![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zie bijvoorbeeld hoe mijn vraag gelezen wordt; en het onderwerp van het topic ook selectief verandert. Indien dit topic nu plots gaat over "over hoe vanuit culturen wordt omgegaan met bovengenoemde begrippen" waarom zou mijn vraag dan off-topic zijn? Waarom is het volgende dan off-topic? "Helft vrouwen vindt dat schuld verkrachting bij slachtoffer ligt http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...fer-ligt.dhtml" "Om even in jouw gedachtentrein te blijven: Het weren van de door jouw zo gepromote superieure Westerse cultuur misschien op de Vlaamse tv in de vorm van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld ?" http://forum.politics.be/showthread....93#post4799693 "Er zijn evenwel allochtone als autochtone verkrachters maar waarom roept en tiert iedereen hier alleen om de allochtone verkrachters? Los gezien van het artikel in het begin van dit topic... Is het dan minder erg als het 'door ene van uw eigen soort' word gedaan? Een gewone burger walgt van dit soort praktijken om wille van de actie: de verkrachting. En de racist walgt vooral om het feit dat dit door een allochtoon is gedaan. Wie draagt er nu kleppen en moet die eens dringend afzetten?!" http://forum.politics.be/showthread....00#post4783000 "Misschien zou het al een beetje helpen om een beetje meer energie te stoppen in het opsporen van de daders; en om die daders dan ook te straffen. Zo geven tenminste politie; parket en justitie het signaal dat ze dit ernstig nemen. Neen; ik wil daarmee niet zeggen dat het hun schuld is; maar ze spelen wel een rol. Ook de maatschappij speelt een rol. Lees jij in de krant iets over verkrachtingen? Als de dader een allochtoon is; ja. Of als er een serie verkrachtingen zijn. 10 verkrachtingen per dag zijn er in België; en geen mens die dit interesseert. Totdat Zweedse meisjes hun haren verven. Dan is het drummen om 1 bevolkingsgroep te beschuldigen." http://forum.politics.be/showthread....07#post4782807 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En vind je dat nou goed of slecht?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat er naar alle achtergronden, alle motieven van alle verkrachters moet gekeken worden.
Wat is de bedoeling? Het aantal verkrachtingen terugdringen? Of het aantal verkrachtingen terugdringen binnen 1 groep? Sorry; maar het is niet enkel binnen 1 groep dat er hier en daar wat schort aan het beeld van de vrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je concreet vertellen welke achtergrond gemakkelijk te constateren valt en steevast leidt tot verkrachters? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo goed?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 juli 2010 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan ooit geldt op dit forum: eigen seksisme eerst. Serge Quadruppani heeft daar een heel rake tekst over gepubliceerd, "De la défense de la femme �* celle des animaux (en passant par la chrétienté) : les innombrables visages de la haine du bougnoule" http://www.article11.info/spip/spip.php?article754
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat wil helemaal niet zeggen dat ik niet meer geschokt ben door het feit dat Zweedse blondines zich vermommen uit angst verkracht te worden. Eerlijk gezegd dacht ik dat u het opgegeven had omdat ik u enkele dagen niet meer zag verschijnen, zal ik de volgende keer als u even van het forum weg bent of niet op een post van mij antwoordt, zeggen dat u gecapituleerd hebt?
![]() |
![]() |
#532 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort seksistische bedreigingen zijn niet schokkend? Ah neen, want het is "ene van ons", die mag dat. Of nog: eigen seksisme eerst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als u dan toch naar Artisjok verwijst, zij verwijt anderen voortdurend dat ze haar posts gedeeltelijk en selectief quoten, wel dat doet u hier dus ook! U neemt het wel altijd vlug voor haar op hé, uw alter ego? ![]()
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heb jij geen goesting om uit te leggen naar wat die "het" verwees? Je kan toch niet discussiëren als je geen goesting hebt om uit te leggen waarover je het hebt. Indien je de hele discussie nog niet voor bekeken houdt; kan je alsnog repliceren op http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal ik het opzoeken voor jou? Anderzijds zou ik toch graag weten wat jij vindt van het schrijfsel van Sus Iratus "Terzijde, mocht ik de vent van bedoeld forumpersonage zijn geweest, dan had ik nu wellicht levenslang vastgezeten omdat de verleiding een stomp voorwerp een aantal maal krachtig te hanteren net ietsje te groot zou zijn geworden..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder heeft u er niets van begrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een hysterische hyena (hetgeen overigens een mooie allitererende titel voor een Suske & Wiske-album zou kunnen zijn) komt u hier allerlei onzin verkopen en beweert u zaken die totaal niet gezegd zijn. Wat een beetje suggestief taalgebruik al kan losmaken bij sommigen. Het geeft meteen een mooi kijkje in wat er zich zoal in uw bovenkamer afspeelt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, niemand is bij naam genoemd. Niemand is bedreigd ook, laat staan met de dood. Ik heb enkel gewag gemaakt van een puur hypothetische zaak. Het woordje 'als', waarmee ik die zin begon, duidt dat reeds aan. Net zoals het woord 'wellicht' in die zin een theoretische mogelijkheid aanduidt. En tot slot duidt de werkwoordscluster 'zou zijn geworden' ook al op iets wat had kunnen plaatsvinden, maar wat om welke reden dan ook niet gebeurd is of ooit zal gebeuren -zoals het simpele feit dat ik niet met een forumlid getrouwd ben bijvoorbeeld. Kortom, u bent weer eens hysterisch wat aan het roepen, en gewoon lezen wat er staat, is overduidelijk niet aan u besteed. Maar goed, ik zie nog wel iets moois opbloeien tussen u en een bepaald forumpersonage. Ik gun u dan ook van ganser harte een partner met zulke drammerige eigenschappen. Een 'perfect match made in heaven' zouden Engelstaligen zeggen. Alhoewel heaven..., hell was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dichter bij de waarheid geweest. Maar goed, ik ga nu lekker buiten van het mooie weer genieten en leg nog een paar varkenslapjes op de barbeque, opdat mijn islamitische buren ook kunnen meegenieten van die zalige geur. Koud pilske erbij en het leven is mooi. Te mooi om aan volk zoals u teveel aandacht te besteden eigenlijk. Een prettige dag nog verder. |
|
![]() |
![]() |