![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zéér vriendelijke chauffeurs en medepassagiers. Behulpzame mensen. Petje af. In Goeree-Overflakkee vind je overigens zeer veel Belgen (Vlamingen) (en Duitsers) als toerist terug... Mooie streek overigens !
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 23 augustus 2010 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een zéér mooie streek. Zéér bereidwillige en behulpzame mensen. En de communicatie met en in het hotel en de vervoerdiensten verliepen wel in het Engels. De Fransen schakelden automatisch over op het Engels. En hun Engels was van beduidend goede kwaliteit. Deze mensen weten dat het Frans geen wereldtaal is.
![]() |
![]() |
#12166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nergens staat erin dat er op dit ogenblik een meerderheid der Vlamingen onafhankelijkheid wil of bij NL wil aansluiten; er wordt slechts een aanname in gesteld dat bij (lees: in het geval van) onafhankelijkheid van VL en een door Vlamingen gewenst samengaan met NL er voorafgaand een mentaliteitswijziging of gedragsverandering tav Nederlanders zou moeten opgetreden zijn.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 23 augustus 2010 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw, prietpraat dus. Laatst gewijzigd door system : 24 augustus 2010 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12168 |
Burger
|
![]() In mijn vorige post, twee pagina's geleden, refereerde ik overigens naar Vlamingen die zelf niet per se in Nederland om de hoek gekeken hebben en er geen nauwe banden hebben. Daarmee hun verschillende opleidingsniveau's en leefomgevingen in acht genomen durf ik ervan uit te gaan dat mijn goede omgang met Vlamingen tamelijk representatief is.
![]() |
#12169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn jullie in 'België'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb evenwel ook heel wat arrogante lawaaierige en onbehouwen Hollanders meegemaakt, ik vrees dat er meer dan één slechte appel per kist zit. Pas op, er zijn hier naar verluidt ook zelfuitgeroepen "goede en slechte" Vlamingen. Als je niet naar de IJzerwake en het Vlaamsnationalistisch Zangfeest gaat en je een slechte Vlaming... blijkbaar.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zo kan ik er in meegaan en ken ik er ook. Vooral het verschil wat ge maakt is de juist classificatie: normale Nederlanders en onbewouwen Hollanders. Alle hollanders zijn Nederlanders, maar nie alle Nederlanders zijn hollanders. En met sommige hollanders hebben Nederlanders ook moeite. Vandaar dat hier weer eens duidelijk gemaakt is dat holland een provincie is en zoals Ernst vaak aan haalde dat het hele land abuselijk "Holland" wordt genoemd. En dus ten onrechte alle Nederlanders vereenzelvigd worden met o.a die sommige arrogante lawaaierige en onbehouwen Hollanders. En er zijn ook normale "hollanders", niet te vergeten. En voor vlaming het zelfde. En dan zal ik wel "een slechte vlaming" zijn blijkbaar. Maar ik denk dat ge wel beter weet.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 26 augustus 2010 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12174 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga ook naar het Zangfeest. Ben ik goed of slecht? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spinoza : 26 augustus 2010 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar, denkt u, komt die naam anders vandaan? In Gelderland heet die streek nog altijd fier '(de) Graafschap Zutphen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12178 |
Minister-President
|
![]() Dat geloof ik best. Maar men moet niet doen alsof er in de provincie alleen maar onschuldige lieverdjes wonen. Anders wil ik bijvoorbeeld best een boekje opendoen over de nare karaktertrekken van ons Brabanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |