![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je neemt die travestieten ( ge bedoelt waarschijnlijk wat anders maar kom ) als voorbeeld ... tot daar aan toe Vraag is of dat resultaat nu ook homoseksueel georiënteerd gaat denken en tenslotte handelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: en je eerste zin heb je wel degelijk eerst gezegd: Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 4 november 2010 om 01:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het maakt allemaal wel sense hoor ... genomen een compleet vertekend zwart-wit beeld... langzamerhand kom je daar wel achter... alleen gaat hij dat nooit zo expliciet uit de doeken doen omdat het zo geweldig onnozel overkomt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, harde bewijzen heb ik niet, en je kan dus blijven ontkennen dat er ook maar een grond van waarheid in zit, en mijn theorie afdoen als zwart-wit en onnozel. Zoals ik eens gelezen heb op een muur gekrast : "Sla niet door " ![]() En blijf vooral gerust denken dat je de top van de evolutieladder bent... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees hier : Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 4 november 2010 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Parlementslid
|
![]() Zou Leonard dan ergens toch gelijk in hebben?
Die historie over 'Immanente' gerechtigheid, vertroebelt wel, hé! Voor alle duidelijkheid, wou ik toch stellen dat Homo's en andere seksuele psychologische afwijkers voor mijn part, een dood normaal en gewoon leven mogen kennen. (coda, bus, werk, huis, neuken, slapen coda.) Van zover het er op neer komt zijn genotsdrang aan een of meerdere toezeggende volwassenenpartners te delen, mij niet gelaten hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onvruchtbaarheid is toch ook toegenomen? Niet dat dit met homo te maken heeft maar daar moet toch ook ergens een reden voor zijn? Hoe dan ook verwijfde mannen zie je tegenwoordig veel...zeer veel zelfs. En veel meer dan vroeger want toen zag je er bijna geen. En als je een verwijfde man ziet dan is het toch 99% dat het een homo is...of een serieuze bi. Soms een gecamoufleerde don juan die de vrouwen een rad voor de ogen draait ook. ![]() Men kan zeggen wat men wil, het is enorm toegenomen. En vrouwen ondergaan ook veel problemen tegenwoordig om zwanger te geraken. Hoeveel ik tegenwoordig niet hoor van mensen...jonge vrouwen...dat ze ivf zwangerschap nodig hebben of dat het niet meer lukt. Trouwens in die ivf heb ik zo niet al te veel vertrouwen. Een jonge dame die we kennen haar kind van 18 maand heeft al kanker. Ik ga niet zeggen dat het allemaal verband heeft, maar toch? Vroeger kwam dat niet voor allemaal...of heel erg zeldzaam.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 november 2010 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toename van het aantal homoseksuelen is bv geen feit tot ge dat kunt aantonen Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
even in 't kort het hele verhaaltje ; Men heeft bij die ( homoseksueel vermeende ) rammen een gelijkaardig 'merkteken' gevonden in de hersenen dan bij homoseksuele mannen.... dat op zich is al een controversiële tijdbom die terug is beginnen tikken. Dat verschil is best wel aardig maar geen mens weet waarom of wat het doet. Nu is er ook wel wat vreemds aan de hand met de hormoonhuishouding van de homo-schapen. Roselli ontdekte eerder dat de hersenen van hetero-schapen meer aromatase (hormoon) produceren dan de hersenen van homo-schapen dat deden. Dus we zitten 1) met een verschil in hersenen en 2) een verschil in hormoonregeling en dat door 1) in een gebied dat oa verantwoordelijk is voor die huishouding. Maar het verhaaltje wordt nog grappiger daar aromatase een stof is die testosteron omzet in oestradio en dat is een zeer krachtig vrouwenhormoon doch het is net dat hormoon dat bij mannetjesschapen een grote rol speelt voor het heteroseksueel gedrag. Dus meer aromatase betekend meer oestradiol... en hoe meer oestradiol hoe meer heterogedrag. Echter... een homoseksueel schaap volspuiten met dat oestradiol maakt er nog geen heteroschaap van.... men staat dus voor een raadsel Dat ook mede omdat homoseksuele dieren vanzelf zouden moeten verdwijnen uit de evolutie omdat ze minder nageslacht voortbrengen. En verder...komt homoseksueel gedrag, de meeste andere gewervelde dieren, ook bij schapen veelvuldig voor. Naar schatting 8 procentvan alle rammen heeft homoseksuele neigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#511 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarschijnlijk... dat is nu net wat men al een eeuwigheid wenst te weten... maar waar men volgens mij al een joekel van een zwart-wit denken neerzet.
