![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ik zal hoedanook moeten betalen. DE vraag is op welke manier, wat is het morele verschil het te betalen via kapitaal of arbeid? in beide gevallen ben ik het kwijt, Voor de meeste arbeiders zal via kapitaal de beste optie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alle zekerheid spaar ik niet bij ING. Daar ben je later niet meer baas over je eigen geld !!! Ze trekken zogezegd hun maatregel in maar de 60 plussers moeten zélf naar "hun" bank om te zeggen dat ze van die pesterij niet willen weten. Hollandse bedriegers zijn het. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind in elk geval de reactie dik overroepen. Politiekers drummen om op de eerste rij te staan, om te zeggen dat een afhaallimiet van 1000€ voor ne 60+ onvoldoende is, maar ondertussen zwijgen ze zedig over het feit dat het pensioen van deze 60+ nog geen 1000€ niet per week, maar per maand, bedraagt. Komt daarbij dat 60+ blijkbaar een gewillig slachtoffers zijn geworden van bedriegers. Dat men hier ook eens over nadenkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat 60 plussers nu ook al dikwijls gediscrimineerd worden, zij het dan misschien wel meestal positief (gratis tramabonnement...), daarenboven gewoonweg in de mogelijkheid waren om bij ING een hogere limiet te vragen, ook gewoonweg van bank konden veranderen (waar ze dan misschien nog een lagere limiet hanteerden), en dat verschillende 60 plussers zich de laatste tijd op een lompe manier hebben laten vangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 6 augustus 2010 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t' was misschien dat ing in het snuitje had dat bepaalde oudjes een beetje dement zijn en hun kinderen en kleinkinderen met hun bancontact kaart de rekeningen aan het plunderen zijn.
t' is maar een gedacht he.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 augustus 2010 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet de werkende bevolking het gelag betalen ? Terwijl de niet-werkenden doen wat ze willen (44% van de boetes in Vlaanderen, en 72% in Wallonie worden niet betaald, meer dan 100000 voertuigen rijden onverzekerd en/of zonder tech. controle rond...). Maar we zijn wel akkoord, dat de werkenden de pineut zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De belastingparadijzen bijvoorbeeld, Dit moet natuurlijk europees opgelost worden, Zoniet? kan ik maar tot een conclusie komen, De meerderheid van de politiekers zijn onbekwaam of corrupt. Tot een ander besluit kan ik niet komen. Ik zij de meerderheid, de witte merels daargelaten. spijtig genoeg zijn de meeste kiezers kleurenblind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zit het geheel ook wel iets ingewikkelder in elkaar. In Griekenland heeft men momenteel te maken met een vlucht, van niet alleen het kapitaal, doch ook van de brains, zodat Griekenland verweest dreigt achter te blijven met laagopgeleiden en bejaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2010 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische politice zijn mi niet onbekwaam of corrupt. Wel zitten ze gevangen in een net van besluiteloosheid, en de media heeft ook veel meer aandacht voor het verspreiden van zijn eigen gedachtengoed, dan van de waarheid.
Dus kiezen tussen onbekwaam of corrupt, is niet de juist keuze. De problemen liggen elders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als voor jou de belastingen (direct & indirect) naar omhoog gaan is dit idem dito voor de grootverdieners. En wedden dat de verhoging (in reeel geld) voor de grootverdieners heel wat meer zal bedragen dan dat van de niet rijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Leg mij eens uit met welk recht onze politici zich zouden moeien met de fiscale huishouding van soevereine staten die geen of een minimum aan belasting innen? En als jij vindt dat ze dit recht zouden hebben welke legale middelen ze dan zouden moeten aanwenden om hiertegen op te treden? Laatst gewijzigd door speurneus : 7 augustus 2010 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grootverdieners betalen amper belastingen, zij zijn dan ook zeer gelukkig met meer dan 3 jaar non-beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grootkapitaal daarentegen gaat daar waar ze de beste voorwaarden krijgen. |
|
![]() |
![]() |