![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() neen, gewoon alles wat moslim-gerelateerde overlast is door de vingers zien!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() 30 jaar geleden was het normaal om te kloppen als men u lastig viel. Ik vind dat vandaag nog. Maar veel domme ouders proberen die neigingen uit hun kinderen weg te krijgen door middel van een slechte opvoeding die lafheid tot een kwaliteit maakt . Allochtonen doen dat niet. Tel daar dan nog bij dat allochtonen meer kinderen maken, en dat ze dus talrijker zijn dan de autochtone kinderen, en je ziet waarom wie van wie slaag krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, gewoon de waarheid vertellen. En als u het allemaal zo goed weet, vertel dan even hoe ik het moet aanpakken. In juli dit jaar was ik betrokken in een incident in de toiletten van een station waarbij allochtone jongeren eerst een brandende sigaret over de toiletmuur gooiden en daarna de deur bijna instampten (zie de thread 'Overlast door moslims' waar ik op 28 juli het verhaal vertel). Geef eens een ideetje hoe u het zou aanpakken als u met uw broek af op de WC zit en die sigaret landt daar op 5 cm van uw voeten. Halfgekleed over de deur springen of wat?
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wilt u eigenlijk, dat alle Belgen zich als losgeslagen cowboys gaan gedragen? Dat we in een volslagen anarchie zullen terechtgekomen? U bent toch niet zo onnozel te geloven dat u daarmee de problemen gaat oplossen!
![]() |
![]() |
#106 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou er niet beter wat meer sociale controle, wat meer politie en een serieuze bestraffing - dus geen excuses van we hebben geen plaats in de instellingen - komen? En ook alternatieve straffen, daar valt best wat van te leren.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Laten we een wetsvoorstel indienen dat iedere burger verplicht tot sociale controle. Weigering zal bestraft worden met een boete van ten hoogste duizend euro.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk op straat om u heen. U bent waarschijnlijk een volwassen, sterke jonge man in de bloei van uw leven. Geloof me, u behoort tot een minderheid!!! Wat met vrouwen die tegenover 2, 3 allochtonen staan. Ik geef u een simpel voorbeeld. Toen ik zo'n 38 jaar was, heb ik een cursus zelfverdediging voor vrouwen gevolgd. Er werd ons o.a. bijgebracht hoe men de handen kan loswrikken als die door een sterke man bij de polsen worden vastgehouden. In de les brachten we het er allemaal even goed vanaf. We probeerden bij elkaar en ieder van ons slaagde er na enkele pogingen in haar handen los te krijgen. Dan kwam ik thuis en vertelde wat we gedaan hadden aan mijn toenmalige vriend. D�*t moeten we eens proberen, lachte hij. Hij greep mijn polsen, en geloof me, het gelukte me niet, niet met spierkracht of truukjes. Wat in de les vanzelf ging, was in de praktijk bij een man onmogelijk. Niet dat ik geen praktische truukjes geleerd heb op die cursus, maar als het op spierkracht aankomt, mag een vrouw het wel vergeten. Verder zijn er hoe dan ook tegenwoordig heel veel bejaarden, hoe moeten die tegen zo'n jonge mannen het winnen met een pepperspray waarmee ze er toch maar één tegelijk kunnen besproeien. Komaan, word eens wakker, zeg!
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat mensen inzien dat de poco linkiewinkie de islam pampert, en dat ze massaal Gaan Stemmen op een partij die grote sterke mensen inhuurt om de boze allochtoon te verwijderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongeren die iemand overvallen, zijn niet per definitie hangjongeren. Jongeren die samen rondhangen in een publieke ruimte zijn hangjongeren. Die kunnen voor overlast zorgen door het afval die ze achterlaten; omdat ze te luidruchtig zijn. (lees het geciteerde artikel in de OP) Maar denken dat een vraag om je door te laten, de muziek zachter te zetten, of hun afval in de vuilbak de werpen, automatisch uitmondt in messen-getrek is er toch wel over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was uw idee? Erop kloppen?
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je wat er gebeurt als je de regering vertrouwt met je veiligheid? Juist. De regering laat je in de steek. De volgende keer wanneer je weer schoenen tegen je ribben voelt, hulpeloos op straat, stel jezelf de vraag: Wat doet wet en regering, terwijl je daar ligt? Zou een vuurwapen je niet beter helpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Mensen vergeten, of zijn te dom om te beseffen, dat de crimineel de beste vriend is van de machtshebber.
Laatst gewijzigd door Discobitch : 11 september 2010 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u dat even concreet beschrijven of zijn het maar woorden?
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de jongens: begin bij jezelf, en koop een busje pepperspray voor je vriendin. Ja, pepperspray helpt minder goed tegen grote groepen, maar men heeft het op z'n minst op zak. Dit terwijl de politie er pas is na het incident. Het is iets. En als lastigvallend uitschot een paar keer pepperspray in hun ogen hebben gehad, zullen ze twee keer nadenken voordat ze nog eens wagen om iemand aan te vallen. Tegenwoordig weten ze dat de bevolking laf is. Dus doen ze niets. Wat ik doe? Ik probeer onder andere in mijn omgeving de negatieve stigma omtrent zelfverdedigingswapens op te heffen, alsook adressen te verspreiden van winkels in het buitenland waar zulke dingen legaal te verkrijgen zijn. |
|
![]() |
![]() |