Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2010, 01:23   #81
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
U noemt het een 'droomscenario'.. Kom je wat te kort ofzo of ben je gewoon jaloers op die kleine misbruikte jongens? Goed, ik laat het hierbij. U ratelt gore onzin uit naar mijn mening.

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 01:32   #82
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
U noemt het een 'droomscenario'..
Dat hebt U goed gelezen.
Citaat:
Kom je wat te kort ofzo
Momenteel ben ik een gelukkig getrouwde man, met 1 vrouw, en geen slavinnetjes. En ik kom niks te kort op dat vlak, nee. Dank U voor Uw bezorgtheid.

Citaat:
Of ben je gewoon jaloers op die kleine misbruikte jongens?
Ik heb in voorgaande postings al aangegeven dat ik op die leeftijd veel te kort kwam. Zo'n "vrouw" had me moeten betalen om te stoppen heb ik al vermeld. Ja, dus ik ben een beetje jaloers op die arme misbruikte jongens, die zichzelf nu alleen maar misbruikt voelen door hun omgeving.
Niet door die dame. Tenzij religieuze herspoeling toeslaat.

Citaat:
Goed, ik laat het hierbij. U ratelt gore onzin uit naar mijn mening.
Schrijft de medeforummer die steniging voorsteld als straf, en da's alleen maar 1 dingetje uit deze tread. Ik ga geen moeite doen om meer van die zieke dingen van U op te zoeken. Maar ik vermoed dat ik alleen maar de Koran moet openslaan (jaja, ik weet het, een vertaalde versie is niet accuraat) om meer van uw favorieten te vinden.
Oud 9 augustus 2010, 01:39   #83
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Die reactie was niet gemeend want kort daarop zei ik dat ik absoluut tegen steniging ben. Maar U laat me lachen eerlijk gezegd haha. Misschien kan ik voor u een oude vrouw fiksen die even wat doet aan uw behoeften, aangezien ge toch geilt op oudere vrouwen. Mn overbuurvrouw is 75 jaar of ouder, goed genoeg voor jou?

Het feit dat u de islam, koran en Mohammed hierbij betrekt zegt meer over u dan over mij. Kom eens met wat betere argumenten af. U bent in de ban van de islam en oude vrouwen zonder het zelf te beseffen. Arme man.

Verder wens ik jou een fijne nachtrust. Hou het droog

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 augustus 2010 om 01:41.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 01:49   #84
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Die reactie was niet gemeend want kort daarop zei ik dat ik absoluut tegen steniging ben.
Ik zal het U niet weerhouden.

Citaat:
Maar U laat me lachen eerlijk gezegd haha. Misschien kan ik voor u een oude vrouw fiksen die even wat doet aan uw behoeften, aangezien ge toch geilt op oudere vrouwen. Mn overbuurvrouw is 75 jaar of ouder, goed genoeg voor jou?
Ik "geil" niet op oudere vrouwen. Ik geef alleen eerlijk toe dat ik als puber op alles zou gekropen hebben als het maar vrouwelijk was , en binnen mijn normen viel. Zeer brede normen, maar voor de rest weinig kieskeurig.
Dat is veranderd in de loop der jaren, en ondertussen ben ik een eerzaam gehuwd man. En ja, mijn vrouw is 4 jaar ouder dan ik. So?

Citaat:
Het feit dat u de islam, koran en Mohammed hierbij betrekt zegt meer over u dan over mij. Kom eens met wat betere argumenten af. U bent in de ban van de islam en oude vrouwen zonder het zelf te beseffen. Arme man.
Nope ik ben niet in de ban van de Islam. En de hormonendruk van weleer is geminderd. En arm. Niet echt. materieel gezien kom ik niks te kort. Ik heb in mijn partner een wonder, en de kleine kring der familieleden is hecht. wat kan een man meer wensen?

Citaat:
Verder wens ik jou een fijne nachtrust.
Dank je.
Citaat:
Hou het droog
Euhm, liever niet, maar ik zal nog even moeten wachten. Mijn vrouwtje ligt al lang te slapen, en ik respecteer haar nachtrust.
Oud 9 augustus 2010, 08:10   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
jammer dat die vrouw nu behandeld wordt als een crimineel. Nochtans deed die wat vele tienerjongens graag zouden doen.

Had ik ook maar zo'n suikertante gehad...

ik ben echt jaloers nu

Ja wadde en nog mogen meerijden met den Hummer ook ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 08:12   #86
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
jammer dat die vrouw nu behandeld wordt als een crimineel. Nochtans deed die wat vele tienerjongens graag zouden doen.
Natte dromen worden werkelijkheid. Voor je het beseft word je bestempeld als slachtoffer, en krijg je op de koop toe psychologische bijstand door Slachtofferhulp, op kosten van de staat.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 08:13   #87
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Zou het kunnen dat de discussie enigszins anders zou verlopen als de 42-jarige leerkracht Chris zou heten en een baardige, potige man was?
Ongetwijfeld, ... trouwens die gastjes zijn ongetwijfeld allemaal pissed op die kerel die dat gemeld heeft, ...

Geef toe het is anders he, je kan je inderdaad vragen stellen bij de ingesteldheid van die vrouw, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er pubers op deze wereld zijn, die niet met veel plezier op dezen "ouwen velo hebben leren rijden, ... "
Oud 9 augustus 2010, 08:18   #88
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U noemt het een 'droomscenario'.. Kom je wat te kort ofzo of ben je gewoon jaloers op die kleine misbruikte jongens? Goed, ik laat het hierbij. U ratelt gore onzin uit naar mijn mening.
Gij zijt duidelijk een vrouw, ...

Komaan Sugar, niet naief zijn, he, een gast van die leeftijd die gezond is die wil gewoon sex, anders is daar iets mis mee, het enige probleem dat je zou kunnen krijgen is dat ze er verliefd op worden of jaloers worden op die gasten die ook eens "mogen" al denk ik dat op bepaalde plaatsen de zeden al zodanig zijn dat ze daar ook niet meer van wakker liggen.
Oud 9 augustus 2010, 08:58   #89
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Gij zijt duidelijk een vrouw, ...
suqar_7loe heeft wel gelijk dat de vrouw niet deugt. Maar tegelijkertijd is het jammer voor haar (en voor de jongens) dat dicriminatie op basis van geslacht verboden is, en is zij dus in principe even schuldig als Polanski of een andere man.

Maar één ding is duidelijk (tenminste voor mannen ): de stoute jongens zijn niet echt slachtoffers van iets (verkrachting [statutory rape] of aanranding of iets dergelijks) want zij hebben met volle teugen genoten van hun 'avontuur'.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 09:18   #90
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
suqar_7loe heeft wel gelijk dat de vrouw niet deugt. Maar tegelijkertijd is het jammer voor haar (en voor de jongens) dat dicriminatie op basis van geslacht verboden is, en is zij dus in principe even schuldig als Polanski of een andere man.

Maar één ding is duidelijk (tenminste voor mannen ): de stoute jongens zijn niet echt slachtoffers van iets (verkrachting [statutory rape] of aanranding of iets dergelijks) want zij hebben met volle teugen genoten van hun 'avontuur'.
De perceptie is nog steeds dat minderjarige meisjes enkel slachtoffer kunnen zijn als ze ingaan op avances van volwassen mannen. Andersom zou de minderjarige jongen in achting kunnen stijgen, maar wordt het om redenen van discriminatie toch ook maar beschouwd als misdrijf, dankzij het feminisme en de emancipatie.
Zoals je zegt: jammer voor de volwassen vrouw, en voor de jongens, dat discriminatie op basis van geslacht niet bestaat.
Markant is echter dat er veel aandacht wordt besteed als het gaat om een volwassen vrouw en minderjarige jongens.
Zou de publieke opinie het even belangrijk vinden moest het andersom zijn ?

Laatst gewijzigd door Rudy : 9 augustus 2010 om 09:19.
Oud 9 augustus 2010, 09:25   #91
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oke even serieus worden: Vind echt dat ze hard gestraft moet worden maar steniging daar ben ik geen voorstander van.
Over dat stenigen had je beter gezwegen. Een polemiek uit een discussie hoeft niet te worden meegesleurd naar een andere discussie.

Terzake. Waarom zou die mevrouw hard moeten worden gestraft ?
Oud 9 augustus 2010, 09:48   #92
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

^ Omdat het niet eerlijk is tegenover andere oudere/volwassene vrouwen die het stiekem ook willen doen maar niet durven
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 10:05   #93
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zal het U niet weerhouden.

Ik "geil" niet op oudere vrouwen. Ik geef alleen eerlijk toe dat ik als puber op alles zou gekropen hebben als het maar vrouwelijk was , en binnen mijn normen viel. Zeer brede normen, maar voor de rest weinig kieskeurig.
Dat is veranderd in de loop der jaren, en ondertussen ben ik een eerzaam gehuwd man. En ja, mijn vrouw is 4 jaar ouder dan ik. So?
.
²

Dat een puriteinse' moslima dan niet begrijpt versta ik...
Dit geval wordt hier ergens vergeleken met Vangheluwe en Polanski...dit is niet te vergelijken...die gasten gaan nooit geen trauma ( integendeel) krijgen omdat ze ooit moreel gedwongen werden tot homosexuele handelingen met een vertrouwenspersoon..ook voor veel minderjarige meisjes die in bed belanden me een volwassen man kan het gebeuren een trauma veroorzaken.

