![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1622 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wees ook zo vriendelijk om haar niet steeds gedachten toe te schrijven, die ze niet uitte. Citaat:
Neen, haar geloof geeft haar geen bijzondere rechten. Alle mensen van alle levensovertuigingen hebben dezelfde rechten gekregen. Ik hoop dat alle mensen van alle levensovertuigingen in staat zijn om rekening te houden met andere mensen met een andere levensovertuiging; en hun rechten. Niemand staat boven een ander. Ik begrijp niet dat jij dit steeds aanhaalt tegenover personen die zich helemaal niet boven anderen stellen. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1623 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je begrijpt het niet. Terug scrollen zou u goed doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1624 | ||
|
![]() Citaat:
Leuk hé, een ander voor u laten denken, luiaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#1625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1629 | |
|
![]() Neen, niks grappigs aan. Je bent gewoon een luiaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#1630 | |
|
![]() Ik pas me aan aan jullie niveau.
![]() |
![]() |
![]() |
#1631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1634 | ||
|
![]() Citaat:
Misschien kunt u in alle eerlijkheid eens vertellen hoeveel vrouwen u al hebt zien rondlopen met een boerka.
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk ook niet neer op vrouwen die een hoofddoek dragen, maar vind wel dat die hoofddoek een guillotine van vrouwenrechten is, waarvoor de dames zelf gekozen hebben uit culturele overwegingen. Dat mag, in je privéleven, daarbuiten gelden dezelfde regels als voor iedereen, culturele regeltjes maken je geen uitzondering en geven geen recht op uitzondering van algemene voorwaarden die scholen en bedrijven stellen aan alle leerlingen of werknemers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1636 | |
|
![]() Een luiaard als jij weerlegt helemaal niks. U geeft gewoon uw opinie (alhoewel zelfs daar twijfel ik aan, aangezien u gewoon akkoord gaat met anderen zonder 1 argument aan te halen). Als je niks interessants te zeggen hebt, kunt u beter niet op mij reageren. Ik heb geen zin in zo'n spelletjes, speel ze maar met iemand anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#1637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige heeft u geen enkel argument aangebracht, blij dat u het met me eens bent dus! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1638 | ||
|
![]() Citaat:
U mag denken over de hidjaab wat u wilt. U beziet het als een onderdrukking, moslima's zien het als een bevrijding. Ik weet dat het heel moeilijk is voor jou om zoiets te begrijpen maar het zij zo. En een gehoofddoekte vrouw mag niet belemmert worden in haar denken. Als zij met de hidjaab wilt werken/studeren, dan is dat haar goed recht. Ik zou niet weten waarom de moslima haar religie aan de kant moet schuiven om een verzuurde kleinburger tevreden te stellen. Kunt u stoppen met dat 'u u u gedoe'. U kent mij niet. Spreek liever over 'de moslima's'.
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook zijn er nog wel wat mensen die denken dat een vrouw die verkracht werd, daar zelf mede verantwoordelijk voor is. Daarom schreef ik "maar het is inderdaad tamelijk aanvaardt dat niet de vrouwen verantwoordelijk zijn voor het seksueel gedrang van mannen." Citaat:
Dat is echter iets heel anders dan "u het met me eens bent dus!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die blijft tot in den treure herhalen waaraan WIJ prioriteit geven: hoofddoek of studeren... het zal mij een worst wezen, ik draag geen hoofddoek.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |