![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
sinds altijd als de situatie verandert tiens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#882 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#883 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En niet alleen de koran ook de bijbel ..... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#884 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik geef geen feiten weer. Ik geef ook niet weer of er al dan niet een verbod is. Ik vraag simpelweg jouw mening. Wat vind jij belangrijker? Dat die vrouw haar hoofddoek afzet of dat die vrouw studeert; gaat werken? Wat primeert voor jouw? De hoofddoek? Of studeren/werken? |
|
|
|
|
|
|
#885 |
|
Banneling
|
Neen, dat was de vraag niet.
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 november 2010 om 18:25. |
|
|
|
|
|
#886 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat vind die moslima belangrijker ?..dat ze kan studeren of werken ? |
|
|
|
|
|
|
#887 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#888 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is niet een "of" verhaal. Vrouwen die hun hoofddoek afzetten kunnen net zo goed studeren/werken. Mag ik jou eens iets vragen? Stel dat de ganse moslimgemeenschap in ons land weigert, nog naar school te gaan of te gaan werken zolang de hoofdoek niet mag gedragen worden waar zij dat willen... Zou jij je laten chanteren mocht je beleidsmaker zijn? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 november 2010 om 18:35. |
|
|
|
|
|
|
#889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrijheid van godsdienst bvb mag niet dienen om een achterlijke aanvalsgodsdienst aan de bevolking aan te smeren... |
|
|
|
|
|
|
#890 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#891 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#892 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We moeten vechten tegen armoede en uitsluiting... maar we moeten niet alle armen en soms zogezegd uitgeslotenen van de wereld opvangen en van het nodige voorzien! Hoog tijd dat men rekening begint te houden met de mogelijkheden van een land en zijn bevolking ipv te willen dat ze zich onder de voet laten lopen door massa's arme migranten die op een beter leven (op andersmans kosten) uit zijn! Met de onlangs getoonde samenvatting van het aantal migranten per land, rekening houdend met de eigen bevolking en de grootte van dat land zien we wat we als wisten (uitgezonderd een aantal snertpolitiekers met een andere agenda): we hebben er 4x zoveel als de meeste andere Europese landen!!! Maar niets aan de hand hoor! Gewoon verder doen, richting ravijn... Vol is vol = grenzen dicht. |
|
|
|
|
|
|
#893 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Antwoord eens op mijn vraag..Arti.. Wat vind een allochtoon belangrijker ?..studeren of werken ? of een hoofddoekje dragen ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 november 2010 om 18:47. |
|
|
|
|
|
|
#894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
uiteraard geldt hetzelfde voor christelijke vrouwen die zelf niet kunnen beslissen of ze gaan studeren dan wel hun hoofddoek ophouden.
Iedereen is gelijk nietwaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#895 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
och gut.
maar antwoord dan toch maar even op die vraag: je moet morgen worden geopereerd en je moet nuchter blijven. Wat primeert? uw ontbijt of de operatie?
|
|
|
|
|
#896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men vergeet dat duizenden mensen om bepaalde redenen op het VB hebben gestemd! Waar halen andere partijen het recht om al die mensen in een cordon op te sluiten en de arrogantie om daarvoor het "gerecht" in te schakelen??? En voor diegenen die denken dat ze daarmee de zaak hebben opgelost: zouden al die mensen uit/in dat cordon ondertussen verdwenen zijn en van gedacht zijn veranderd? Ik denk het niet... |
|
|
|
|
|
|
#897 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leterme ook al? Sarkozy? allemaal extreem rechts? oei! dat is straf.
|
|
|
|
|
|
#898 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#899 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Achter het gat van hun karavanen-berovende-moordende profeet lopen, dat is pas een "islamrecht" zeker? En voor wie er in moslimland niet mee akkoord gaat is er nog altijd steniging, ophanging, mutilatie enz enz enz "Vrouwenrechten"... juist. |
|
|
|
|
|
|
#900 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar dat ze het kan afzetten als dit de bedoeling is. Dat is wat ik altijd maar zeg. Ik was ook niet verplicht om nylons te dragen, het was mijn eigen vrije beslissing. Alleen mocht ik zo niet binnen op school. ... brute pech! sokskes aandoen en klaar.
|
|
|
|