Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 november 2010, 22:45   #381
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jij bent de fantast hier!
Jij was het die projecties rook. Wie is er hier de fantast?
Ik niet.

Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 22:46.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 22:46   #382
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ho? zijn atheisten lesbo en bisexueel?
Gatver! dit moet ik eens gaan uitproberen! ik dacht altijd dat ik gewoon hetero was zeg.
Doen meid! Ge weet niet wat ge mist .

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 1 november 2010, 22:47   #383
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk!

Als er staat: "en voor deze die nog niet menstrueren" dan moet ge dat uiteraard interpreteren als: "en voor dezen die tandpijn hebben"... dat ziet toch het kleinste kind.
Neen, het gaat over zij die niet meer menstrueren, over de menopauze dus. En het gaat hier bovendien over de echtscheiding. Ga nog eens even kijken op faithfreedom of wikiislam hoe je dit vers nu precies moest verdraaien om de islam in een kwaad daglicht te stellen...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 november 2010 om 22:51.
Kallikles is offline  
Oud 1 november 2010, 22:48   #384
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Artisjok zit bijna 20 bladzijden te lullen over kindjes die met hun niqaab moeten kunnen spelen bij de scouts om dan uiteindelijk te zeggen dat haar dochter 17 en hoofddoekloos is, en dat religieuse overtuigingen niet primeren.

20 bladzijden compleet g...t proniqaab-gelul van deze "atheiste", en ze kan er nog niet genoeg van krijgen.
Je interpretatie van wat Artisjok schrijft is al even fantaisistisch als je koranexegese.
filosoof is offline  
Oud 1 november 2010, 22:49   #385
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je interpretatie van wat Artisjok schrijft is al even fantaisistisch als je koranexegese.
Haat jij islamcritici even erg als je Amerikanen haat?
En wat weet jij van koranexegese?
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 22:49   #386
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tiens, koranvers 65.4 gaat toch niet over Aisha? het gaat over de wachttijd die een verstoten vrouw moet in acht nemen na haar verstoting!
En als ze dus nog niet menstrueert dan heeft ze ook een wachttijd.
Dat het kind van 9 maanjaren (ze telden toch een m�*�*njaren hé?) een zeer sterke vrouw was is algemeen geweten. Ik zie niet in wat dit hier bij komt doen.
In de ahadith staat dus een keer of zeven dat ze zes was toen die sterke vrouw met Mohammed (toen rond zijn gezegende vijftigste) met haar huwde, maar ge moet niet vragen wat een eerbare gentleman hij was: hij heeft gewacht tot ze negen was alvorens hij haar penetreerde! toch straf hé.
Je snapt de reactie van Kallikles helemaal niet, maar soit.
Wat is er mis met een huwelijk van een meisje dat niet menstrueert en zegt menstruatie iets over de leeftijd? Weet je iets over de gemiddelde leeftijd waarop de eerste menstruatie optreedt in (heel) de wereld?
porpo is offline  
Oud 1 november 2010, 22:51   #387
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tiens, koranvers 65.4 gaat toch niet over Aisha?
Neen, dat heeft Smiley er later bij gesleurd. Hij begrijpt nog altijd niet dat dit totaal niets met elkaar te maken heeft, en jij ook niet. Op jullie favoriete websites faithfreedom en wikiislam stond nochtans heel duidelijk hoe je zaken die niets met elkaar te maken hebben in een netwerk van leugens kon verbinden om de islam in een kwaad daglicht te stellen.

Blijkbaar zijn jullie intellectueel zelfs niet meer in staat om copy-paste te doen. Allez, ik zal jullie uit medelijden helpen: eerst ctrl-c en dan ctrl-v. Niet op dezelfde plaats natuurlijk. Anders werkt het niet...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 1 november 2010, 22:51   #388
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen, het gaat over zij die niet meer menstrueren, over de menopauze is. En het gaat hier bovendien over de echtscheiding. Ga nog eens even kijken op faithfreedom of wikiislam hoe je dit vers nu precies moest verdraaien om de islam in een kwaad daglicht te stellen...
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...ewprofile&u=20
filosoof is offline  
Oud 1 november 2010, 22:51   #389
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ho? zijn atheisten lesbo en bisexueel?
Gatver! dit moet ik eens gaan uitproberen! ik dacht altijd dat ik gewoon hetero was zeg.
Atheist (mol7id) in de islam betekent niet iemand die niet in een bepaalde godheid gelooft want in de islam bestaat deze vorm van atheïsme niet, iedereen gelooft in een of een andere god.

