![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dat is op zich al een probleem. Het is zonder meer een schending van de privacy.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In God, Google and Wikipedia we trust, (en ook nog wel in een paar andere dingen zoals, goeie scotch en duc tape. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een systeem kan niet bewaken en zeker de bewakers niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te veel om op te noemen, zelf teveel om door iemand te laten bekijken, ... alleen als ze willen weten wie Raf is, wat hij doet, wat hij wanneer gedaan heeft, geweest is, en eventueel nog gaat doen, gaan ze die info bij elkaar harken. Zolang je dus niks misdoet, of van plan bent, of je niemand tegen zijn schenen stampt, is de kans relatief laag, dat iemand zomaar in al die hoop data gaat gaan grasduinen. Ik ben zelf de "bewaker" van verschillende systemen, en ik kan op zo goed als iedereen zijn harddisk gaan rondsnuffelen, zien wie welke mail wanneer verstuurd heeft, naar wie en hoe lang er gebeld is, en wanneer, actief gaan zoeken op MP3 `s en vuile prentjes, ... Maar dan ben ik de hele dag bezig met niks doen en wat heb ik eraan, ja als ik persoon x ne kloot zou willen aftrekken ja, dan kan ik mijn positie gaan misbruiken, maar wel met het risico dat ik buiten lig... ook wat ik doe wordt gemonitord, oh ik kan slim zijn en het in de machine zaal gaan doen, ... oeps daar hangt ook een camera, ... en een badge lezer, en de log files, ... en zelf het log van het deleten van de log files... Trouwens ik weet ook dat het heel lullig is als uw privacy of diegene waarmee je communiceert gekraakt word, maar dat is nu eenmaal het risico, de dingen die je echt niet wil dat die naar buiten komen is maar een manier voor Face to Face in het donker fluisterend vertellen in een bos of ondergronds vertrek waar geen satelieten overvliegen en veel omgevingsruis is, dat uw conversatie overstemd en waarbij het onmogelijk is dat camera`s hoe ver ze ook staan en ze al dan niet zijn uitgerust met infra rood etc... uw lippen niet kunnen zien bewegen. Het gaat ver ja, ... maar ik ken dan ook gasten die superver in de beveiliging van hun huis gaan, ... en die camera`s hebben waarmee ze de nummerplaten kunnen lezen van de auto`s die in de hof bij hun geburen geparkeerd staan... ja ook de blote tieten van de buurvrouw behoren tot de mogelijkheid. Dat is nu eenmaal hoe ver mensen gaan om hun eigendom en familie te beschermen, hoe ziekelijk het ook mag lijken en overheden doen dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder het onderwerp te willen ontsporen, even deze korte vergelijking: in Duitsland werd ook het omgaan met joden plots illegaal. Ik wil de discussie niet herleiden naar een over WOII, maar wel tot "wie garandeert dat politici niet iets ridicuul morgen illegaal zullen maken en dan die beelden (ge/mis)bruiken om de 'criminelen' te vinden?"
![]() |
![]() |
#1266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men haalde ook veel "data" van overlopers, verraders , mensen die hun eigen vel wilden redden etc... Als ze dus morgen alle nationalisten, of alle linksen willen willen pakken, doen ze dat, of door hun eigen info te gaan gebruiken... Of door die info bij een ander te gaan stelen ze zullen dan de databanken die ze nodig hebben wel in beslag nemen. Het probleem is, dat je echt niet meer kan leven zonder in een of ander systeem te zitten... Het enige alternatief is ergens als kluizenaar in een of ander ondoordringbaar woud, waar je volledig zelfstandig, van bessen, paddestoelen en beesten in het bos kunt leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werken zij met key-fob's dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, net niet. Jij hebt het over mensen welke andere mensen controleren...nee, ik heb het over een systeem waar op verschillende vlakken toestemming voor nodig is voor je er iets mee kan doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik vergelijk geen bedrijven met iets anders. Het gaat mij om het systeem. Maar blijkbaar wil je gewoon wat tegenwerken ipv concreet te antwoorden en te discussieren. 3) En sinds wanneer kan de overheid geen centrale servers hebben? 4) Openbare dienst? 5) Dergelijk key-fob systeem is nu net een systeem wat je over de hele wereld kan gebruiken. Bedrijven doen dit over heel de wereld, maar in Belgie alleen zou niet kunnen volgens jou? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Waar zeg ik dat je dat niet mag? 3) Cultuur...laat me dan eens weten hoeveel mensen latijn kunnen ![]() 4) Ik associeer het niet met intelligentie, ik zeg dat sommigen het gebruiken om intelligenter over te komen. Je toont idd aan dat latijn dus daar niet aan te linken is ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegt dat ze overal camera's mogen hangen. Wie gaat dit dan volgens jouw misbruiken en op welke manier met behulp van wie om wat te doen? Heb je enig idee wat en wie je nodig hebt om dergelijk systeem te kraken? Ze werken niet? Ah, en adhv wat maak je die conclusie? Waterdicht niet, maar je hebt allesinds veel middelen en mensen nodig op de juiste plaats om het te kraken.
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het forum zal snel leeglopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discussier mee als je kennis hebt over het systeem waar ik het over heb...anders heeft het geen zin schatje.
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De FBI oefent voor zover ik weet geen enkele controle uit over de CIA. Het omgekeerde is al helemaal niet het geval. Ik nodig je graag uit om me (liefst met bronnen) van het tegendeel te overtuigen. Theoretisch heeft de CIA alleen bevoegdheid buiten het grondgebied van de VS en is de FBI alleen bevoegd op het grondgebied van de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarin verschilt een FK met het systeem van paswoord en login naam Hoe kan dit toegepast worden om het camerasysteem. Laatst gewijzigd door Cdude : 26 juli 2010 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is FK? Pas dan kan ik op je vraag antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, want elke winkel met een camera zorgt niet voor de beveiliging van opgenomen bestanden. Ik heb het trouwens enkel over camera's op straat, nergens anders.
![]() |
![]() |