![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat eerste weet ik, hoor. En ja, HM draaft zelfs flink door op een wijze waarvan men ons zelfs niet eens van kan beschuldigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat mijn grootmoeder ooit geweten heeft wat een orgasme was.
![]() |
![]() |
#1424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het door u aangehaalde stukje, en een door u in het rood aangeduide zin, haal ik volgend fragment: "... je ne sais pas si exercer une sorte de vengeance qui n'a plus aucun résultat concret, est une solution humaine..." en uit dat fragment vervolgens dit: "... exercer une sorte de vengeance..." Dit kan volgens mij probleemloos worden geïnterpreteerd als een insinuatie en een slag onder de gordel. Met dat 'onder de gordel' kunnen nog een paar gemakkelijke grappen worden gemaakt, maar dat is vandaag niet mijn ambitie. Haar interpreteren als 'een soort van wraakoefening' lijkt mij in elk geval niet getuigen van veel begrip voor de essentie van de moderne rechtspraak. Daarmee sluit ik nog lang niet uit dat sommige slachtoffers en/of hun medestanders niet dezelfde fout begaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 7 november 2010 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat seksualiteit gebagatelliseerd wordt, is geen veronderstelling maar een feit. Kijk maar eens goed hoe een deel van onze jeugd onnadenkend omgaat met het intiem zijn. "One night stand" wordt door velen als heel normaal gezien. Een soort consumptieseks op dezelfde wijze als "ik heb zin in een lekker biertje, dus ga ik een kroeg binnen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1 - Uit liefde, en dat is degene die jullie bedoelen en die ik zeker niét bagatelliseer: de combinatie liefde en sex is de meest intense beleving die er bestaat. Ik weet wat ik vertel, want ik maak dat ook mee met mijn man. 2 - Voor het plezier: sex is ook plezant, jaja, en kan ook zonder liefde een plezierige belevenis zijn. De varianten zijn enorm en als alle betrokkenen meerderjarig zijn en vrijwillig meedoen is daar niets fout aan. Integendeel! 3 - Voor het geld: er zijn talloze redenen waarom iemand betaalt voor sex. Ik ga hier nu niet dieper op in, maar het is een zegen voor de maatschappij dat deze diensten bestaan. Ik beschuldig jullie van het opdringen van een moraal, erger nog, het is volgens jullie dé moraal. Jullie veroordelen punt 2 en punt 3 en hebben gewoon dat recht niet. Iedereen is vrij om zijn eigen leven te leiden volgens zijn eigen moraal, zolang er geen criminaliteit in het spel is. Dat laatste kan ik spijtig genoeg niet zeggen van jullie kerk. Ik vind dat het getuigt van misplaatste lef en arrogantie om de moraalridder uit te hangen terwijl er horden van jullie schijnheilige geestelijken één der gruwelijkste misdrijven begaan die er bestaan: kinderverkrachting.
![]() |
![]() |
#1428 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben nu 43, maar ik had ook al seks op mijn zeventiende, dus zoveel slechter is de jeugd van vandaag er ook niet aan toe.
![]() |
![]() |
#1429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best wel jammer dat een heleboel spookverhalen in uw hoofd rondwanen, allemaal zaken die de toetsing met de werkelijkheid niet doorstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gelijk-geslachtelijk gehuwden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat het tijd is voor een inquisitie die de Kerk eens van binnenuit bekijkt en tracht te herstellen. Iedere priester en bisschop die de Kerk verraad moet boete doen of vertrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals, hoe kan er van plezier spraak zijn, (gesteld dat geen contraceptiva gebruikt worden) indien een ongewenste zwangerschap boven je hoofd hangt ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 november 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga me daar niet mee bemoeien. Ik wil me wél bemoeien met zaken die voor de samenleving als geheel van belang zijn. Die door mij gewenste "Truth & Reconciliation Commission" hoeft zich trouwens écht niet te beperken tot het probleem van de pedofilie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1437 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo voorkomt u teleurstellingen. Het staat u ten andere vrij ook retorische antwoorden te geven.
|
![]() |
![]() |