Il7ad (atheïsme) in de islamitische literatuur betekent ook het verwerpen van openbaring en profeetschap.
porpo is offline  
Oud 1 november 2010, 22:52   #390
Sunny
Banneling

Standaard

Het valt weer op dat het moslimmannen zijn die het verneuken van kinderen goed proberen te praten.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 22:52   #391
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Smiley citeerde eerst een Wahabiet die een hadith citeerde over de leeftijd van 3A2isha. Deze hadith wordt echter door andere geleerden verworpen, onder meer omwille van inconsistentie met andere ahadith (ahadith is het meervoud van hadith). De meningen omtrent de leeftijd van 3A2isha bij haar huwelijk lopen dus uiteen (van 6 tot 24 jaar) en meer valt er ook niet over te zeggen.

Dan kwam Smiley plots met een vers uit de Koran dat gaat over echtscheiding en de wachtperiode tussen echtscheiding en een nieuw huwelijk, meer bepaald na de menopauze!

Het wordt extra verwarrend omdat Smiley niet echt weet waarover het gaat, maar copy-paste doet vanuit neoconservatieve websites als wikiislam. Soms is zijn copy-paste zo selectief dat niet meer duidelijk is wat onze neoconservatieve vrienden eigenlijk bedoelden.

Het is dus veel beter om Smiley's posts niet te lezen maar zijn neoconservatieve bronnen te bekijken.
Blauwe tekst is bij U niet leesbaar?

4. Waalla-ee ya-isna mina almaheedi min nisa-ikum ini irtabtum faAAiddatuhunna thalathatu ashhurin waalla-ee lam yahidna waolatu al-ahmali ajaluhunna an yadaAAna hamlahunna waman yattaqi Allaha yajAAal lahu min amrihi yusran

de meest erkende Engelse vertalingen:

065.004
YUSUFALI: Such of your women as have passed the age of monthly courses, for them the prescribed period, if ye have any doubts, is three months, and for those who have no courses (it is the same): for those who carry (life within their wombs), their period is until they deliver their burdens: and for those who fear Allah, He will make their path easy.
PICKTHAL: And for such of your women as despair of menstruation, if ye doubt, their period (of waiting) shall be three months, along with those who have it not. And for those with child, their period shall be till they bring forth their burden. And whosoever keepeth his duty to Allah, He maketh his course easy for him.
SHAKIR: And (as for) those of your women who have despaired of menstruation, if you have a doubt, their prescribed time shall be three months, and of those too who have not had their courses; and (as for) the pregnant women, their prescribed time is that they lay down their burden; and whoever is careful of (his duty to) Allah He will make easy for him his affair.

those of your women who have despaired of menstruation: dit gaat over vrouwen n�* de menopauze
those who have not HAD their courses: dat gaat niet over vrouwen n�* de menopauze, maar VOORDAT ze hun menstruatie krijgen

ge weet toch dat kindjes (meiskes - jongeskes tellen in deze niet mee) NIET menstrueren hé?

--------------

moeilijk hé, die koran? Nochtans staat helemaal in het begin dat het voor iedereen verstaanbaar en héél duidelijk is. Blijkbaar zijn we aan het denereren de laatste eeuwen. Wat denkt ge?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 22:55.
circe is offline  
Oud 1 november 2010, 22:55   #392
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het valt weer op dat het moslimmannen zijn die het verneuken van kinderen goed proberen te praten.
Waar lees jij dat?
Oud 1 november 2010, 22:56   #393
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waar lees jij dat?
Awenni iro7as re3_9er, azedyawi abbi ijen ozadjif itfekka ..

Laatst gewijzigd door porpo : 1 november 2010 om 22:57.
porpo is offline  
Oud 1 november 2010, 22:57   #394
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ Vlaamse leeuwin

Zoals Sunny al eens heeft getypt, men typt wat men wilt. Dat doet u toch ook?

