![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2721 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2722 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ga weg.
|
|
|
|
#2723 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aantal heeft er niets mee te maken.
|
|
|
|
|
#2724 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zodra jij het beeldmateriaal geeft waarop te zien is wat je beweerd.
|
|
|
|
|
#2725 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aangezien zij zich , zonder dit in vraag te stellen, baseren op oorlog, KAN de redenering kloppen. ECHTER aangezien (zie uitleg Minister) Israel ZELF ontkent in oorlog te zijn, vallen die argumenten, waaroop de redenering stoelt, in het water. Simpele logica, daarvoor hoef je niks van recht te kennen. Laatst gewijzigd door Cdude : 18 juni 2010 om 11:19. |
|
|
|
|
|
|
#2726 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2727 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#2728 |
|
Minister
|
Omdat ze niet voldoen aan de bepaling daarvan. Zoek die zelf even op, ok.
Het staat ergens in de geneva conventie, denk ik. |
|
|
|
|
|
#2729 | |
|
Minister
|
Citaat:
ook geen souveraine staat. En ik geloof trouwens dat er nog andere precedenten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#2730 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2731 |
|
Minister
|
Nee, dat precedent heb ik elders gevonden.
O.K. definitie van krijgsgevangene:according to Article 4 of the third Convention, a POW is defined in part as " having a fixed distinctive sign recognizable at a distance . . . of carrying arms openly . . . of conducting their operations in accordance with the laws and customs of war." |
|
|
|
|
|
#2732 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee natuurlijk niet. De Confederatie werd door de Noordelijken beschouwt als een onderdeel van hun staat. Dat geldt niet voor Israël en Gaza (mag ik hopen).
Vandaar ook het protest van de Europese staten tegen de blokkade door de Noordelijken. Volgens de Europese staten was de blokkade onwettelijk. Maar de kern van de zaak blijft dat zowel de blokkade als de gewelddadige overval op de schepen onwettelijk is aangezien 1) Israël niet officieel met Palestina of Gaza in oorlog is, en het Memorandum dus niet geldt 2) Israël Gaza niet bezet en dus geen jurisdictie heeft over de kust of de territoriale wapenen, 3) Israël humanitaire transporten voor een noodlijdende bevolking altijd door moet laten, 4) het schip Turks grondgebied is, 5) het schip zich in Internationale wateren bevond.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 juni 2010 om 12:00. |
|
|
|
|
|
#2733 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het kamp met de minste doden wil daarom niet zeggen dat zij het bij het rechte eind hebben.
|
|
|
|
|
#2735 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mark Regev bedoelt aarschijnlijk de San Remo Manual on International Law Applicable to Armed Conflicts at Sea waarnaar ik al eerder heb verwezen. Het document vat de wetgeving samen maar heeft zelf geen kracht van wet. Het is geen wetgevende document maar een interpretatie en samenvatting van de wetgeving. Zoals het document zegt: 'a manual', een handleiding dus. Uit het document blijkt ook zeer duidelijk dat het enkel en alleen van toepassing is op staten die met elkaar in oorlog zijn en dat is geenszins het geval aangezien er geen sprake is van twee staten en er evenmin een officiële oorlogsverklaring is, een voorwaarde om in juridische termen te kunnen spreken over 'oorlog'.
|
|
|
|
|
#2736 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee, ik verdoe mijn tijd niet aan idioten die niet geïnteresseerd zijn in informatie.
Ik heb hier op de voorbije 135 pagina's tal van argumenten, feiten, fotomateriaal, links naar video's, historische en juridische documenten, ooggetuigenverslagen, de versies van talloze journalisten en mijn eigen ooggetuigenverslag van die nacht neergeschreven. Als Illwill er een spelletje van wil maken om (zoals hij in andere topics doet) tien keer dezelfde vraag te herhalen zonder in te gaan op de informatie die hij ter beschikking krijgt, moet hij dat vooral doen. Maar hij moet niet verwachten dat ik daar zal op ingaan.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 juni 2010 om 12:44. |
|
|
|
|
|
#2737 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2738 |
|
Partijlid
|
Cdude,
Hebt je het graag of niet, maar Sorry! Israel is krachtig, Israel zal absoluut niet toestaan dat de Islam hun verlangen zou uitvoeren om de joden af te slachten. Laatst gewijzigd door Ivan47 : 18 juni 2010 om 13:08. |
|
|
|
|
|
#2739 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik dacht dat het afslachten van Joden een gristelijke specialiteit was.
|
|
|
|
#2740 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat weet u ook wel. |
|
|