Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2010, 19:33   #3381
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mocht je lezen wat je zelf aan mekaar breidt zou je zien dat Andev zegt dat de onvrede onder de bevolking over de huidige gang van zaken zich hoe dan ook zal vertalen naar hun politieke keuze,uw gezeur over het Vlaams belang is totaal naast de kwestie, ga liever eens zelf in op argumenten die anderen voor voren brengen!
Alice toch, heb je de discussie niet gevolgd dat je denkt dat mijn opmerkingen over het VB naast de kwestie zijn.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 19:40   #3382
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Nee idd , het voorgerecht toen was avocado met garnaal en een sausje op basis van lemoen .... ik heb toen goed gegeten . De wijn uit het latijns amerikaanse is ook wreed goed .
Update nr.2: (een klein stukje) zwarte paddestoelen. Iets taaier dan ik verwachte, maar het rook wel fantastisch.
Update nr.3: gesuikerde bieten.

('t Heeft wel eventjes geduurd voordat een Chinese me kon zeggen dat het 'Taro' noemde. Drie anderen wisten niet hoe het noemde in 't Engels, laat staan het Nederlands.)

Opmerking: Men kent in het boeddisme een God van het Koken waaraan je rond 24 dec bieten offert op een altaar met kaarsen. Na een uurtje (wanneer de god gegeten heeft), mag je aan tafel gaan zitten. Een God van het Koken, dat hebben we nodig!

Laatst gewijzigd door Andy : 11 november 2010 om 19:44.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 19:41   #3383
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
daar moeten we eens een draadje over openen he :i:
hoewel ik mijn dochter nooit kip in cola zou laten eten, veel te ongezond zo
Ik drink normaal nooit frisdranken, en suiker mijn eten quasi nooit. Dus voor een enkele keer wil ik wel eens zondigen.
Oud 11 november 2010, 19:49   #3384
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Update nr.2: (een klein stukje) zwarte paddestoelen. Iets taaier dan ik verwachte, maar het rook wel fantastisch.
Update nr.3: gesuikerde bieten.

('t Heeft wel eventjes geduurd voordat een Chinese me kon zeggen dat het 'Taro' noemde. Drie anderen wisten niet hoe het noemde in 't Engels, laat staan het Nederlands.)

Opmerking: Men kent in het boeddisme een God van het Koken waaraan je rond 24 dec bieten offert op een altaar met kaarsen. Na een uurtje (wanneer de god gegeten heeft), mag je aan tafel gaan zitten. Een God van het Koken, dat hebben we nodig!

Geen kokgoden meer aub .... liever een goed restaurant of kookboek en degelijke ingredienten . http://www.anarchie.be/voko/
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 19:58   #3385
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht

Geen kokgoden meer aub .... liever een goed restaurant of kookboek en degelijke ingredienten . http://www.anarchie.be/voko/
Je hebt het precies niet voor goden he? Zelf kan ik best wel leven met een Kookgod, op voorwaarde dat je afgoden zoals bovenstaande op een brandstapel zwiert natuurlijk. Eigen Gouden Kalveren Eerst!

Dat VOKO-initiatief kende ik nog niet (denk ik). Helaas is Gent ook wel een beetje ver om aankopen te doen. Ik zit in Leuven, zie je.

OT (want een ander voorbeeld van succesvolle multiculturaliteit): Diem Sun schijnt een goed traditioneel Chinees restaurant te zijn in Antwerpen.
Oud 11 november 2010, 19:59   #3386
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is blijkbaar al decennia gelukt om met heel veel andere nationaliteiten te werken. Enkel of vooral met moslims lukt dit zoveel minder of niet!
Er is niet overal ambras met Polen, Chinezen, Portugezen, Russen enz maar wèl met moslism! Overal dan nog!
Hoe verklaar je dat?
Inderdaad.

Ik zou ook eens graag een verklaring horen van de "multiculti's". Al mag Artisjok zich onthouden.

Ik kan de vrees van wat men tegenwoordig de "islamofoben" noemt ook begrijpen.

Het is juist dat volgens de islam -en daarmee bedoel ik dan elke strekking- , een wereldbeschouwing bestaat, die de wereld opsplitst in enerzijds de islamitische- en anderzijds de heidense wereld. Beter bekend onder de islamitsiche termen dar al-islam en de dar al-harb ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Dar_al-...en_dar_al-harb ) maar het is ook juist dat daar verschillende visies op bestaan binnen de islam.

Het is mijn persoonlijke mening dat we daar toch wat voorzichtig mee moeten omgaan. De extremisten zijn misschien maar een minderheid, maar minderheden van pakweg 1 op 1000 zijn nog altijd heel veel mensen. In Pakistan alleen al tel ik 180 miljoen inwoners bijvoorbeeld.

Bovendien kunnen we er niet van tussen dat er inderdaad overal aan de grenzen van het islamitische rijk problemen zijn van reli-militaire aard. Denk maar aan ex-joegoslavië, Turkije, Iran, Irak, India, Pakistan, Afghanistan, Tjetjenië, De Filipijnen, China, Israël, Soedan....

...en het rijtje is nog lang niet af.

Wat is de verklaring van dit moslimgeweld volgens de "multiculti's"?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2010 om 20:03.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 20:00   #3387
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Diem Sun schijnt een goed traditioneel Chinees restaurant te zijn in Antwerpen.
Dat is zo. Een aanrader.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 20:07   #3388
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Inderdaad.

Ik zou ook eens graag een verklaring horen van de "multiculti's". Al mag Artisjok zich onthouden.

Ik kan de vrees van wat men tegenwoordig de "islamofoben" noemt ook begrijpen.

Het is juist dat volgens de islam -en daarmee bedoel ik dan elke strekking- , een wereldbeschouwing bestaat, die de wereld opsplitst in enerzijds de islamitische- en anderzijds de heidense wereld. Beter bekend onder de islamitsiche termen dar al-islam en de dar al-harb ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Dar_al-...en_dar_al-harb ) maar het is ook juist dat daar verschillende visies op bestaan binnen de islam.

Het is mijn persoonlijke mening dat we daar toch wat voorzichtig mee moeten omgaan. De extremisten zijn misschien maar een minderheid, maar minderheden van pakweg 1 op 1000 zijn nog altijd heel veel mensen. In Pakistan alleen al tel ik 180 miljoen inwoners bijvoorbeeld.

Bovendien kunnen we er niet van tussen dat er inderdaad overal aan de grenzen van het islamitische rijk problemen zijn van reli-militaire aard. Denk maar aan ex-joegoslavië, Turkije, Iran, Irak, India, Pakistan, Afghanistan, Tjetjenië, De Filipijnen, China, Israël, Soedan....

...en het rijtje is nog lang niet af.

Wat is de verklaring van dit moslimgeweld volgens de "multiculti's"?
Paulus.
Ze hebben er geen: hun t'is de schuld van het kapitalisme werkt enkel op de lachspieren. Gelukkig zijn er vluchtwegen zoals drugs en kokerellen.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 20:12   #3389
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Ze hebben er geen: hun t'is de schuld van het kapitalisme werkt enkel op de lachspieren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door met dank aan de Minister van Agitatie
Er is wederom een PVV'er in opspraak gekomen wegens crimineel gedrag. Dit is, inclusief de eerder geschrapte kandidaat-Kamerleden Van Hemert, Brogt en Markuszower, al de achtste. Als we alleen de vijf huidige PVV-Kamerleden meetellen, is nog steeds meer dan 20% van de huidige PVV-fractie beschuldigd van crimineel gedrag. Significant meer dan de 13,8% van de jonge Marokkanen in Gouda.
bron: De Tijd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle
Gelukkig zijn er vluchtwegen zoals drugs en kokerellen.
Dat 'kokerellen' was net een zeer geslaagd voorbeeld van multiculturaliteit waarbij er geen sprake is van assimilatie. Het is dan ook veel meer on topic dan het criminele gedrag van mensen waarvan je geeneens aantoont dat hun cultuur wezenlijk verschilt van die van de PVV'ers.

Laatst gewijzigd door Andy : 11 november 2010 om 20:14.
Oud 11 november 2010, 20:14   #3390
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is blijkbaar al decennia gelukt om met heel veel andere nationaliteiten te werken. Enkel of vooral met moslims lukt dit zoveel minder of niet!
Er is niet overal ambras met Polen, Chinezen, Portugezen, Russen enz maar wèl met moslism! Overal dan nog!
Hoe verklaar je dat?
Omdat de islam een veroveringsgodsdienst is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 20:14   #3391
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt het precies niet voor goden he? Zelf kan ik best wel leven met een Kookgod, op voorwaarde dat je afgoden zoals bovenstaande op een brandstapel zwiert natuurlijk. Eigen Gouden Kalveren Eerst!

Dat VOKO-initiatief kende ik nog niet (denk ik). Helaas is Gent ook wel een beetje ver om aankopen te doen. Ik zit in Leuven, zie je.

OT (want een ander voorbeeld van succesvolle multiculturaliteit): Diem Sun schijnt een goed traditioneel Chinees restaurant te zijn in Antwerpen.

Ik ben een antwerpse limburger met noorse routs , gent is voor mij ook niet bij de deur maar zeker nu en dan eens een bezoekje waard .

Chinees eten is soms wel lekker idd .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 20:22   #3392
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Als je zegt dat het niet aan de nationaliteiten ligt, maar bijvoorbeeld aan het al dan niet werk hebben of nadelig behandeld worden bij sollicitaties, geloof je dan dat dit het grootste deel is, of dat het grootste deel gewoon niet mee wil, laat staan wil integreren?
En niet mag van hun koning.

Koning Hassan II zei al: immigratie mag niet uitlopen op integratie.'
Oud 11 november 2010, 20:24   #3393
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En niet mag van hun koning.

Koning Hassan II zei al: immigratie mag niet uitlopen op integratie.'
Dictatoriale koningshuizen die pronken met hun wagenparken, af en toe de lokale bevolking brutaal de kop inslaan en vooral goede vriendjes zijn met de imperialisten. 't Verbaast me niet dat jij bij zulk hypocriet crapuul te raden gaat.

Laatst gewijzigd door Andy : 11 november 2010 om 20:24.
Oud 11 november 2010, 20:34   #3394
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
VB kan niet voorbij de grondwet he.
De Franstalige politici kunnen het wel.
Oud 11 november 2010, 20:34   #3395
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Dictatoriale koningshuizen die pronken met hun wagenparken, af en toe de lokale bevolking brutaal de kop inslaan en vooral goede vriendjes zijn met de imperialisten. 't Verbaast me niet dat jij bij zulk hypocriet crapuul te raden gaat.
Het is een schande dat sommigen moslimcriminaliteit salonfahig proberen te maken.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 20:41   #3396
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Keer op keer blijkt dat sommigen niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek; enkel en alleen omwille van de naam.
De goede moeten het met de slechte bekopen zegt de volksmond.

Een werkgever die in 't verleden al veel last heeft gehad met opa Peeters, pa Peeters en nonkel Peeters zal niet rap geneigd zijn zoon Peeters in dienst te nemen, alhoewel die zoon heel anders van karakter is dan zijn familieleden.
Oud 11 november 2010, 20:43   #3397
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een werkgever die in 't verleden al veel last heeft gehad met opa Peeters, pa Peeters en nonkel Peeters zal niet rap geneigd zijn zoon Peeters in dienst te nemen, alhoewel die zoon heel anders van karakter is dan zijn familieleden.
Die grap blijft maar duren totdat zoon Peeters communist wordt en die werkgever aan de deur zet of gewoon besteelt. Heeft uw volksmond daar ook uitdrukkingen voor?
Oud 11 november 2010, 20:49   #3398
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vraag waar jij leest dat ik dit promoot.

promoten : reclame maken voor of de verkoop bevorderen van

En het zoveelste artisjok - rondje draaien is weer begonnen....
Oud 11 november 2010, 20:58   #3399
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Oud 11 november 2010, 21:00   #3400
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dit één van onze hoogstaande normen en waarden die moeten bewijzen dat onze beschaving zoveel verder geëvolueerd is.

We kunnen niet eens een persoon benaderen als individu!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be