Als uw geaardheid niets met de topic heeft te zien, dan mag u mij eens uitleggen wat de leeftijd van Aicha met deze topic heeft te zien, of de verzinsels over Artisjok's dochter of een koranisch vers (wat betreft de echtscheiding) dat volledig uit zn context is gehaald door onze moeftie Smiley.

Wat uw 2e uitspraak betreft, lach tot je erbij neervalt. Niemand belet u toch van niet te lachen?

het koranisch vers betreft de wachtperiode NA verstoting lieverd.

De leeftijd van Aisha kwam ter sprake nadat jij het over Vangheluwe had.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 1 november 2010, 22:57   #395
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar lees jij dat?
Bij Porpo. Hij weet toch dat vrouwen niet op hun 53ste beginnen te menstrueren, neem ik aan?
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 22:58   #396
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sunny, met jou soort discusieer ik liever niet want je bent (intellectueel) nog niet volwassen geworden, maar laat mij hier toe om een vraag te stellen.

* KNIP *

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 2 november 2010 om 16:29.
porpo is offline  
Oud 1 november 2010, 22:58   #397
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blauwe tekst is bij U niet leesbaar?

4. Waalla-ee ya-isna mina almaheedi min nisa-ikum ini irtabtum faAAiddatuhunna thalathatu ashhurin waalla-ee lam yahidna waolatu al-ahmali ajaluhunna an yadaAAna hamlahunna waman yattaqi Allaha yajAAal lahu min amrihi yusran

de meest erkende Engelse vertalingen:

065.004
YUSUFALI: Such of your women as have passed the age of monthly courses, for them the prescribed period, if ye have any doubts, is three months, and for those who have no courses (it is the same): for those who carry (life within their wombs), their period is until they deliver their burdens: and for those who fear Allah, He will make their path easy.
PICKTHAL: And for such of your women as despair of menstruation, if ye doubt, their period (of waiting) shall be three months, along with those who have it not. And for those with child, their period shall be till they bring forth their burden. And whosoever keepeth his duty to Allah, He maketh his course easy for him.
SHAKIR: And (as for) those of your women who have despaired of menstruation, if you have a doubt, their prescribed time shall be three months, and of those too who have not had their courses; and (as for) the pregnant women, their prescribed time is that they lay down their burden; and whoever is careful of (his duty to) Allah He will make easy for him his affair.

those of your women who have despaired of menstruation: dit gaat over vrouwen n�* de menopauze
those who have not HAD their courses: dat gaat niet over vrouwen n�* de menopauze, maar VOORDAT ze hun menstruatie krijgen

ge weet toch dat kindjes (meiskes - jongeskes tellen in deze niet mee) NIET menstrueren hé?
Heb je ooit al van verzamelingenleer gehoord?

Citaat:
--------------

moeilijk hé, die koran? Nochtans staat helemaal in het begin dat het voor iedereen verstaanbaar en héél duidelijk is. Blijkbaar zijn we aan het denereren de laatste eeuwen. Wat denkt ge?
Wat is denereren? Volgens mij bent u aan het zevereren...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 1 november 2010, 22:58   #398
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Awenni iro7as re3_9er, azedyawi abbi ijen ozadjif itfekka ..
Wanni qa igesaach izen a3eqaaz!! Iromiyen qa 7emqen!!
Oud 1 november 2010, 22:58   #399
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je begrijpt het echt niet hé. Er staat helemaal niets in de Koran over de leeftijd van 3A2isha!

Ken jij eigenlijk het verschil tussen een hadith en een Koranvers?
natuurlijk staat er niks van haar leeftijd in de koran.

Wel in de ahadith (staat dat ze huwde op zes en gepenetreerd werd op negen).

De hadith waarin staat dat ze 24 was mag je me even copy-peesten aub.
Volgens mij was ze 18 als uw profeet er het loodje bij neerlegde.

circe is offline  
Oud 1 november 2010, 23:00   #400
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Je sprak over een vers. Je verwees dus wel degelijk naar de Koran. En nu terug in uw mand.
filosoof is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be