![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik lees voorafgaand aan het woordje "respect": "Voor die laatste heb ik vanzelfsprekend iets meer (respect) " ------------- en dan in een verdere posting: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=198 Citaat:
Blijkbaar verstaat hij onder "wederkerigheid" een vorm van compensatie: eten, drinken, extra pree misschien? en dan is pedofilie voor hem zelfs respectabel! Dit grenst aan het goedkeuren van kinderprostitutie in mijn visie. Zolang je de kinderen maar betaalt voor hun bewezen diensten is het aanvaardbaar volgens Andy.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 09:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de uitleg van mijn mening gegeven (different shades of grey), daar zult ge het moeten mee doen vrees ik.
![]() |
#623 | |
|
![]() Citaat:
ZIJ interpreteerde de post van Andy zoals ik die ook interpreteer. Ik begrijp dat jullie de post van Andy op een negatievere manier interpreteren dan dat de rest van ons dat doet, en daar zullen we het over oneens blijven vrees ik. Ik heb mijn uitleg gegeven, daar zult ge het moeten mee doen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Nee, je hebt geen uitleg gegeven. Je hebt een parallel getrokken maar niet gezegd waarom je Mussolini minder erg dan Hitler vond, ofte waarom je het misbruik door oude islamitische bokken minder erg vond dan het misbruik door pedopriesters. Maar ik neem aan dat het aan het 'eten en onderdak' ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ baseert de commentaar van Marie op een foutieve veronderstelling en gaat daarmee iedereen van leugens of foutieve interpretatie beschuldigen. Ben je familie van Artisjok of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgens uw interpretatie, niet volgens Andy, en dat weet ge heel goed.
![]() |
![]() |
#627 | |
|
![]() Citaat:
Ik begin te begrijpen waarom ge een permaban had.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wil U dat dan interpreteren? Citaat:
![]() Dat, en een hoop moralistisch gezever. Die wederkerigheid is ontegensprekelijk groter wanneer het gaat om een incestueus familielid Wat denk je dat andy bedoelt met "wederkerigheid"? Toestemming om sex te hebben? even geil staan dan de pedofiel? U zegt het maar hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben het reeds aan Artisjok gevraagd maar ze stond helaas met haar mond vol tanden. We interpreteren Andy's woorden zogezegd verkeerd, maar hoe we het moeten interpreteren krijgt ze niet uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom negeer jij het woord "respect"?
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() En graag ook duiding Alboreto over het woord 'vanzelfsprekend'.
Laatst gewijzigd door Sunny : 30 oktober 2010 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
|
![]() Citaat:
Nog een (betere mss) vergelijking. Polpot en Franco waren beiden dictators. Ik heb meer respect voor Franco, want hij zorgde er ten minste voor dat zijn volk eten had. (Voor deze die deze les gemist hadden in geschiedenis, Polpot gaf zijn volk enkel soep waar maximum 2 rijstkorrels in zaten). Ik zeg hier niet dat ik dictatorschap goedkeur, of dat ik alle andere zaken die deze dictators op hun kerfstok hadden goedkeur. Ik zeg hier dat Polpot slechter is dan Franco omdat hij zijn volk uithongerde (among other things) Dus ik zeg u nu dat dit mijn mening is en dat alle andere veronderstellingen die ge maakt over mijn mening fout zijn. Dus probeer niet te discussieren over wat mijn mening hierover nu al dan niet zou mogen zijn, wat dat is iets wat gij niet weet, en ge moet aannemen van mij. Ik bepaal zelf wat mijn mening is, en niet gij. Duidelijk?
![]() |
![]() |
#633 | |
|
![]() Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Genoteerd! Nu nog even uitleggen waarom dat zo 'vanzelfsprekend' is. Laatst gewijzigd door Sunny : 30 oktober 2010 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb het over ANDY's mening! indien jij wil beweren dat uw mening = andy's mening, dan kan ik enkel Sunny hierboven bijstaan en dus ook tot de conclusie komen dat je pedofilie als "respectabel" aanziet als het slachtoffer maar compensatie krijgt (eten, drinken, onderdak, geld).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
|
![]() Ik heb al geschreven dat ik Andy's mening inderdaad onderscrhijf, en ik heb u uitgelegd waarom.
Citaat:
In uw zwart-witte interpretatie misschien, maar niet in deze werkelijkheid van grijstinten. Jij en Sunny gaan er blijkbaar vanuit dat meer dan -100 automatisch positief is. En dat is het niet.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik concludeer daar zelf nog bij dat hij ook RESPECT heeft voor een oude vette pedo die naar Thailand gaat en daar uit wederkerigheid kinderen een som geld aanbiedt in ruil voor sexuele handelingen. In heel het dispuut heeft U blijkbaar over het hoofd gezien dat Andy verschillende malen de "reciprociteit" als verschoning biedt om toch maar pedofiele handelingen te kunnen goedpraten. In geval van pedofilie zijn geen grijstinten. Pedofilie is verachterlijk. Ook al geef je de kinderen geld, eten en onderdak, je hoeft niet met uw leuter in hun onvolgroeide lichaampjes te zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Akkoord.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik neem nota van het feit dat U de schrijfsels van Andy gewoonweg niet leest of tenminste niet begrijpt.
en natuurlijk ben je m'n lieverd, je gaf me gelijk ivm Leonard!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |