Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2010, 22:05   #2581
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Ik had hier al eerder geschreven over de video die het IDF had vrijgegeven en hoe die vervalst is. Met name bij de explosie waar je plots een reeks van witte beelden ziet. Er waren nog andere anomalieën die ik kort opgesomd hebt. Maar ik heb niet de tijd gevonden de video letterlijk beeld per beeld te analyseren.

Natuurlijk heeft iemand anders dat wél gedaan. De analyse kan je hier bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=ccmDcyDVnnI

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 07:20   #2582
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Nadat je met een neppistool, gemaskerd, 's nachts mijn huis ging binnendringen en ik je doodsloeg.
Suc6 ermee.
Je bent duidelijk voor de vredesactivisten ja. Sla iedereen maar het hoofd in! BWHAAAAAAA!!!!
Een echte rambo, ale, op dit forum dan toch.

Laatst gewijzigd door illwill : 16 juni 2010 om 07:21.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 08:09   #2583
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik had hier al eerder geschreven over de video die het IDF had vrijgegeven en hoe die vervalst is. Met name bij de explosie waar je plots een reeks van witte beelden ziet. Er waren nog andere anomalieën die ik kort opgesomd hebt. Maar ik heb niet de tijd gevonden de video letterlijk beeld per beeld te analyseren.

Natuurlijk heeft iemand anders dat wél gedaan. De analyse kan je hier bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=ccmDcyDVnnI
Zeg, wie hou je eigenlijk voor de gek? Terwijl vreedzame activisten zogezegd
beschoten werden door de verschrikkelijke IDF stond een meneer met een micro in het midden van dit alles héél rustig alles te berichten.
Vraag: kregen die schepen het aanbod naar Ashdod te varen met de belofte
dat hun gift zou overgemaakt worden aan bonafide humanitaire organisaties
of niet?
Twee: Wat deden ZESHONDERD PERSONEN op zo'n schip? Allemaal monden
die gevoed moeten worden . Ten koste natuurlijk van de zogenaamd hongerige monden in Gaza.
Ik bedoel maar, het wordt allemaal een beetje te gek om waar te zijn.
Maar goed: stel dat jullie op een bepaalde termijn in jullie opzet slagen.
Israel verdwijnt . Of wordt een Arabische staat. Wat dan? Er zijn daar ik
weet niet hoeveel andere Arabische staten in de buurt en gek genoeg
ligt un levensniveau onder dat van het merendeel van de Palestijnen.
Resultaat: o.k. de laatste Jood wordt afgeslacht of verjaagd. De Palestijnen
nemen triomfantelijk die twintigduizend of zevenentwintigduizend vierkante
kilometer in. Hun moedige krijgers gaan het hoofd rusten in de luxe hotels
van Tel Aviv. Hun moedige leiders leggen de hand op alle centen en installeren zich op de beste plaatsen.
En het kleine volk... Het komt voor de poorten van Europa staan bedelen.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 09:03   #2584
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Suc6 ermee.
Je bent duidelijk voor de vredesactivisten ja. Sla iedereen maar het hoofd in! BWHAAAAAAA!!!!
Een echte rambo, ale, op dit forum dan toch.
In mijn huis? 's nachts, moet jij niet zijn.
Als je dan ook nog gemaskerd en gewapend bent.... = Shoot/hit first, ask questions later.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 09:35   #2585
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In mijn huis? 's nachts, moet jij niet zijn.
Als je dan ook nog gemaskerd en gewapend bent.... = Shoot/hit first, ask questions later.
Jaja Rambo. We hebben het al lang door, je knalt/slaat/bashed iedereen omver in je huis.

Suc6 ermee.
Oud 16 juni 2010, 09:37   #2586
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Maar...nu hebben we nog steeds het filmpje niet waar we kunnen zien dat de militairen als eerste vuurde op de activisten zonder enige reden...
Oud 16 juni 2010, 10:15   #2587
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Zeg, wie hou je eigenlijk voor de gek? Terwijl vreedzame activisten zogezegd
beschoten werden door de verschrikkelijke IDF stond een meneer met een micro in het midden van dit alles héél rustig alles te berichten.
Het omgekeerde is waar, Francientje: terwijl een aantal journalisten rustig stonden te berichten, kwamen de boten op het schip toegevaren, gingen de helikopters boven het schip cirkelen en zoals je op het filmpje ziet, werd er dan geschoten, kwamen de para"s naar beneden, werd er verzet geboden, werd er nog wat gemoord en liep de zaak helemaal uit de hand.

Dat de journalist verder verslag uitbrengt ook al wordt er op hem geschoten, getuigt van zijn professionalisme.

Citaat:
Vraag: kregen die schepen het aanbod naar Ashdod te varen met de belofte
dat hun gift zou overgemaakt worden aan bonafide humanitaire organisaties
of niet?
Neen, de schepen kregen HET BEVEL om naar Ashdod te varen. terwijl dat niet hun bestemming was, ze wilden ergens heel anders naartoe.
Citaat:
Twee: Wat deden ZESHONDERD PERSONEN op zo'n schip? Allemaal monden
die gevoed moeten worden . Ten koste natuurlijk van de zogenaamd hongerige monden in Gaza.
Wat een gezever: ze hadden 10.000 ton goederen bij. Me dunkt dat dat voor enige dagen kan volstaan. En wat deden die mensen daar: hun solidariteit betuigen.

Citaat:
Ik bedoel maar, het wordt allemaal een beetje te gek om waar te zijn.
Zeker de entering van het schip en de manier waarop dat gegaan is, ja.

Citaat:
Maar goed: stel dat jullie op een bepaalde termijn in jullie opzet slagen.
Israel verdwijnt . Of wordt een Arabische staat. Wat dan?
Dat is helemaal niet het opzet. Toch niet dat van mij.

Oud 16 juni 2010, 10:38   #2588
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het omgekeerde is waar, Francientje: terwijl een aantal journalisten rustig stonden te berichten, kwamen de boten op het schip toegevaren, gingen de helikopters boven het schip cirkelen en zoals je op het filmpje ziet, werd er dan geschoten, kwamen de para"s naar beneden, werd er verzet geboden, werd er nog wat gemoord en liep de zaak helemaal uit de hand.

Dat de journalist verder verslag uitbrengt ook al wordt er op hem geschoten, getuigt van zijn professionalisme.

Neen, de schepen kregen HET BEVEL om naar Ashdod te varen. terwijl dat niet hun bestemming was, ze wilden ergens heel anders naartoe.

Wat een gezever: ze hadden 10.000 ton goederen bij. Me dunkt dat dat voor enige dagen kan volstaan. En wat deden die mensen daar: hun solidariteit betuigen.

Zeker de entering van het schip en de manier waarop dat gegaan is, ja.

Dat is helemaal niet het opzet. Toch niet dat van mij.
??????????????????? In welk filmpje is dat dan te zien? Of heb je het hier over schieten met paintball balletjes?
Oud 16 juni 2010, 10:41   #2589
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
??????????????????? In welk filmpje is dat dan te zien? Of heb je het hier over schieten met paintball balletjes?
Ik heb dat rechtstreeks gezien op het moment dat de feiten zichafspeelden, het stemt overeen met de verklaringen van de journalisten aan boord (zo'n 30-tal), het stemt overeen met de verklaringen van de aanwezigen op het schip (zo'n 600 mensen), het stemt overeen met de foto's en video's die aan de Israëlische censuur zijn ontsnapt.

Daarop baseer ik mijn oordeel.

Oud 16 juni 2010, 10:43   #2590
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb dat rechtstreeks gezien op het moment dat de feiten zichafspeelden, het stemt overeen met de verklaringen van de journalisten aan boord (zo'n 30-tal), het stemt overeen met de verklaringen van de aanwezigen op het schip (zo'n 600 mensen), het stemt overeen met de foto's en video's die aan de Israëlische censuur zijn ontsnapt.

Daarop baseer ik mijn oordeel.
Geen bewijzen dus. Nogmaals, heb je het over paintball balletjes of over effectief met life-ammo?
Oud 16 juni 2010, 11:00   #2591
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen bewijzen dus. Nogmaals, heb je het over paintball balletjes of over effectief met life-ammo?
Hmmmm, moeilijke vraag.
Stierven die 9 mensen door verfgaten of door meerdere gloeiende stukjes metaal van dichtbij op hun afgeschoten.
Oud 16 juni 2010, 11:44   #2592
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hmmmm, moeilijke vraag.
Stierven die 9 mensen door verfgaten of door meerdere gloeiende stukjes metaal van dichtbij op hun afgeschoten.

Is de vraag waar de mensen door gestorven zijn? Opnieuw, blijf bij de zaak of kom niet overal tussen met opmerkingen die er helemaal niets mee te maken hebben.
Oud 16 juni 2010, 13:34   #2593
Francientje
Minister

Standaard

1.Illwill, je vraag hoort te zijn: hoe komt het dat alle negen doden Turken waren. Niet
dat ik wat tegen Turken heb. Maarre...Een beetje vreemd niet. Peaceful travellers, hmm.

2. Minister, ik dacht dat Israel alle foto en videomateriaal had aangeslagen. Ik wil best dat jouw ding door een satelliet of zo werd gefilmd maar er klopt iets niets. Ik heb de Israelische video's gezien (mét geluid en stemmen in het Hebreeuws) en ik heb het
jouwe gezien maar de Israelische video's waren met véél meer actie gevuld. Blijkbaar
hadden ze vergeten een wouldbe journalist mee te brengen . Leken ook niet zo professioneel gemaakt.
3. De volgende keer , nu we weten dat jullie vredesactivisten niet zo vreedzaam zijn,
krijgen jullie vredesactivisten EERST het bevel om rechtsomkeer te maken OF naar
Ashdod te varen. Wordt daar geen gehoor aan gegeven dat krijgen ze een schot voor
de boeg. En luisteren ze dan nog niet dan geef ik ze de raad zwemvesten aan te trekken en de reddingssloepen te laten zakken. Want de boot wordt met lading dan
gewoon gekelderd.
2.Pacifisten vechten niet. NOOIT. Want dan gaan ze tegen hun eigen doel in.
Vraag aan een pacifist: 'Ja en wat ga je doen als een van die soldaten je zus probeert
aan te randen?
Antwoord van de pacifist: ik wring me tussen hun twee in.

Dus 't waren niet echt vredesactivisten, wel. Het waren gewoon Palestijnse aanhangers.
En Anti-Zionisten. Wel, wie mee wil doen in een oorlog moet niet met jammeren begin-nen als 't slecht afloopt. Behalve als hij of zij op verachting uit is.

Toch fijn dat jullie zo met de lijdende mensheid begaan zijn hoor. Zeg, waarom zetten jullie de volgende keer eens geen grootscheepse hulpexpeditie met mp's en zo op touw
naar een stuk of wat oorlogen in Afrika. Waar kinderen met échte hongerbuiken rond-
lopen. Als ze niet aan het doodgaan zijn.

O ja, dat is dus niet het onderwerp. Ik moet er een andere thread over openen, als ik
het daarover wil hebben. Maar... waarom wachten tot een fascistische, racistische
etc etc Zioniste dat doet, eigenlijk. Me dunkt dat jullie daar de best geplaatste mensen
voor zijn.
Mazzel, haver!
Oud 16 juni 2010, 14:43   #2594
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1.Illwill, je vraag hoort te zijn: hoe komt het dat alle negen doden Turken waren. Niet
dat ik wat tegen Turken heb. Maarre...Een beetje vreemd niet. Peaceful travellers, hmm.

2. Minister, ik dacht dat Israel alle foto en videomateriaal had aangeslagen. Ik wil best dat jouw ding door een satelliet of zo werd gefilmd maar er klopt iets niets. Ik heb de Israelische video's gezien (mét geluid en stemmen in het Hebreeuws) en ik heb het
jouwe gezien maar de Israelische video's waren met véél meer actie gevuld. Blijkbaar
hadden ze vergeten een wouldbe journalist mee te brengen . Leken ook niet zo professioneel gemaakt.
3. De volgende keer , nu we weten dat jullie vredesactivisten niet zo vreedzaam zijn,
krijgen jullie vredesactivisten EERST het bevel om rechtsomkeer te maken OF naar
Ashdod te varen. Wordt daar geen gehoor aan gegeven dat krijgen ze een schot voor
de boeg. En luisteren ze dan nog niet dan geef ik ze de raad zwemvesten aan te trekken en de reddingssloepen te laten zakken. Want de boot wordt met lading dan
gewoon gekelderd.
2.Pacifisten vechten niet. NOOIT. Want dan gaan ze tegen hun eigen doel in.
Vraag aan een pacifist: 'Ja en wat ga je doen als een van die soldaten je zus probeert
aan te randen?
Antwoord van de pacifist: ik wring me tussen hun twee in.

Dus 't waren niet echt vredesactivisten, wel. Het waren gewoon Palestijnse aanhangers.
En Anti-Zionisten. Wel, wie mee wil doen in een oorlog moet niet met jammeren begin-nen als 't slecht afloopt. Behalve als hij of zij op verachting uit is.

Toch fijn dat jullie zo met de lijdende mensheid begaan zijn hoor. Zeg, waarom zetten jullie de volgende keer eens geen grootscheepse hulpexpeditie met mp's en zo op touw
naar een stuk of wat oorlogen in Afrika. Waar kinderen met échte hongerbuiken rond-
lopen. Als ze niet aan het doodgaan zijn.

O ja, dat is dus niet het onderwerp. Ik moet er een andere thread over openen, als ik
het daarover wil hebben. Maar... waarom wachten tot een fascistische, racistische
etc etc Zioniste dat doet, eigenlijk. Me dunkt dat jullie daar de best geplaatste mensen
voor zijn.
Mazzel, haver!
Toch boeit me mijn vraag meer dan de jouwe...
Oud 16 juni 2010, 15:45   #2595
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Is de vraag waar de mensen door gestorven zijn? Opnieuw, blijf bij de zaak of kom niet overal tussen met opmerkingen die er helemaal niets mee te maken hebben.
dat speelt allemaal geen rol. Ze zijn VERMOORD met JOODSE KOGELS op een TURKE BOOT.

Al de rest is juridisch getouwtrek.

Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 15:45.
Oud 16 juni 2010, 16:17   #2596
Francientje
Minister

Standaard

Niet vermoord. Neergeschoten in zelfverdediging.
Jouw taak: definitie van het woord moord opzoeken in de Van Dale.
Oud 16 juni 2010, 16:21   #2597
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet vermoord. Neergeschoten in zelfverdediging.
Jouw taak: definitie van het woord moord opzoeken in de Van Dale.
Owkeeee dus een Nazi die een Jood afknalt omdat hij zich verdedigt tegen zijn gedwongen deportatie is dus géén moordenaar.

Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 16:24.
Oud 16 juni 2010, 16:27   #2598
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat speelt allemaal geen rol. Ze zijn VERMOORD met JOODSE KOGELS op een TURKE BOOT.

Al de rest is juridisch getouwtrek.
Citaat:
dat speelt mij allemaal geen rol. Ze zijn in mijn ogen VERMOORD met JOODSE KOGELS op een TURKE BOOT.

Al de rest vind ik juridisch getouwtrek.
Als je het zo zou zeggen klopt het.
Oud 16 juni 2010, 16:29   #2599
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Owkeeee dus een Nazi die een Jood afknalt omdat hij zich verdedigt tegen zijn gedwongen deportatie is dus géén moordenaar.
Dat was het geval hier niet.

Ik mag er geen 16 jarige in een woonkamer van maken maar jij mag er wel een nazi en deportatie van maken.
Oud 16 juni 2010, 16:30   #2600
den dinges
Banneling

Standaard

[quote=Francientje;4821766]
Citaat:

Vanwege Hamas en de rakettenschieters, ja natuurlijk. Want zij kunnen
zonder moeite de hele blokkade zo laten ophouden.
Helaas werd Hamas democratisch verkozen...
De enige, zeer eenvoudige waarheid is dat Israël in een constante staat van zelfverdediging handelt, want ze worden constant bedreigd en aangevallen, niet enkel door de Palestijnen, maar op verbale manier door mensen over de hele wereld. Zelfs op dit forum zitten er een aantal van zulke heethoofden.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be