![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neem uw bril er even bij en lees mn reactie nog eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nogmaals gelezen, en er niets aan toe te voegen. Uw dogma is niets meer dan een dogma. En zolang u dat niet inziet bent u hopeloos gevangen in een uiterst nauwe manier van wereldbeschouwing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ging het wel degelijk over godsdienst. Ik dacht dat het nogal duidelijk is dat “godsdienst” komt van god dienen, dus doen wat die God verlangt. Als iemand zich kleedt uit godsdienstige overwegingen doet hij/zij dat omdat hij denkt dat zijn/haar God dit verlangt. Simpel voorbeeld : de katholieke geboden. Hier op het forum wordt door veel mensen geschermd met vergelijkingen uit de katholieke leer : katholieken mogen geen vlees eten op vrijdag enzovoort. Dit heeft niets met de boodschap van Jezus Christus te maken. God gaf ons de tien heilige geboden. De Kerk deed er vijf geboden boven op : Zon- en feestdag zult gij erenDit zijn leefregels, sommige uit praktische overwegingen ingesteld maar geen enkele komt van God. De 10 geboden daarentegen hebben te maken met morele daden, zij verbieden te moorden, te stelen enzovoort, zij gebieden u God en uw ouders lief te hebben. Op dezelfde manier denk ik dat Allah er meer in is geïnteresseerd dat mensen tot hem bidden om hemzelf dan omdat één of andere man op een minaret door een luidspreker roept. Hetzelfde met kledij. Wat kan het God of Allah schelen? Streng godsdienstige mensen geloven in het scheppingsverhaal, ze zouden zich moeten realiseren dat God de mensen niet met kleren aan heeft geschapen. Zo simpel is dat. Indien vrouwen wordt wijsgemaakt dat ze zich moeten bedekken komt dat niet van God maar van heerszuchtige fanatiekelingen. Wat die doodsoorzaken betreft, u bent toch een Belgische Algerijn? Waarom zou u dan beter op de hoogte zijn dan die man die in Pakistan verblijft?
![]() |
![]() |
#269 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uiteraard hebben de hypocrieten jouw posts volledig genegeerd. Hierop hebben ze geen enkel verweer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boerka's horen niet in onze cultuur..punt uit..openbaar nudisme hoort niet in onze cultuur..punt uit..geen van beiden is a priori een gevaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt mischien ergens op de Philipijnen ( waar er trouwens geen sociale zekerheid is ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen beginnen aan SM uit vrije wil. Dit is iets anders dan een meisje van kindsbeen af inprenten dat ze zich moet bedekken omdat anders de moslimmannen zich niet kunnen beheersen en haar zullen verkrachten.
![]() |
![]() |
#276 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overzeese naties? Het ging over de SM-rechter in België.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens, die vrouw van die SM-rechter, dat 'haar vagina dichtgenaaid werd' gebeurde niet écht volgens mij. Maar goed, het is haar zaak. Verder was zij een groot slachtoffer van die opgelegde veroordeling, die een complot was. Het is zeker niet vergelijkbaar met een boerka, waarbij het gezicht bedekt is. Het is een andere categorie.
Persoonlijk zie ik boerka's liefst zo weinig mogelijk op straat verschijnen. Of ze nu toegelaten zijn of niet. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 juli 2010 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, 'k ben hier aan het rommelen geweest in een poging een foutje in een vorige post te verbeteren.
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 16 juli 2010 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O tempora, o mores!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 16 juli 2010 om 21:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wijziging: Ah, je bedoelt het dichtnaaien van de vagina. Ja, dat is wel gruwelijk inderdaad. Mijn excuses, ik dacht dat je op mijn bericht reageerde. Het is laat en ik ben een beetje moe (en lees slechter).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 juli 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |