![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#702 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is nu die redelijke verantwoording voor een verschillende behandeling? |
|
|
|
|
|
|
#703 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#704 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom denk jij dat het afhankelijkheid zijn van een middel voor een gevoel, geen goede reden is om van de drugs af te blijven? (ik vraag het al voor de derde keer). Of mag ik noteren dat je akkoord bent met het feit dat afhankelijkheid van middelen voor gevoelens, inderdaad ongewenst is, ook vanuit jou visie dan? Wees eens duidelijk daarin aub. Citaat:
We kunnen toch niet alle soorten van drugs toelaten omdat alcohol ook toegelaten is? D�*t zou pas onredelijk en onverantwoord zijn vind ik. Zeker gezien die gevolgen van alcoholgebruik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 september 2010 om 18:51. |
||
|
|
|
|
|
#705 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#706 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan is het discriminatie! |
|
|
|
|
|
|
#707 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 september 2010 om 18:54. |
|
|
|
|
|
|
#709 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#710 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ Artisjok.
Waarom denk jij dat het afhankelijkheid zijn van een middel voor een gevoel, geen goede reden is om van de drugs af te blijven? (ik vraag het al voor de vierde keer). Of mag ik noteren dat je akkoord bent met het feit dat afhankelijkheid van middelen voor gevoelens, inderdaad ongewenst is, ook vanuit jou visie dan? Wees eens duidelijk daarin aub. Paulus. |
|
|
|
|
|
#711 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is geen redelijke verantwoording voor die verschillende behandeling; dus is het discriminatie. |
|
|
|
|
|
|
#712 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je denkt toch niet dat door een verbod niemand nog zal gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 Of dit ongewenst is hangt ook weer af van de situatie. Ik ben afhankelijk van koffie, maar zie dit niet als ongewenst. 3 Jij kijkt TV, zit op dit forum. Je kan daarvan afhankelijk worden. Waarom doe je dat toch? |
|
|
|
|
|
|
#714 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is één. Twee: Waarom denk jij dat het afhankelijkheid zijn van een middel voor een gevoel, geen goede reden is om van de drugs af te blijven? (ik vraag het al voor de vijfde keer). Waarom pleit je niet voor een verbod op alcoholgebruik als het je enkel maar te doen is om wat jij een discriminatie noemt door een verschillende verschillende behandeling van verschillende gebruikers? Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#715 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Antwoord nu eens op de vraag: Waarom denk jij dat het afhankelijkheid zijn van een middel voor een gevoel, geen goede reden is om van de drugs af te blijven? (ik vraag het al voor de zesde keer). En stop met dat rond de potdraaierij. Citaat:
Of wil je nu zeggen dat je voorstander bent om van middelen afhankelijk te zijn voor een bepaald gevoel? Weest eens duidelijk en stop met dat rond de potdraaierij. Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#716 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik begrijp ook dat jij een kringredenering maakt. Citaat:
De wet is discriminerend. Citaat:
Alcohol is veel verslavender. Me dunkt heb ik daar wel al op geantwoord. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En je schreef zelf "Dat is dan ook typisch voor gebruikers. Die zien dat uiteraard niet als ongewenst." |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Rijdt eens onder invloed. Moet ik u eens vertellen hoeveel dat dat kost. |