![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kijk he gast, ik ga niet met u cirkeltjes dansen hier om gelijk te krijgen dus ik ga het hier bij laten en u gelijk geven; jij wint voor mijn part dit debat.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vertel eens; welke partijen hebben wat in hun programma staan om tegen te gaan dat een Moslimtandarts weigert om een vrouw zonder hoofddoek te behandelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echter ook hier vervalt men al snel in het "bashen" omdat ook daar snel alles gezegd is en het enkel nog een heen en weer geroep wordt tussen pro en contra, blinden en alarmbel luiders... Maar zowat de concensus van elk topic is uiteindelijk ..dat er geen is. In feite draagt het forum -inclusief voor mezelf- enkel bij tot het ventileren van allerlei meningen en gedachten zonder tot inzicht te komen. Enkel de ene gelijkgestemde vindt een andere terug hier op het forum en daar stopt het.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Dank u voor de vote of confidence
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u het gevaar niet wil zien, dan is dat maar zo, blijf dan blind. En terzijde : de kwestie van de hoofddoek is hier zelfs niet ter sprake geweest, wel het feit dat bepaalde moslims hun vrouw niet willen laten behandelen door mannelijke artsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Vergelijk dat met dit forum. Grote fraudeschandalen en dergelijke zaken worden niet of amper besproken. Zaken als hoofddoekenverboden hebben draden die meer dan duizend reacties hebben." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En fraude moet evenzeer bestreden worden; ik heb dat nooit ontkend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag naar de wetenschappelijke basis die jij zo roemt. Er is toch een wetenschappelijke basis voor zijn uitspraken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb Vermeulen nog gekend als docent aan de faculteit Letteren en Wijsbegeerte van de KUL., ik heb er wel geen les van gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u dat niet wist , verbaast mij. Al uwe zever verwijst hij naar de prullebak. Ik zou zeggen lees eens iets van hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom had ik zo graag een link gekregen naar die wetenschappelijke basis. Of is zijn basis enkel zijn interpretatie van de Koran? Welke van mijn zever verwijst hij naar de prullenbak? Laatst gewijzigd door artisjok : 20 juni 2010 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, de stand van zaken is duidelijk, wie professor Vermeulen aanhaalt moet aantonen wat de basis is voor zijn boeken en de bronnen van Vermeulens uitspraken ( een regelrechte giller, maar soit)
Wie kritiek heeft moet zwijgen omdat je eerst moet achterhalen wat kritiek betekent,anders moet je dus je mond houden, wie hier op het forum kritiek heeft is een basher, maar ondertussen lukt het niemand te weerleggen wat Pat Condell zegt! Kleine correctie, ondertussen lukt het ook Arti niet te weerleggen war Pat Condell zegt! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 20 juni 2010 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In het filmpje vertelt hij dat er een Moslimtandarts is die een vrouw weigerde te behandelen omdat ze geen hoofddoek draagt. Dat zal wel waar zijn zeker? Er zijn inderdaad Moslims waar problemen mee zijn; die onverdraagzaam zijn. Maar waarom vertelt hij dit? Hij wil zijn publiek doen geloven dat de grote meerderheid zo is. Hij zegt dit niet expliciet; maar door te focussen op alleen deze voorbeelden; geeft hij wel die indruk. http://forum.politics.be/showthread....78#post4829478 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo verleg je weer eens de focus binnen een discussie, die gaat over wat Pat Condell zegt en daarbij komt u niet verder dan het gebruikelijke, het is allemaal niet zo erg, het betekent niets, er is niets aan de hand en wie anders beweert is een basher! Merci uw molentje is grijs gedraaid! Blijft over dat u juist niets weet te weerleggen! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 20 juni 2010 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Onderwijl hoef je niet te reageren op wat ik wel schreef "Omdat jij blijkbaar niet begrijpt wat "Moslimbashen" betekent. In het filmpje vertelt hij dat er een Moslimtandarts is die een vrouw weigerde te behandelen omdat ze geen hoofddoek draagt. Dat zal wel waar zijn zeker? Er zijn inderdaad Moslims waar problemen mee zijn; die onverdraagzaam zijn. Maar waarom vertelt hij dit? Hij wil zijn publiek doen geloven dat de grote meerderheid zo is. Hij zegt dit niet expliciet; maar door te focussen op alleen deze voorbeelden; geeft hij wel die indruk. http://forum.politics.be/showthread....78#post4829478" " |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okay, at ease.
Uw eigen mening, uw eigen gedachten...
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN