![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor Bourgeois en Brepoels zou dat een ideaal scenario zijn; kaakslagen moeten kunnen blijven bestaan. |
|
|
|
|
|
#302 |
|
|
Volgens de flaminganten niet.
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wishful thinking van Azert...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
#308 | |
|
|
Citaat:
Alleszins, voor mij hoeft Brussel geen internationale rol te spelen. Dat de brusseleirs maar zelf in hun portemonnee tasten als ze dat zo graag willen.
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 5 september 2010 om 18:38. |
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tevreden nu?
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat was u even vergeten, veronderstel ik.
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
|
Citaat:
Ik denk dat je daar gelijk hebt. Heb ik weer wat bijgeleerd. Onthou echter dat het auteursrechtelijk is , en niet auteursrechteRlijk, wil je?
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mij maakt me niet veel uit of ze geld krijgen. Zelfs indien het een vast bedrag is. Indien we controle kunnen hebben over wat ze met dat geld doen. Maar daar moet ook een sanctie tegenover staan indien ze hun geld niet goed besteden. Dat geldt natuurlijk evenzeer voor de andere gewesten. En zulke dingen hadden best kunnen onderhandeld worden tijdens een formatie. Maar zomaar die bekomen principesakkoorden in de prullemand gooien met alle voordelen die we hadden bereikt, is hoogst onverantwoordelijk vanwege Dewever. Daarom: een volstrekt onvoldoende en niet alleen 0 / 10 voor Olijke Bart, maar zelfs een 0 / 100, kortom een buis van formaat voor Olijke Bart. Ik kan het niet genoeg herhalen. Laatst gewijzigd door system : 5 september 2010 om 19:05. |
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn immers de Francootjes die over de brug moeten geraken.... En laat nu nét dat die roze strik,die eerst werd aanzien als een groot staatsman nu als een laffelingetje door de mand is gevallen uit schrik voor een dolk in zijn eigen ruggetje.... Had hij positief geantwoord op de uitvoering van het geld voor brussel gekoppeld aan een herziening van de financiëringswet,dan had het strikske nu formateur geweest mijn beste.... Zijn lafheid én zijn schrik voor die twee heksen uit zijn eigen landgedeelte doen hem momenteel de strik om.... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 september 2010 om 19:06. |
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
|
Citaat:
Waarom zou ik betalen voor een stad waar ik niet woon?
|
|
|
#320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of dat zo is hangt hier vooral af van de mening van andere deelnemers aan dit forum. Die van jou is in deze bijzaak.