![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uitzondering voor Arti, ik denk dat ze net onder hun intellectuele peil staat, maar dat wordt goedgemaakt door haar islamitische overtuiging! @ Kallikles en Porpo : Natuurlijk vraag ik me nu wel af wat u als zelfverklaarde intellectuelen op dit forum komt doen waar vooral domme normale Vlamingen hun mening uiten, dat kan voor u toch niet interessant zijn! Zeg mij alstublieft als u beiden op zulk een hoog intellectueel niveau staan dat wij, onnozelaars, er niet aan kunnen tippen, wat doet u dan hier in vredesnaam?
|
|
|
|
#3182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge zou voor minder aan de drank of drugs gaan! Het is puur het superieur zijn, omdat men moslim is, niet met kritiek omkan, geen discussie weet te voeren( en al zeker niet met vrouwen )wat hier geetaleerd wordt, niet vreemd dat hun moeder een vrouw moet regelen voor dit soort mannen,"spontaan" zal niemand ermee beginnen! Enkel vrouwen die worden uitgehuwelijkt of in totale armoede leven zonder vooruitzichten, beginnen aan dit soort mannen! Onder moslims komen ze helaas veel voor... Laatst gewijzigd door alice : 24 juni 2010 om 19:55. |
|
|
|
|
|
|
#3183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3184 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben het van andere forumgebruikers al gewoon dat ze met zo'n nonsens uit de kast komen als de argumenten op zijn.; maar dat jij dit doet is nieuw voor mij. P.S. Ik citeer je niet volledig omdat ik geen zaken wil citeren die strijdig zijn met het forumreglement. Laatst gewijzigd door artisjok : 24 juni 2010 om 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#3185 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vreemd is ook uw tweede zin die identiek is aan een zin gericht aan Alice. Citaat:
P.S. Gelieve mij even te informeren wat ik geschreven heb dat strijdig is met het forumreglement, ja?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 juni 2010 om 20:43. |
||
|
|
|
|
|
#3186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik neem het nooit op voor een religie; dus ook zeker niet voor de Islam. Ik breek onze cultuur niet af; maar er zijn wel elementen in onze cultuur waar ik kritiek op heb. Vind je het vreemd dat ik je hetzelfde aanwrijf als Alice; als jullie allebei beginnen met zo'n onnozeligheden als "haar islamitische overtuiging" of "u als gelovige" |
|
|
|
|
|
|
#3187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom zeg, denkt u dat ik achterlijk ben? En hierbij herhaal ik even mijn vraag : P.S. Gelieve mij even te informeren wat ik geschreven heb dat strijdig is met het forumreglement, ja?
|
|
|
|
#3188 | |
|
Minister
|
Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#3189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou dit zo zijn in Artiland? |
|
|
|
|
|
|
#3190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want wat is dat dan die overtuiging? De graaicultuur bedoelt u? Het feit dat een groot deel van de criminelen niet vervolgd wordt? De criminelen die wel vervolgd worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven? Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren? Dat de oppositie in een politiek proces officieel tot racistisch wordt verklaard? Dat vrouwen dag en nacht met Vlaams belastinggeld als hersenloos lustobject worden afgebeeld? Dat niet-werkenden soms veel meer geld krijgen dan hard (lees vies) werkenden? Dat 500 doden in het verkeer als 'normaal' worden beschouwd? Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen? Bedoelde u deze Vlaamse overtuiging? |
|
|
|
|
|
|
#3191 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sterke nuancerende stellingen = geen Afleiden van het debat naar andere stelligen = ja Bovendien is dit de 2de of 3de keer dat u diezelfde opsommingen bovenhaald...dit is van het niveau van gij..nee gij...gij!!!...nééééééé gij!!!!!!!.. Straffe kost op een speelplaats van een lagere school...je stelt me ( alweer) immens teleur Eberhard.. |
|
|
|
|
|
|
#3192 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik uitte kritiek op het steeds materialistischer worden van onze maatschappij; op het voorstellen van vrouwen als hersenloze sexobjecten, op organisaties als BBET en B&H,... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik tegen een verplichting en tegen een verbod van de hooefddoek ben; verdedig ik niet de Islam; dan verdedig ik de vrije keuze. Als ik mythes over immigratie (met wetteksten) ontkracht; verdedig ik toch evenmin de Islam. Geef me dan toch een voorbeeld waar ik de Islam verdedig. Citaat:
2 Lees het forumreglement. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#3193 |
|
Banneling
|
Het probleem van linkse anarchisten is dat ze het woorden ' plichten' , 'moraal' en 'discipline' niet kunnen uitspreken noch schrijven...
Een serieus probleem, omdat ze daardoor verplicht zijn van enkel de 'rechten' van dictatoriale of enggeestige stromingen en religies tot in den treure te verdedigen. Zo effenen ze het pad voor groepen die nu net het tegenovergestelde willen van de anarchisten.. |
|
|
|
|
|
#3194 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3196 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De graaicultuur bedoelt u? Het feit dat een groot deel van de criminelen in Belgie niet vervolgd wordt? De criminelen die de pech hebben wel vervolgd te worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven? Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren? Dat de oppositie in een politiek proces officieel tot racistisch wordt verklaard? Dat vrouwen dag en nacht met Vlaams belastinggeld als hersenloos lustobject worden afgebeeld? Dat niet-werkenden soms veel meer geld krijgen dan hard (lees vies) werkenden? Dat 500 doden in het verkeer als 'normaal' worden beschouwd? Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2010 om 10:32. |
|
|
|
|
|
|
#3198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn misbuiken binnen ieder systheem, ook hier en niemand ontkent dat. Maar dat is niet te vergelijken met het lot van vrouwen bijvoorbeeld wereldwijd, vooral in de Islamitische wereld. En daar is wel een duidelijk verband met cultuur, het gaat van geen recht op scholing, geen recht je vrij te bewegen in publieke ruimtes, tot zuur in het gezicht, genitale verminking, steniging, eremoorden en ernstige mishandeling, gedwongen prostitutie ( tijdelijk huwelijk bij sjieiten bijvoorbeeld) tot verstoting. Maar wauwel nog maar wat verder, gezien je afschuw voor werkende mensen neme ik aan dat u van mijn belastinggeld achter de computer zit! |
|
|
|
|
|
|
#3199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|