![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste Bruggeman, hopelijk kun je dit begrijpen zo niet zou ik je ten stelligste aanraden -voor je eigen reputatie- je niet meer in te laten met zulke kopbrekende ingewikkelde materie!!! ![]() Heb je nog méér van die onzekerheden ?? Hoort die haat ook tot de dierlijke instincten? ![]() Ach j�*, kun je ons ook vertellen in welke eeuw je je diploma psychiatrie behaalde zodat we niet moeten aarzelen tussen middeleeuwen en negentiende eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte haat je toch zelf hartsgrondig alles wat Vlaams is...
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De dag van het laatste oordeel, zal God in ieder geval de zijnen herkennen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Staatssecretaris
|
![]() En daar hoor jij uiteraard bij? Oh My God! Als je dit laatste meent ben je zelf wel ongeneeslijk ziek.
![]() |
#685 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het heeft wel één iets meer tijd gevergd maar uiteindelijk, heb ik de vrij algemene kuddegeest weten te overwinnen. Het enige dat uiteindelijk waarde heeft is hoe men zich zelf voelt en niettemin hoe anderen over U denken. Hoogmoedige enkelingen die er niet op terug zien, Hoogst Eerbiedwaardige figuren aan de schandpaal te knopen, verban ik gewoon uit mijn geest en ziel. Moge onze schepper uw hatelijke houding vergeven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Twee mensen gingen op in den tempel om te bidden, de een was een Farizeër, en de ander een tollenaar. De Farizeër, staande, bad dit bij zichzelven: O God! ik dank U, dat ik niet ben gelijk de andere mensen, rovers, onrechtvaardigen, overspelers; of ook gelijk deze tollenaar. Ik vast tweemaal per week; ik geef tienden van alles, wat ik bezit. En de tollenaar, van verre staande, wilde ook zelfs de ogen niet opheffen naar den hemel, maar sloeg op zijn borst, zeggende: O God! wees mij zondaar genadig! Ik zeg ulieden: Deze ging af gerechtvaardigd in zijn huis, meer dan die; want een ieder, die zichzelven verhoogt, zal vernederd worden, en die zichzelven vernedert, zal verhoogd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Staatssecretaris
|
![]() Léonard (ging hij niet tot Kerstmis zwijgen?) heeft een brief geschreven. Hier de link: http://www.catho.be/fileadmin/user_u...rd__9923-1.doc
Veel plezier ermee en tot morgen!
![]() |
#691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij denkt echt dat de Nul-Meridiaan door zijn gat loopt.
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn vooreerst de kathedrale kerken. Deze zijn volgens de vigerende wetgeving eigendom van de Belgische provincies. Daarbij begrepen zijn ook bepaalde kerken en zelfs gebouwen die te maken hebben met de opleiding van de diocesane geestelijkheid. De provincie is eigenaar en stelt, overeenkomstig de bepalingen in het concordaat, deze gebouwen ter beschikking. Daarnaast zijn er de parochiekerken. Alle kerken die gebouwd werden voor het concordaat zijn vandaag de dag volledig eigendom van de Belgische staat, maar werden overgedragen aan de gemeenten. Wat later gebouwd werd en tot parochiekerk werd verklaard, werd evenwel ook aan deze lijst gevoegd. De toren van deze parochiekerken staan echter, bij speciale clausule, onder het toezicht van de generale staf van het leger. Daar het volle eigendom van al deze kerken en gebouwen bij een geleding van de Belgische staat berust, is deze laatste ook verantwoordelijk voor het onderhoud ervan. Dit geldt niet voor die kerken die geen parochiekerk zijn en op private grond staan. De meeste kloosterkerken, kapellen van congregaties, rusthuizen, scholen e.d. behoren toe aan een van de geledingen van de katholieke Kerk. In die gevallen is de Kerk volledig verantwoordelijk voor het gebouw. Het onderhoud kost volledig ten laste van de Kerk, en niet van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar krijgt Leonard er meer van langs dan de kinderverkrachter zelf: Roger Vangheluwe.
Daar kan ik echt niet bij. ![]() Als ik het forum van het HLN en zo lees, dan moet ik vaststellen dat heel wat Vlamingen debiel volk is. Anders kan ik het niet zeggen. Altijd maar meepraten met den hoop, nooit eens zelf nadenken ![]() Bitter weinig verwantschap voel ik met dat volk. Klein Vlaanderen ! Bah ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 3 november 2010 om 20:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welneen, in de grond gaat het in beide gevallen immers om een psychische afwijking. Pedoseksualiteit is natuurlijk nog een stap erger, want daarbij worden minderjarigen het slachtoffer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
|
![]() Neen, uw beschuldigingen naar Monsigneur Leonard toe zijn achterlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral omdat er geen enkele inhoudelijke kanttekening komt. Wel gebral van een gek die een beetje links en rechts begint te slaan, maar hoegenaamd niet weet waarover het juist gaat.
|
![]() |
![]() |