![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe simpel en kort het te verwoorden valt... en toch moet je het duizenden keren herhalen. Zijn ze zo dom, of is het iets anders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat primeert voor jou? Het rode licht? of doorrijden en gaan werken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbod om niet te paard de lessen in het klaslokaal te volgen is ook nog niet uitgevaardigd!!! Werk aan de winkel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"dan heeft u zich te conformeren naar de gebruiken en geplogenheden hier" ... dat is exact wat we van vreemdelingen vragen! En wij zijn niet "de vreemdelingen" in ons eigen land. Wij bepalen de afspraken, en we moeten die aanpassen aan situaties die zich vroeger niet voordeden, zoals een bende binenstromende moslims die proberen ons hun islam door de strot te duwen door te verwijzen naar onze "godsdienstvrijheid"! Wat komt dat onnozel gedoe met dat "eiland" daar bij doen? We weten ondertussen wel wie er best bij elkaar op een eiland zou blijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt om de echte oplossing en reden aan te dragen! Laatst gewijzigd door andev : 5 november 2010 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tja, in mijn land zijn brabanders en limburgers bijvoorbeeld geen vlamingen. Ik kan in noord frankrijk friet met mayonaise en een boulet bestellen en ik zal dat krijgen, in limburg bekijkt men mij als alien als je dat vraagt. Mij lijkt het vooral dat cultuur belangrijk wordt wanneer politiekers er garen bij kunnen spinnen zonder enige interesse in de daadwerkelijke achtergrond van een gebied.
![]() |
![]() |
#1412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is juist dat je al geantwoord hebt. Voor jou moet het kunnen dat iemand met een peniskoker voor de klas gaat staan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Studeren/ werken is belangrijker, of je zou moeten compleet achterlijk zijn! Moslima's (meestal gebrainwashed door de islam en verplicht door hun bazige echtgenoten) die kiezen voor het hoofddoekje zijn en blijven dus achterlijk. Probleem is niet dat wij het verbieden, wel dat jullie het verplichten van te dragen. En stel je vraag nu maar nog eens een paar honderd keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem bv een cleanroom...daar mag je gewoon geen hoefddoek dragen omwille van het stof...
Laatst gewijzigd door illwill : 5 november 2010 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je euro zal net op tijd gevallen zijn daarmee dan ook integraal het bestaan ervan verwierp. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is de techniek van Arti om honderden keren dezelfde vraag te blijven stellen tot iemand zich verspreekt en dan...BINGO! Een echt zinnig antwoord interesseert haar/ hen geen barst. Mag ik hierbij proficiat wensen aan al de mensen zoals jij die zonder versagen blijven op dat geleuter ingaan. Wanneer ik dat hier zelf ook doe is het meer met een gevoel van walging voor zoveel arrogantie. Opgedrongen multicul heeft voldoende bewezen wat een verrijking het voor de mensen is... Mooi hoofdstukje voor de latere geschiedenisboekjes. Naar mijn gevoel kunnen we ze beter compleet negeren, ze bewijzen al zo lang dat discussiëren met hen geen enkele zin heeft. Ze wachten tot ze ooit eens horen wat ze willen horen. Ze volharden tot ze kunnen doen wat ze willen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat objectief (zover dat het kan) gaat testen aan de hand van iq, kennis, etc durf ik er mijn hand voor in t' vuur steken dat er exemplaren zullen zijn die beter scoren dan jij. Maar als jij het dragen van zo'n hoofddoek ( en de eventuele bijhorende islam ) gaat vereenzelvigen met achterlijkheid dan zijn ze dat natuurlijk ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |