![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heb ik gemerkt ja. De zin die er bij staat: Bij de vraag of het maken van onderscheid tussen mensen discriminatoir is, is het van belang om na te gaan of gelijke gevallen ook gelijk behandeld worden., negeer je gewoon alsof die er niet bijhoort.
Leuke meid ben jij. Paulus Laatst gewijzigd door Paulus : 1 oktober 2010 om 22:00. |
|
|
|
|
|
#782 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jongens wat kun jij draaien zeg. En waar blijft mijn antwoord op http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=734 ? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gelijke groepen/mensen zijn groepen/mensen die een drug gebruiken. Het is toch wel duidelijk dat ze niet gelijk behandeld worden. |
|
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#785 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#786 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#787 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor alcohol wordt getest wie onder invloed is; voor de andere drugs wordt getest wie gebruikte. |
|
|
|
|
|
|
#788 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zal verondersteld worden dat wie gebruikt onder invloed is hé. Men zal in de toekomst wel beter ijken neem ik aan. Maar van mij mag voor iedereen de nultolerantie ingevoerd worden.
|
|
|
|
|
|
#789 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat men ook moge veronderstellen; men meet "gebruik" en niet "is onder invloed van". Zelfs jij moet kunnen begrijpen dat iemand die een week geleden cannabis gebruikte; vandaag niet meer onder invloed is. |
|
|
|
|
|
|
#790 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind wel dat men daarin duidelijk moet zijn. dat gedogen, dat is dikke zever, ofwel mag het , ofwel mag het niet. Laatst gewijzigd door Pericles : 2 oktober 2010 om 14:32. |
|
|
|
|
|
|
#791 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#792 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#793 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan kunnen we daarna verder discussiëren over het andere onderwerp dat je nu aansnijdt. |
|
|
|
|
|
|
#794 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wiet zou aanleiding geven (op termijn ) tot het gebruik van harddrugs. En dat kan ik mij goed voorstellen , want ik kan moeilijk aannemen dat een cocaïnegebruiker zomaar met cocaïne begint en niet voorafgaandelijk aan bijvoorbeeld wiet heeft gezeten. Ooit zijn er eens in Jambers Heroinnehoertjes aan het woord geweest en sommigen daarvan bevestigden althans zo te zijn begonnen. Reden genoeg voor mij om een ietwat andere houding aan te nemen tegenover wiet dan tegenover alcohol. Blij dat de overheid het met mij eens is. Laatst gewijzigd door Pericles : 2 oktober 2010 om 14:56. |
|
|
|
|
|
|
#795 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu is de bewijsvoering "ik kan me dat goed voorstellen" en een anekdote van een heroïneverslaafde die vertelt "zo te zijn begonnen". Op welke univ heb jij gezeten? Waarover is de overheid het eens met jou? Laatst gewijzigd door artisjok : 2 oktober 2010 om 15:00. |
|
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben geabonneerd op Eos,al 20 jaar , ik lees wel eens iets. De universiteit waar ik studeerde was de KUL. Waarom dat de overheid het blijkbaar met mij eens is , is misschien wel om dezelfde redenen als diegene die ik aanhaalde. Welke zijn uw argumenten ? Geen waarschijnlijk. |
|
|
|
|
|
|
#797 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien jij al 20 jaar een abonnement hebt op EOS, lees je dat dan ook? Deze heb je blijkbaar gemist http://www.eosmagazine.eu/EOS.Archiv...8f21a6bacd.pdf http://www.eosmagazine.eu/EOS.Archiv...6941b1f199.pdf Ik vroeg niet "waarom is de overheid het eens met jou?". Ik vroeg "waarover is de overheid het eens met jou?". Welke mijn argumenten zijn? Waarover had je graag mijn argumenten gekend? |
|
|
|
|
|
|
#798 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik een maandje regelmatig stevig uitga, voel ik niks meer van 3 pinten - nochtans zal ik allicht positief blazen. Geef me nu 3 pinten en ik ga dat voelen (te weinig alcohol gezien deze maand
|
|
|
|
#799 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Aan de hand van sporen die na weken worden teruggevonden zou men je kunnen verplichten je wagen onmiddellijk aan de kant te zetten terwijl dat niks te maken heeft met het al of niet onder invloed rijden en enkel duidt ( normalerwijs toch) dat ge weken voordien product x of y gebruikt hebt. |
||
|
|
|
|
|
#800 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want zelfs al zou het niet mogen ( wat dus voor alle duidelijkheid niet het geval is ) dan zou zulke vaststelling enkel aantonen dat je het gebruikt of gebruikt hebt en zou men je dus kunnen bestraffen voor dat gebruik. Maar dat staat nog steeds onafhankelijk van de vraag of je nu op moment van die vaststelling wel degelijk onder invloed reed.... het is tenslotte daarvoor dat ge onmiddellijk Uwen wagen aan de kant moogt laten staan. |
|
|
|
|