staat van zelfverdediging handelt, want ze worden constant bedreigd en aangevallen, niet enkel door de Palestijnen, maar op verbale manier door mensen over de hele wereld. Zelfs op dit forum zitten er een aantal van zulke heethoofden.
|
|
|
|