Geestelijk gezien is de voorkeur van deze vrouw voor minderjarigen toch wel abnormaal te noemen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 11:11   #94
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik schrijf toch duidelijk dat er zeldzame uitzonderingen zijn. Als er 5% van de sexueel actieve, maar wettelijk minderjarige meisjes effectief een mannelijke partner wil die duidelijk aan zijn 2de jeugd bezig is, dan lijkt het me veel.

En die 5% is geen uit de lucht gegrepen getal. Het komt uit een studie die het Oepidus Complex vergeleek tussen jongens en meisjes. desondanks dat meisjes sneller bescherming gaan zoeken bij een vaderfiguur, is de sexuele kant van de zaak een pak minder dan bij jongens.
Ik had u weeral verkeerd begrepen.

Ik dacht dat ge het over oudere mannen met mannelijke pubers had. Hebt ge daar ook cijfers van? Over meisjes kan ik niets zeggen maar tussen mannen komt het veel voor.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 12:37   #95
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zou de publieke opinie het even belangrijk vinden moest het andersom zijn ?
Dat valt gewoon veel meer voor en daar is al wat gewenning bij opgetreden. Zo gaat dat nu eenmaal. Als er morgen opnieuw een priester in opspraak komt dan gaan de meeste mensen eens de schouders ophalen, terwijl er grote commotie was bij het eerste geval van misbruik door een priester.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 13:18   #96
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat valt gewoon veel meer voor en daar is al wat gewenning bij opgetreden. Zo gaat dat nu eenmaal. Als er morgen opnieuw een priester in opspraak komt dan gaan de meeste mensen eens de schouders ophalen, terwijl er grote commotie was bij het eerste geval van misbruik door een priester.
Fox. Niet zeveren. Een rationele vraag impliceert een rationeel antwoord.
De mening van schouderophalend-Nieuwsbladlezend Vlaanderen tegenover pedofiele priesters doet hier niets ter zake, ook al valt het aantal van deze laatsten niet te onderschatten.
Het is uw mening die telt. Niet dat van de "meeste mensen".

Laatst gewijzigd door Rudy : 9 augustus 2010 om 13:19.
Oud 9 augustus 2010, 13:20   #97
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

'Suikertante' vind ik niet de meest geschikte term voor zo'n Mrs. Robinson.
Oud 9 augustus 2010, 13:38   #98
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Fox. Niet zeveren. Een rationele vraag impliceert een rationeel antwoord.
De mening van schouderophalend-Nieuwsbladlezend Vlaanderen tegenover pedofiele priesters doet hier niets ter zake, ook al valt het aantal van deze laatsten niet te onderschatten.
Het is uw mening die telt. Niet dat van de "meeste mensen".
U stelt een vraag over de publieke opinie. Ik antwoord dan ook waarom de publieke opinie meer reageert op een oudere vrouw dan op een oudere man. Als u mijn mening vraagt, stel dan geen vragen over de publieke opinie hé.

15 jaar is een rare leeftijd. Je kan het eigenlijk al geen kindermisbruik meer noemen, maar je kan uiteraard ook niet stellen dat die gasten seksueel volwassen zijn. Toch zijn er al veel jongens/meisjes van die leeftijd die reeds seksuele betrekken hebben. Als een 15 jarige jongen/meisje met een 20 jarig meisje/jongen van bil gaat, is er dan sprake van misbruik? Of is er enkel misbruik als de volwassene een bepaalde leeftijd bereikt en wat is de grens? 30, 35?

Voor mij is er geen verschil tussen oudere mannen en meisjes of omgekeerd. Ik vind het alleen vrij moeilijk in sommige gevallen om daar over te oordelen. Sommige jongens/meisjes zijn sneller rijp dan anderen. Waar ligt de grens?

Ik weet alleen dat toen ik 15 was, ik geen seconde zou getwijfeld hebben moest een oudere mooi vrouw seks willen en ik denk ook niet dat ik daar later traumas zou aan over gehouden hebben, integendeel. Hoe dat met meisjes van die leeftijd zit weet ik niet, ik ben nooit een 15 jarig meisje geweest

Dus ik kan echt geen eenduidig antwoord geven over het al dan niet straffen van vrouwen/mannen die een affaire beleven met minderjarige jongens/meisjes.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 14:05   #99
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
'Suikertante' vind ik niet de meest geschikte term voor zo'n Mrs. Robinson.
nee? hoe zou jij het dan noemen? pedofiel? ik zie dat helemaal niet als pedofilie of als misbruik.

Alleen al om de simpele reden dat ik mij kan inleven in de situatie van die jongens...ik ben zelf ook nog een 15 jarige jongen geweest, weet je.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 14:21   #100
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Suikertante vind ik nogal muf; doet eerder denken aan zo'n ongetrouwde halve non.

Je zou iets meer in de zin van 'Stifler's mom' moeten hebben...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be