Het is helemaal niet zo binair als men dat graag wilt zien en kent verschillende gradaties... alleen het labeltje zelve is binair Citaat:
Citaat:
Er is al gezegd dat de toename van 'verwijfd zijn' ( hangt natuurlijk van diegene die beoordeelt af en wat gij eronder verstaat ) wel heel wat andere redenen kent. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Wat er wel toegenomen is ( dat is ook verifieerbaar ) is de outing ervan en vrij handelen en wandelen ervan. Om het simpeltjes te zeggen .... vroeger waren al die homo's het alleen maar in de kast... je zag ze niet of minder, er zich naar gedragen deden ze al helemaal niet ... en als nu 'verwijfde' jannetten gewoon hun ding doen dan valt dat uiteraard sterk in de kijker Citaat:
Maar da's nog zoiets hé... vroeger was men daar veel gesloten over... men hing dat allemaal niet of minder aan de grote klok en men probeerde gewoon verder... nu moet het allemaal liever gisteren dan vandaag Citaat:
Kanker is er altijd geweest ( er is wel een zeker toename van bepaalde soorten ) alleen werd dat vaak ook niet onder die noemer geklasseerd. En 't is weer een geval van cherry-picking hé Laatst gewijzigd door praha : 4 november 2010 om 19:59. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allez komaan. Tegenwoordig zie je mannen met nagellak en roze schoenen rondlopen. Hoeveel verwijfder kan men nog worden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vraag me nu niet die link daarvan, het stond zo in de kranten.
![]() |
![]() |
#514 | |
|
![]() Citaat:
Hier heb je een overzichtje: http://en.wikipedia.org/wiki/Cancer#History |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...n-kanker.dhtml
![]() |
![]() |
#516 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan enkel vaststellen dat uit al de data ( ook die van andere gewervelden ) die voorhanden is het blijkt dat dat percentage redelijk constant is. Maar wie weet... zijn er verschillende perioden geweest en fluctueert dat misschien. Het enige wat je daar dus kan uit besluiten is dat je niet met stelligheid kan beweren dat het toegenomen zou zijn... en dat is nu net het 'argument' waar je van uit wilt gaan Citaat:
![]() Neen...het is een en-en verhaaltje hé, zoals zo vaak... en het staat vast dat de kwaliteit van het mannelijk zaad er de laatste tijd niet beter op is geworden (allerhande factoren waaronder vervuiling) Maar da's nog steeds niet hetzelfde als : ze zijn dan maar wat vrouwelijker geworden en nog mijlenver weg van : ze zijn dan maar wat meer homoseksueel geworden Citaat:
![]() jonge jonge ... hoe kan je nu in godsnaam zo naiëf zijn ? Hoe kan je nu zoiets bewijzen ( dus het totaal ontbreken van ) en dat voor een tijdperk dat zo astronomisch vér achter ons heen ligt ? De enigste manier lijkt me dan één of andere regressie op statistische data ( maar dat is nu net geen bewijs ) of de absolute zekerheid dat wat kanker doet onstaan er vroeger niet zou zijn geweest. Moest je nu het omgekeerde beweren dan zou ik nog zeggen ... des te meer omdat kankers al veel eerder dan 1700 gedocumenteerd zijn. Laatst gewijzigd door praha : 4 november 2010 om 20:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het bestond wel degelijk en vóór 1700 Laatst gewijzigd door praha : 4 november 2010 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval toont dit alles wel aan dat ons lichaam en misschien ook wel ons gedrag beïnvloedbaar is door externe factoren.
![]() |
![]() |
#519 |
|
![]() Dat is evident, ik heb niemand dat zien ontkennen. Interessant onderzoek trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ter vergelijking dus met, de dinosauriër is zichtbaar verdwenen. Citaat:
Citaat:
![]() |