![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() Helemaal niet, je hebt iets bedacht om discussie onrechtstreeks te verstoren.
Je zei: "dat mag u zeker, nadat u uw verontschuldigingen heeft aangeboden, tot dat moment mag u helemaal niets, duidelijk zo?". Ik moet mij niet verontschuldigen want ik heb niets verkeerd gedaan, en heb jou of jouw geloofsovertuiging nergens aangevallen of beledigd. Ik heb jou niet nadrukkelijk en herhalend fanaticus genoemd, of jouw vader warlord genoemd, en niets van dit soort dingen. Ik heb geschrapt wat niets aan discussie bijdraagt, en dat is veel beter dan jouw post als onzin te bestempelen zoals je zelf hebt gedaan (bericht #78 is een vb). Ik heb een deel van jouw post geschrapt omdat het niets van doen heeft met de discussie, indien ik jou ermee heb gekwetst, dan sorry, ik bied mijn excuses aan. Mag ik nu een inhoudelijke reactie verwachten? ( #168) Laatst gewijzigd door porpo : 18 juni 2010 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet dus over emoties gaan, omdat ik een vrouw ben? ![]() U hoort met uw fikken van mijn citaten af te blijven, dat wil zeggen dat u daar niets aan verandert, geen punt of komma, laat staan doorstrepen wat u niet bevalt! Omdat u dit niet deed hoort u uzelf te verontschuldigen, en wanneer u dat gedaan heeft zal ik met plezier deze discussie met u verder zetten, anders kunt u het vergeten, duidelijk zo? Mooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zeg toch zeer dat duidelijk sorry, ik bied mijn excuses aan, het spijt met, vergeef mij, ...
Wat is de volgende stap? Schadevergoeding betalen? En nu? Mag ik nu een inhoudelijke reactie verwachten? (opnieuw begin met bericht #168) Laatst gewijzigd door porpo : 18 juni 2010 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In post 172 staat mijn reactie, het staat u vrij daarop inhoudelijk te reageren wanneer u de discussie wilt verder zetten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 179 en aangezien respect u vreemd is maak ik verder aan u geen woord meer vuil in deze discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen probleem alice, er is geen dwang in discussie. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=134 Laatst gewijzigd door artisjok : 20 juni 2010 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ten tweede dient 'artisjokken' in de zinsnede 'artisjokken en andere linksdraaienden' in de openingspost van die draad als 'hersendode linkse mentaal minderbedeelden' (groentes als het ware, waarbij immers ook geen hersenactiviteit te bespeuren valt - waarbij 'artisjokken' als pars pro toto voor 'groentes' gebruikt wordt) opgevat te worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ik discussiëer inderdaad honderd maal liever met "hersendode linkse mentaal minderbedeelden" dan met trollen. Dat is een correcte vaststelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De koran bevat dan ook passages die écht wel neerkomen op schelden, provoceren, discrimineren tot het massacreren toe van niet-moslims. *knip* En wat het 'schreeuwende straattaaltje' betreft, daar hebben uw democratie-vijandige geloofsbroeders net iets meer talent in dan ik, dank u. http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w http://www.youtube.com/watch?v=SHK-R...eature=related Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 juni 2010 om 01:57. Reden: Schelden naar andere forummer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M.a.w.: aandachtshoer en drama queen Alice loopt weer eens hysterisch weg nadat ze haar andersbegaafdheid voor de zoveelste keer pijnlijk heeft geïllustreerd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: