![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebt U goed gelezen.
Citaat:
Citaat:
Niet door die dame. Tenzij religieuze herspoeling toeslaat. Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die reactie was niet gemeend want kort daarop zei ik dat ik absoluut tegen steniging ben. Maar U laat me lachen eerlijk gezegd haha. Misschien kan ik voor u een oude vrouw fiksen die even wat doet aan uw behoeften, aangezien ge toch geilt op oudere vrouwen. Mn overbuurvrouw is 75 jaar of ouder, goed genoeg voor jou?
Het feit dat u de islam, koran en Mohammed hierbij betrekt zegt meer over u dan over mij. Kom eens met wat betere argumenten af. U bent in de ban van de islam en oude vrouwen zonder het zelf te beseffen. Arme man. Verder wens ik jou een fijne nachtrust. Hou het droog ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 augustus 2010 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is veranderd in de loop der jaren, en ondertussen ben ik een eerzaam gehuwd man. En ja, mijn vrouw is 4 jaar ouder dan ik. So? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natte dromen worden werkelijkheid. Voor je het beseft word je bestempeld als slachtoffer, en krijg je op de koop toe psychologische bijstand door Slachtofferhulp, op kosten van de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe het is anders he, je kan je inderdaad vragen stellen bij de ingesteldheid van die vrouw, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er pubers op deze wereld zijn, die niet met veel plezier op dezen "ouwen velo hebben leren rijden, ... " ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komaan Sugar, niet naief zijn, he, een gast van die leeftijd die gezond is die wil gewoon sex, anders is daar iets mis mee, het enige probleem dat je zou kunnen krijgen is dat ze er verliefd op worden of jaloers worden op die gasten die ook eens "mogen" al denk ik dat op bepaalde plaatsen de zeden al zodanig zijn dat ze daar ook niet meer van wakker liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() suqar_7loe heeft wel gelijk dat de vrouw niet deugt. Maar tegelijkertijd is het jammer voor haar (en voor de jongens) dat dicriminatie op basis van geslacht verboden is, en is zij dus in principe even schuldig als Polanski of een andere man.
Maar één ding is duidelijk (tenminste voor mannen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zegt: jammer voor de volwassen vrouw, en voor de jongens, dat discriminatie op basis van geslacht niet bestaat. Markant is echter dat er veel aandacht wordt besteed als het gaat om een volwassen vrouw en minderjarige jongens. Zou de publieke opinie het even belangrijk vinden moest het andersom zijn ? Laatst gewijzigd door Rudy : 9 augustus 2010 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzake. Waarom zou die mevrouw hard moeten worden gestraft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() ^ Omdat het niet eerlijk is tegenover andere oudere/volwassene vrouwen die het stiekem ook willen doen maar niet durven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat een puriteinse' moslima dan niet begrijpt versta ik... Dit geval wordt hier ergens vergeleken met Vangheluwe en Polanski...dit is niet te vergelijken...die gasten gaan nooit geen trauma ( integendeel) krijgen omdat ze ooit moreel gedwongen werden tot homosexuele handelingen met een vertrouwenspersoon..ook voor veel minderjarige meisjes die in bed belanden me een volwassen man kan het gebeuren een trauma veroorzaken. Geestelijk gezien is de voorkeur van deze vrouw voor minderjarigen toch wel abnormaal te noemen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat ge het over oudere mannen met mannelijke pubers had. Hebt ge daar ook cijfers van? Over meisjes kan ik niets zeggen maar tussen mannen komt het veel voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt gewoon veel meer voor en daar is al wat gewenning bij opgetreden. Zo gaat dat nu eenmaal. Als er morgen opnieuw een priester in opspraak komt dan gaan de meeste mensen eens de schouders ophalen, terwijl er grote commotie was bij het eerste geval van misbruik door een priester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mening van schouderophalend-Nieuwsbladlezend Vlaanderen tegenover pedofiele priesters doet hier niets ter zake, ook al valt het aantal van deze laatsten niet te onderschatten. Het is uw mening die telt. Niet dat van de "meeste mensen". Laatst gewijzigd door Rudy : 9 augustus 2010 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() 'Suikertante' vind ik niet de meest geschikte term voor zo'n Mrs. Robinson.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
15 jaar is een rare leeftijd. Je kan het eigenlijk al geen kindermisbruik meer noemen, maar je kan uiteraard ook niet stellen dat die gasten seksueel volwassen zijn. Toch zijn er al veel jongens/meisjes van die leeftijd die reeds seksuele betrekken hebben. Als een 15 jarige jongen/meisje met een 20 jarig meisje/jongen van bil gaat, is er dan sprake van misbruik? Of is er enkel misbruik als de volwassene een bepaalde leeftijd bereikt en wat is de grens? 30, 35? Voor mij is er geen verschil tussen oudere mannen en meisjes of omgekeerd. Ik vind het alleen vrij moeilijk in sommige gevallen om daar over te oordelen. Sommige jongens/meisjes zijn sneller rijp dan anderen. Waar ligt de grens? Ik weet alleen dat toen ik 15 was, ik geen seconde zou getwijfeld hebben moest een oudere mooi vrouw seks willen en ik denk ook niet dat ik daar later traumas zou aan over gehouden hebben, integendeel. Hoe dat met meisjes van die leeftijd zit weet ik niet, ik ben nooit een 15 jarig meisje geweest ![]() Dus ik kan echt geen eenduidig antwoord geven over het al dan niet straffen van vrouwen/mannen die een affaire beleven met minderjarige jongens/meisjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen al om de simpele reden dat ik mij kan inleven in de situatie van die jongens...ik ben zelf ook nog een 15 jarige jongen geweest, weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Suikertante vind ik nogal muf; doet eerder denken aan zo'n ongetrouwde halve non.
Je zou iets meer in de zin van 'Stifler's mom' moeten hebben...