![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2641 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat het ermee te maken heeft: Ongemak. |
|
|
|
|
|
|
#2642 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2643 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
gewoon wat blabla maar voor de rest netjes in de pas blijven lopen? da's wel triestig eh?
|
|
|
|
#2644 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en je lijkt er inderdaad dezelfde mening als mambo op na te houden als het gaat over (chronische) aandoeningen. proficiat.
|
|
|
|
#2645 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik doe? Ik heb een pet en ik weiger die af te zetten. Het gaat zelfs zo ver dat als ik met een groep vrienden een cafeetje wil binnenkomen waar de buitenwipper mij verzoekt om mijn pet uit te doen, dat ik weiger binnen te komen. Als ik ergens op duur restaurant zit, merk ik dat mensen mij bekijken om mijn pet. De blikken zijn duidelijk. Mensen die mij lang kennen en die nu kennelijk "volwassen" zijn geworden, vragen eens aan mij: moet je eens niet volwassener worden en je kleden naar je leeftijd? Waarop ik zeg: neuh. Het is goed zo. Maar 1 van de voorbeeldjes hoor. Ik hoop dat je een algemeen beeld hebt? Ik dacht dat je bedoelde: wat doe je om het deftigheidsideaal te ondermijnen [door mensen te beinvloeden]. Dit is niet zozeer ondermijnen als negeren. |
|
|
|
|
|
|
#2646 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik sleurde Mambo erbij om iets te demonstreren. Ik vind mentaal ongemak ook iets wat begrip verdient. Als je daarom vindt dat ik ziektes maar onserieus vindt, wens ik je proficiat met je vooringenomenheid. |
|
|
|
|
|
|
#2647 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's slecht voor uw haar en uw hoofdhuid. Maar daar lig je vast niet van wakker.
Maar euhm... je gaat dus weg als je niet binnen mag? je doet dus hetzelfde als ik hier voorstel, maar mijn visie breek je wel af als verzuurd en vooringenomen? hm?
|
|
|
#2648 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht je inzitten met mentaal ongemak zou je het ok vinden dat verschillende bedrijven andere regels hanteren. Mentaal ongemak gaat immers niet alleen over wat je zelf draagt, maar ook over wat anderen dragen.
|
|
|
|
#2649 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In dat cafe heb ik de keuze tussen weggaan en slechte reclame verspreiden of de buitenwipper frontaal aanvallen. Ik heb ervaring met straatvechten, maar tegen een buitenwipper maak ik geen schijn van kans. Nu, weggaan als mensen verwachten dat men meekomt, dat is een stuk moeilijker. Goede vrienden weten dat ik niet ga. Maar als je bij zo'n gemengde groep terechtkomt waar je de meerderheid niet kent, probeer dat maar eens te doen zonder geroddel daarna. 't Is een beetje zoals weigeren om een cafe binnen te gaan als men niet in sigarettenrook wil zitten. Maar dan nog vreemder volgens anderen. |
|
|
|
|
|
|
#2650 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2651 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar kan je je ook niet inbeelden dat hotpants best wel eens voor ferm mentaal ongemak kunnen zorgen bij anderen. Want "zo vreselijk zijn die niet".
|
|
|
#2652 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat ik reageer op dergelijke bevelen.
|
|
|
#2653 |
|
Banneling
|
Je mag het laatste woord hebben. Het zegt ruim voldoende over jou.
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 8 november 2010 om 02:08. |
|
|
|
|
|
#2654 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
En verkoudheid en zomergriep zijn ook typisch westerse waarden. |
||
|
|
|
|
|
#2655 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit zijn de normen en waarden die zijn afgewezen volgens jou. * De gelijkheid aller mensen * De democratische rechtsstaat wordt door een substantieel deel van de moslims afgewezen * De integriteit van het menselijk lichaam en menselijk leven (eerwraak en Jihad) Bij punt 1 en 2 geef je geen uitleg. Voor punt 3 : de eerwraak en Jihad. Alsof die door de gemiddelde moslim wordt gestreden. Je hoeft mij niet te verwijten dat jij je eigen stelling niet kan uitleggen; laat staan onderbouwen. |
|
|
|
|
|
|
#2656 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Maar als het in je huis binnenregent, ga je dit herstellen of verhuizen? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#2657 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier een voorbeeld van iemand die denkt dat je niet kan functioneren met een hoofddoek. |
|
|
|
|
|
|
#2658 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2659 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus de boerka is een aangeboren vastgegroeide en niet-remedieerbare afwijking?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#2660 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus de boerka is een aangeboren vastgegroeide en niet-remedieerbare afwijking?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|