![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat het nogal logisch is dat u nooit met lege handen komt als u uitgenodigd wordt bij mensen thuis. Dat is gewoon een kwestie van elementaire beleefdheid. Sommigen vinden dat echter niet, dat zegt veel.
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
dat doet er eigenlijk niet toe, het is juridisch nogal belangrijk dat deze mensen zelf geen geld vroegen aan de toevallige kijkers.
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat het duidelijk zijn als er een verplichte entrée werd gevraagd verander ik volledig mijn mening..tot nu toe lijkt het gewoon vlaamse gastvrijheid te zijn die verpest wordt door verzuurde regelneven die Amerikaanse geldwolven ter wille willen zijn.. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ofwel waren ze geinviteerd ofwel hebben ze huisvredebreuk gepleegd.. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
oesje, Raf toch http://www.vandale.nl/vandale/zoekSe...Query=nochtans noch·tans, noch·tans bw niettemin, echter |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh, maar ik kan daar tegen hoor. Ik begin niet meteen wild om me heen te schoppen en mensen uit te schelden voor troll en meer van dat fraais...
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie spreekt er over een periode? Het begrip kennissen impliceert imho dat men elkaar minstens oppervlakkig kent (naam, herkomst). Zouden die mensen al de Nederlandse voetbalsupporters die ze in hun tuin uitnodigden bij naam kunnen noemen, denk je? Zouden die Nederlandse voetbalsupporters op hun beurt de namen van hun gastheer/gastvrouw kennen?
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, dat spreekt vanzelf want die vrouw zou wel eens VB durven stemmen vanaf nu.
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En u gebruikt liever het driehoekje en drogredenen of taalfouten om een gebrek aan argumenten te verhullen... Ik mag hopen dat er in de kroeg van Bart Claes geen wk uitzendigen te zien waren...wat ik sterk betwijfel...enkel diegenen die er iets aan verdienen mogen wat meer... Het is ook geen kwestie van auteursrechten, grootwarenhuizen en electrozaken tonen ook beelden van uitzendingen aan hun klanten of voorbijgangers.. |
|
|
|
|
|
|
#113 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Die zaken betalen daar dan ook Sabam en billijke vergoeding voor.
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is dan ook geen scheldwoord, maar een spreekwoord. Als ik iemand voor vuile vis ga uitschelden, dan zeg ik ook niet letterlijk "vuile vis" tegen die persoon he ...Het zal wel wat minder fraai zijn dan. Maar dat zal je zelf ook wel al doorhebben.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor dien burgemeester daar kunt ge alleen maar hopen dat m volgende keer niet meer verkozen geraakt. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
pintjen, ... Sommige mensen schijnen niet te snappen dat het inderdaad zo ook kan, wie hebben ze nu kwaad gedaan ? Niemand. Geen burengerucht, geen gevecht, geen vandalisme gewoon wat hollanders die toch ergens naar de voetbal gingen kijken... De NV die heel dat circus daar organiseert was dus toch een uurenhalf inkomsten aan drank kwijt, of dat nu daar gebeurde of in 3 dorpen verder. Nog beter ze waren zo rapper terug op de wei, ... Als ik die mensen was da stukske verdriet van een burgemeester, zou voorzichtig mogen zijn, de minste fout in een procedure voor eender en wat, en tok, met zijn kloten had ik hem. ge kunt die mannen minstens even hard terugkloten er is alleen veel geduld, af en toe wat geld en eenorm slecht en volhoudend karakter voor nodig. Maar de smaak van de wraak is zoet, dus dat maakt veel goed. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het uitlokken van bepaalde reacties is ook niet toegelaten..in elk geval hebt u het 'driehoekje' nog..de mods zijn al in blijde verwachting...trollen zijn trouwens een forumverschijnsel en kunnen niet geinterpreteerd worden als een persoonlijke aanval.. Een vernederende en aanmatigende manier om mij te wijzen op het feit dat ik een verkeerde voornaam hebt gebruikt..bedankt daarvoor.. De concerten van de vuzuvela zijn niet auteursrechtelijk beschermd..dus sabam heeft er weinig mee te maken..ik denk niet dat de fifa lid is.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 juli 2010 om 11:59. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Belachelijke burgemeester ook.
|
|
|
|
#120 |
|
Minister-President
|
Uit het verhaal blijkt dat ze de gasten niet heeft uitgenodigd maar binnengelaten, dat is dus een werk van barmhartigheid .. help een naaste
Nu die flikken in burger (mijn haar komt recht op mijn rug) zijn die ook uitgenodigd .. het is niet omdat ze iets 'zien' dat ze daarom zomaar mogen binnenwandelen op privé terrein (dat noemt men "braak"). Daarnaast zou ik ook die verordening de omschrijving en de tijdspanne die erop vermeld staat eens goed bekijken. Voor de rest is het gewoon gezever van de organisatie om geen schermen te zetten op het festivalterrein met een simpel gps toestel heb je tegenwoordig ook al digitale tv .. en waarom zou dat niet in je zak mogen zitten. Nee de boetes die meer en meer uitgeschreven worden zijn duidelijk om putten te vullen, niet moeilijk dat er zo weinig volk nog wil betalen.
|