![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat dit een discussieforum is; waar wij allen onze persoonlijke mening (liefst on topic en niet over personen/forumdeelnemers) kunnen uiten; liefst onderbouwd met argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gauw naar de moderatie meiske met je klacht, vreemd...nog nooit een opmerking of strafpunt gekregen! Stop dus met dat soort insinuaties die nergens op slaan buiten Artiland! Dan ook nog beweren dat dit terecht is wordt hilarisch hoor! Voor de rest kunt u dus volledig citeren zodat voor iedere forummer duidelijk is waarop u reageert, uw gemanipuleer met linken en verknipte citaten hangt zowat het hele forum de keel uit. Je pogingen om de focus te verplaatsen snijden gen hout, nog niet door? Jij kunt vast uitleggen waarom je overtuigingen die als gemeenschappelijke factor millieu en opvoeding bij bepaalde groepen beinvloeden niet mag benoemen,( omdat je dat onderscheid niet zou mogen maken) ik wacht nog steeds op die uitleg! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |||
Banneling
|
![]() Alice; als men één zin isoleert kan het zijn dat de context; de betekenis; de nuancering wijzigt; zoals hier. Maar dit is niet altijd het geval. Zie deze discussie
Dit citeerde ik uit je post "de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers. Hier staat je volledige citaat In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers.Ik moet de mens nog tegenkomen die dat ontkent op dit forum maar in Artiwereld. http://forum.politics.be/showthread....42#post4835042 Vertel me wat er daardoor "doelbewust verdraait, onjuist weergeeft en manipuleert" Ik moet je steeds weerkerende "op de persoon spelen" toch niet citeren. Volgens mij; mogelijk wel; ja. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zijn de factoren voor deze daders? "Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het genoeg, wanneer u denkt dat Marie of ik zaken schrijven die strijdig zijn met het reglement, waar wacht je op, drukken op dat driehoekje en anders je mond houden met je loze beschuldigingen en insinuaties, zo eenvoudig is het.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dito
![]() |
#427 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk gaat de discussie al tig aantal pagina's nièt over het initiele onderwerp. Laat staat over het onderliggende probleem.
Net wat men wil natuurlijk.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dit slaagt ze dan maar gemakshalve over. Komt natuurlijk geen antwoord op.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 29 juni 2010 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
bijvoorbeeld : http://forum.politics.be/showthread....98#post4836398 Misschien kan jij eindelijk eens antwoorden op : "Vertel me wat er daardoor "doelbewust verdraait, onjuist weergeeft en manipuleert"" En misschien ook eens on-topic. : Vertel het dan eindelijk. Wat zijn de factoren voor deze daders? "Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Schepen
|
![]() Wat een eindeloos en nodeloos verspil van energie aan volgelingen van een oorlogsreligie. Die zijn gebrainwashed.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verwachtte eigenlijk nog op een inhoudelijke reactie van jou op post 394 Ik insinueer dit niet enkel; ik schreef dit ook : "Natuurlijk is het relevant om de religie te vermelden. Immers; wanneer de dader een bepaalde religie aanhangt; kunnen we stellen dat dit een gevolg is van zijn religie, opvoeding, cultuur. Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is." Dit is wil aan de orde; je schreef zelf "de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers." Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders? "Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml Of weten we in dit geval niet hoe dit gekomen is? http://forum.politics.be/showthread....06#post4838006 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en ik wacht nog steeds op mijn antwoord op "waar zeg ik d�*t?"
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers." Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders? "Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml Of weten we in dit geval niet hoe dit gekomen is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Minister-President
|
![]() Alcie geef het op. Ze zal alles doen om het niet voer het onderwerp te hebben. Haar nuancering over het onderwerp gaat te ver tot extreem relativisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u daarover wat te vertellen? Ik begin dit echt wel erg beu te worden, wanneer u iets wel zeggen over en totaal andere zaak moet u daar een discussie over openen! Gelieve u (eindelijk?) eens aan het onderwerp te houden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Minister-President
|
![]() Omdat het niet in haar kraam past. Ze heeft een hekel aan generalisering omdat ze voor racisme vreest. Haar doel op zich is niet slecht, wel de manier waarop. In mijn ogen is haar nuancering al lang overgegaan in relativisme en komt zelfs gevaarlijk dicht in de buurt van negationisme. Het feit dat als je de laatste 50% van ongeveer elk topic met 4+ pagina's in dit subfora bekijkt end an ziet dat het meestal gaat om mensen die klagen over haar postings is veelzeggend genoeg. Ik heb geen probleem met andersdenkenden en iedereen post ook anders maar ergens is er wel een grens van het fatsoen...
Me dunkt dat de conclusie dat deze angst onaanvaardbaar evident is. Je hebt altijd wel een zekere mate van een outcast gevoel wanneer je groep een minderheid is en er sterke culturele verschillen zijn. Wanneer je zo je cultuur gaat verbergen uit angst, en niet om erbij te horen is er echter een compleet ander verhaal. Gebeurde zaken ontkennen is nutteloos en ook de reden waarom zoveel landen relatief veel migratieproblemen hebben (en evenzeer waarom er zoveel problemen zijn met belastingsontduiking etc). Door het bestaan ervan steeds (grotendeels) te ontkennen of te excuseren negeer je het probleem en dan is het als een tumor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |