![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk dat je er dan niets van begrijpt. Maar je hebt wel de 'geniale' uitslag van de nva begrepen. Nu moet je maar niet gaan denken dat het Weverke met die uitslag jouw programma gaat trachten te verwezenlijken. Want eerlijk gezegd, ik heb de indruk dat je die wens heel de tijd zit te ventileren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootste vrees is dat Weverke, Bracke en co nu net het tegenovergestelde gaan ujitvoeren van waar hun eigen programma voor staat. Hoe noemde Bracke dat ook weer? ...in de geest van Schiltz.... ![]() Voor deze Vlaams Nationalist zou dat een ramp betekenen ook al betekent dit dat hij een hoop kiezers terug naar het VB jaagt. Ben trouwens blij dat het van dag tot dag duidelijker wordt dat het Weverke diametraal tegenover ons programmapunt nr 1 staat terwijl datzelfde programmapunt ook bij hem op nr 1 staat. PS: in al mijn postings ben ik nogal duidelijk wat de NVA betreft: elke meter die ze afleggen in de richting van de Vlaamse onafhankelijkheid beschouw ik als een geschenk. Maar als ik dan hoor dat de NVA het woord "onafhankelijkheid" gelijkstelt met "het redden van België" dan slaat mij de angst rond het Vlaams Nationalistische hart. Wordt BDW de nieuwe Schiltz?
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de definitie van confederalisme is gekend. het gaat niet op voor de verkiezingen nieuwe definities van bestaande gekende staatsstructuren te gaan hanteren. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
BDW zal even weinig bereiken als Leterme. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Bwah, voor België heeft men toch ook het begrip 'federalisme' opnieuw ingevuld?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Is België dan gered, azert?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Pas op, ik acht de Vlamingen er achterlijk genoeg voor.
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ze kunnen het nog eens proberen hé en dan zullen ze niet geconfronteerd worden met 30% maar met 40. Het lijkt me echter niet dat ze nog erg moeilijk zullen doen. De manier waarop de franstaligen de voeten van BDW aan het kussen zijn in de pers zegt genoeg. Ze zijn al tevreden met de borrelnootjes die bart hen toewerpt. |
|
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed, dan mag van jou voor de rest alles geregionaliseerd worden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juni 2010 om 01:03. |
|||
![]() |
![]() |
#158 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juni 2010 om 01:06. |
|||
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat Vlaanderen moet stoppen met vragende partij te zijn. De eerste zet is reeds beslist; De Wever laat Di Rupo de fel begeerde titel van premier dragen. Hierdoor zet hij Di Rupo als Franstalige leider buiten spel en is het Di Rupo die moet zorgen dat er een eenheid blijft binnen zijn regering. En zelfs bij de formatie van de regering heeft De Wever de Franstaligen reeds in de tang. Zelfs de MR begint met in te zien dat hun extremisme hen geen vruchten meer zal afwerpen. En vergeet niet dat elke bevoegdheid die van het federale naar het regionale gaat, direct in handen van de PS komt in Wallonië en dus van Di Rupo. In tegenstelling tot zijn 3 voorgangers, is het nu De Wever die Di Rupo in de touwen heeft hangen en Di Rupo kan hem niet verleiden met postjes. De Wever heeft trouwens al veel meer bereikt dan al zijn voorgangers samen. Enkel al met het feit dat de Franstaligen zelf vragende partij zijn geworden voor een staatshervorming en dat binnen de MR en alle andere Franstalige partijen om het FDF buiten elke onderhandeling te houden en deze extremisten niet verder het land in de vernieling te laten helpen. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() dat zou fantastisch zijn
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2010 om 06:06. |
![]() |