![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2621 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik beoordeel mensen die per se overbodige beperkingen willen opleggen. |
|
|
|
|
|
|
#2622 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Churchill of Ataturk met deze maatregelen wel aan banden worden gelegd. En volkomen terecht, tenzij je onze rechten en vrijheden beu bent en vroeg of laat in een iSSlamparadijs wenst te leven. Citaat:
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 8 november 2010 om 01:32. |
||||
|
|
|
|
|
#2623 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
misschien moeten mensen eens leren wat meer voor hun mening uit te komen, en te kiezen voor zichzelf. Wie wil er nu, behalve wat yuppies, in een bedrijf gaan werken waar de baas u in een das wil dwingen? Je kan natuurlijk de overheid een wet laat maken die stelt dat een baas geen das mag eisen, maar 't is nog steeds dezelfde kutbaas zenne.
|
|
|
#2624 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2625 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2626 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Veel mensen die tegen het systeem willen zijn, leven reactief tegen het systeem en bijgevolg nog steeds afhankelijk zijn van het systeem. Bij vraag 1: nee, dit doe ik niet. Bij vraag 2: ik conformeer mij wel. Teveel. Nonconformisme is veel moeilijker dan gewoon zomaar wat doen. Het gaat slechts stukje per stukje. Ik ga niet zo hypocriet zijn om te zeggen dat ik doe wat ik wil en dat het mij volledig niet kan schelen wat de rest denkt. Mensen die dat zeggen, trekken zich doorgaans het meest aan wat de rest denkt. |
|
|
|
|
|
|
#2627 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een boerka is wel een eigen keuze. En is het geen eigen keuze, dan lijkt er me sprake van mishandeling. 't begint wat afgezaagd te worden, maar toch: als ik iedere keer verkleed als beer ga solliciteren, en ik word nooit aangenomen, dan lijkt me dat gelijk aan zelf werk weigeren (of een psychiatrisch probleem).
|
|
|
|
#2628 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2629 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die pijnen van je, vreet hopen pijnstillers of als dat niet helpt, gewoon doorbijten. |
|
|
|
|
|
|
#2630 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vertel dan eerst eens hoe je dat wil doen.
|
|
|
#2631 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik snap de boosheid niet. Of bent u er ook zo een die godsdienst ziet als een breinvirus, waar de persoon in kwestie - net als huidskleur - niets aan kan doen? Wel, liberalen vinden dat je individuen mag afrekenen op hun daden en ideeën, aangezien mensen daar vrij in zijn. Dus wat is het probleem, vanwaar die totaal onterechte verontwaardiging?
|
|
|
|
|
|
#2632 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik denk dat het weinig zin heeft om pijn of andere ziektes te vergelijken met het vrijwillig dragen van burka's en berenpakken?
|
|
|
#2633 |
|
Banneling
|
Kleinschalig.
Mensen in mijn nabije omgeving de absurditeit van bepaalde patronen proberen te demonstreren. Ooit schrijf ik wellicht een werkje. Eerst wat meer ervaring verzamelen. Of misschien nu al beginnen. Straks kan het te laat zijn. |
|
|
|
|
|
#2634 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2635 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat doe je effectief zélf?
|
|
|
|
#2636 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat zo ja?
|
|
|
#2637 |
|
Banneling
|
Het is zo.
Als jij je plots, door omstandigheden, ergens bevond waar jij topless moest werken, en dat elke werkgever dit zou eisen? (ik weet niet hoe preuts je bent, maar ik ga uit van je opmerking over hotpants bij McDonalds. Zo vreselijk zijn hotpants nu ook niet) |
|
|
|
|
|
#2638 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2639 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
er zullen altijd mensen zijn die dat helemaal niet zien zitten, waardoor er bedrijven ontstaan waar je niet topless moet werken. tenzij er van hogerhand natuurlijk zo'n eis opgelegd wordt. dat kan wel natuurlijk, en dan is er geen ontkomen meer aan. ik zou niet meteen problemen hebben met topless werken, maar ik vraag me wel af wat dat te maken heeft met pijn en ziektes.
|
|
|
|
#2640 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarheidsgetrouwe.
|