![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bon. Zou u dat blijvend punt van u, al zou u aan iemands gedrag (in Brussel, weliswaar) kunnen zien of deze persoon een strafblad heeft, even willen verduidelijken mits wat voorbeelden?
![]() |
![]() |
#962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wil ik ook graag weten. Trouwens , iedereen heeft een strafblad. Sommigen een blanco, anderen met enkel een verkeersovertreding, .... Dat kan Illwill allemaal lezen dmv het aura te analyseren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel zwak dat jullie illwill zijn quote letterlijk nemen, natuurlijk kan hij dat niet exact zeggen van elke persoon. Hoeveel pagina's zijn jullie zo al aan het doordrammen? Zo kun je altijd gelijk krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie op een forum als dit stompzinnigheden komt verkondigen, zoals aan het gedrag kunnen zien of iemand een strafblad heeft, en dat ook nog eens bij hoog en bij laag blijft volhouden, verdient niet beter dan door iedereen als de risee van het forum gezien te worden. Hij had dat kunnen vermijden door van bij het begin klaar en duidelijk te zeggen wat hij daar mee bedoelde. In de plaats daarvan verliest hij zich liever in eindeloze woordspelletjes die hij met de beste wil van de wereld niet kan winnen. Hij heeft niet eens door wanneer iemand ferm met zijn bollen aan het rammelen is... Sorry, maar dit forum verdient beter.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De manier hoe ze rondhangen op straat...hun gedrag...als ze je vies aankijken van ver...de manier waarop ze iets zeggen (roepen) als je ze voorbij komt...hoe ze lopen/wandelen/... gewoonweg hun totale gedrag. Trouwens, je weet allemaal goed genoeg waar ik het over heb...oftewel woon je niet in een grootstad...
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo tonen ze enkel aan dat dat hun enige uitweg is om tegen mijn punten in te gaan en dus goed genoeg weten wat ik bedoel en dat ik gelijk heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor dient dan ook de vraag naar een duidelijke uitleg met eventueel enkele voorbeelden. Ik begrijp dat het altijd makkelijker is om iemand anders te verbeteren maar die vlieger gaat niet meer op. Laatst gewijzigd door Cdude : 12 juli 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Koninklijke dotaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent een slimme jongen. Je zal het topic wel weten terug te vinden.
Nee, je hebt daar geen antwoord op gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee... ik dacht gewoon dat het voor jou een kleintje zou zijn gezien je speciale andere gave
Citaat:
't begint nu al meer te ruiken naar een claim om een licht voorwerp te kunnen verplaatsen enkel en allen met de wil van je geest en achteraf komen klagen als iemand je vraagt dat te doen doorheen een glazen venster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 12 juli 2010 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je pikt ze er dus 1 voor 1 uit en dat heeft niks met hun verschillend gedrag te maken. Het wordt vreemder met de minuut. Hoe doe je dat dan precies ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat je anders domme discussies start zoals je enkele pagina's geleden start.
![]() |
#977 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat je het verschil kan zien tussen iemand zonder strafblad en iemand met een strafblad...ik zeg niet dat ik het verschil kan zien wanneer iemand net een feit heeft gepleegd en een strafblad heeft en iemand die een feit heeft gepleegd en geen strafblad heeft. Dus blijf maar andere dingen verzinnen...het 2de heb ik nooit gezegt en is iets totaal anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik niet...waarom antwoord jij er niet op?
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, heeft wel met verschillend gedrag te maken...het word niet vreemder...het is net hetzelfde als in het begin...enigste probleem is dat jij er dingen bij verzint welke ik nooit heb gezegt. Dat probleem heeft Raf ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maak jij ervan.
![]() |
![]() |